Długopisy reklamowe Radom

Gadżety reklamowe Radom - AdPen

Długopisy reklamowe w Radomiu – na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Długopisy reklamowe to gadżet, który nie traci na popularności. Firmy chętnie korzystają z długopisów z nadrukiem, ponieważ nie są one dużym wydatkiem i jednocześnie efektywnie zwiększają świadomość marki.

Długopisy reklamowe z grawerem lub inną formą nadruku to gadżety, które warto włączyć w strategię promocyjną firmy. Podczas wyboru odpowiednich produktów należy zwrócić uwagę na kilka parametrów.

Długopisy reklamowe – materiał

Długopisy reklamowe mogą być wykonane z plastiku, metalu lub papieru. Plastikowe długopisy są najtańsze i sprawdzą się w sytuacji, gdy firmie potrzebne są artykuły promocyjne w dużej ilości, np. podczas targów. Długopisy plastikowe są dostępne w wielu barwach, dlatego można je łatwo dopasować do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Dodatkowo na długopisach plastikowych można wykonać trwały i precyzyjny nadruk, w tym nawet skomplikowane logo. Plastikowe artykuły piśmiennicze mogą mieć różne kształty i design – zarówno klastyczne, jak i bardziej nowoczesne i oryginalne. Szeroki wybór pozwala klientowi wybrać model, który w jak największym stopniu będzie spełniać jego wymagania.

Długopisy metalowe są nieco droższe od plastikowych modeli. Metal jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne, dlatego żywotność metalowych długopisów jest zazwyczaj dłuższa. Na metalu można wykonać również grawer laserowy, który jest jedną z najtrwalszych form znakowania długopisów i innych gadżetów reklamowych. Długopisy reklamowe z grawerem sprawdzają się świetnie jako nietuzinkowe, eleganckie prezenty zarezerwowane dla ważnych klientów czy partnerów biznesowych. Dzięki takiemu podarunkowi można nawiązać lub utrwalić relacje biznesowe i pokazać się z jak najlepszej strony. Tego typu prezenty z klasą można podarować przy okazji podpisania umowy, ale też jako urodzinowy upominek.

Długopisy papierowe są z kolei idealne dla przedsiębiorstw, które stawiają na ekologiczne rozwiązania. Coraz więcej firm korzysta z gadżetów przyjaznych środowisku, ponieważ jest to zgodne z ich polityką. Rośnie również liczba klientów, którzy zwracają uwagę na to, czy dane przedsiębiorstwo wdraża proekologiczne działania. Ekologiczne długopisy, które często są wytwarzane z makulatury, tak jak plastikowe i metalowe modele są świetnym nośnikiem reklamowym i można umieścić na nich dowolne logo lub krótkie hasło reklamowe. Korzystanie z papierowych długopisów nie przekazuje jednak tylko treści, ale również wartości, które są bliskie firmie i konsumentom.

Metoda znakowania długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe mogą być znakowane przy pomocy kilku metod. Najczęściej spotykanymi technikami to tampodruk, sitodruk i grawerowanie laserowe. Sitodruk sprawdzi się wtedy, gdy nadruk jest jednokolorowy. Tampodruk można stosować do kolorowych nadruków na długopisach plastikowych, metalowych i papierowych. Grawerowanie laserowe wykorzystuje się do nanoszenia wzorów na metalowe długopisy. Metoda ta jest bardzo precyzyjna i daje trwałe efekty.

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Dlaczego warto inwestować w długopisy reklamowe?

Dlaczego warto inwestować w długopisy reklamowe?

Od lat wiadomo, że reklama to dźwignia handlu. To często właśnie od niej zależy, ile osób zdecyduje się na zakup naszego produktu lub usługi. Jest ona szczególnie ważna, gdy jesteśmy nowym podmiotem na rynku i dopiero budujemy swoją bazę odbiorców. O działaniach promocyjnych nie możemy zapominać również, jeśli prowodzimy działalność już od pewnego czasu. W tym przypadku musimy starać się poszerzać swoją grupę docelową, a tej istniejącej przypominać o swojej ofercie.

Czy długopisy reklamowe faktycznie sprawdzają się jako gadżet reklamowy?

Czy długopisy reklamowe faktycznie sprawdzają się jako gadżet reklamowy?

Dziś wiele firm udostępnia artykuły promocyjne jako prezenty. Jednym z nich są oczywiście długopisy reklamowe. Rozdawane są one na ważnych spotkaniach pracowniczych, podsumowujących wyniki danego kwartału, bądź też na specjalnych eventach. Jakie są zalety gadżetów reklamowych dla firm i jakie korzyści przynieść może ten rodzaj reklamy?