Długopisy reklamowe Radom

Gadżety reklamowe Radom - AdPen

Długopisy reklamowe w Radomiu – na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Długopisy reklamowe to gadżet, który nie traci na popularności. Firmy chętnie korzystają z długopisów z nadrukiem, ponieważ nie są one dużym wydatkiem i jednocześnie efektywnie zwiększają świadomość marki.

Długopisy reklamowe z grawerem lub inną formą nadruku to gadżety, które warto włączyć w strategię promocyjną firmy. Podczas wyboru odpowiednich produktów należy zwrócić uwagę na kilka parametrów.

Długopisy reklamowe – materiał

Długopisy reklamowe mogą być wykonane z plastiku, metalu lub papieru. Plastikowe długopisy są najtańsze i sprawdzą się w sytuacji, gdy firmie potrzebne są artykuły promocyjne w dużej ilości, np. podczas targów. Długopisy plastikowe są dostępne w wielu barwach, dlatego można je łatwo dopasować do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Dodatkowo na długopisach plastikowych można wykonać trwały i precyzyjny nadruk, w tym nawet skomplikowane logo. Plastikowe artykuły piśmiennicze mogą mieć różne kształty i design – zarówno klastyczne, jak i bardziej nowoczesne i oryginalne. Szeroki wybór pozwala klientowi wybrać model, który w jak największym stopniu będzie spełniać jego wymagania.

Długopisy metalowe są nieco droższe od plastikowych modeli. Metal jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne, dlatego żywotność metalowych długopisów jest zazwyczaj dłuższa. Na metalu można wykonać również grawer laserowy, który jest jedną z najtrwalszych form znakowania długopisów i innych gadżetów reklamowych. Długopisy reklamowe z grawerem sprawdzają się świetnie jako nietuzinkowe, eleganckie prezenty zarezerwowane dla ważnych klientów czy partnerów biznesowych. Dzięki takiemu podarunkowi można nawiązać lub utrwalić relacje biznesowe i pokazać się z jak najlepszej strony. Tego typu prezenty z klasą można podarować przy okazji podpisania umowy, ale też jako urodzinowy upominek.

Długopisy papierowe są z kolei idealne dla przedsiębiorstw, które stawiają na ekologiczne rozwiązania. Coraz więcej firm korzysta z gadżetów przyjaznych środowisku, ponieważ jest to zgodne z ich polityką. Rośnie również liczba klientów, którzy zwracają uwagę na to, czy dane przedsiębiorstwo wdraża proekologiczne działania. Ekologiczne długopisy, które często są wytwarzane z makulatury, tak jak plastikowe i metalowe modele są świetnym nośnikiem reklamowym i można umieścić na nich dowolne logo lub krótkie hasło reklamowe. Korzystanie z papierowych długopisów nie przekazuje jednak tylko treści, ale również wartości, które są bliskie firmie i konsumentom.

Metoda znakowania długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe mogą być znakowane przy pomocy kilku metod. Najczęściej spotykanymi technikami to tampodruk, sitodruk i grawerowanie laserowe. Sitodruk sprawdzi się wtedy, gdy nadruk jest jednokolorowy. Tampodruk można stosować do kolorowych nadruków na długopisach plastikowych, metalowych i papierowych. Grawerowanie laserowe wykorzystuje się do nanoszenia wzorów na metalowe długopisy. Metoda ta jest bardzo precyzyjna i daje trwałe efekty.

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.