Długopisy reklamowe Kraków

Gdzie szukać dobrych długopisów reklamowych w Krakowie?
Jeżeli prowadzisz firmę w Krakowie i planujesz zakup funkcjonalnego i skutecznego gadżetu reklamowego, długopisy z logo firmy to bardzo dobry pomysł. Pamiętaj jednak, aby wybrać takie długopisy, które będą godnie reprezentować Twoją firmę. Firma AdPen to doświadczony, sprawdzony i profesjonalny dystrybutor oraz producent długopisów i innych gadżetów reklamowych dla firm w całej Polsce i Europie. Wieloletnie doświadczenie oraz ciągły rozwój i poszerzanie oferty świadczy o tym, że firma doskonale zna się na swojej pracy, co przekłada się na rosnące zaufanie klientów. Siedziba firmy AdPen mieści się w Warszawie na ulicy Baletowej, jednak wizyta w siedzibie nie jest konieczna, aby zamówić wybrane przez siebie produkty reklamowe.
Długopisy reklamowe na miarę potrzeb Twojej firmy.
Poszukując długopisów reklamowych w Krakowie, dobrym pomysłem jest kontakt z jednym z handlowców firmy AdPen i umówienie się na spotkanie bezpośrednio w swojej firmie. Przedstawiciele handlowi firmy AdPen przedstawią pełną ofertę firmy, doradzą i pomogą wybrać odpowiedni model długopisu, a także dobrać najlepsze znakowanie. Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzasz mnóstwo czasu, a zyskujesz dobre, sprawdzone użyteczne gadżety reklamowe w bardzo korzystnych cenach.
Dlaczego warto postawić na długopisy z logo firmy?
Spośród bogatej oferty gadżetów reklamowych długopisy są jednym z najtańszych, a zarazem najbardziej skutecznych i funkcjonalnych. Wynika to z tego, że niemal każdy z nas każdego dnia w jakimś celu używa długopisu. Prezes firmy podpisuje ważne dokumenty, pracownik księgowy wykonuje dodatkowe obliczenia na kartce, pracownik produkcyjny zapisuje nieprawidłowości w działaniu maszyn lub kończące się materiały eksploatacyjne. Mimo wszechobecnej komputeryzacji, długopisy wciąż nam służą i to służą bardzo intensywnie. Reklama umieszczona na tym małym, podręcznym narzędziu, trafia więc wciąż przed oczy odbiorcy. Kiedy jest ona subtelna, ale widoczna i przemyślana jest spora szansa na to, że zostanie zapamiętana i do tego wzbudzi pozytywne skojarzenia i emocje – pod warunkiem, że długopis będzie dobrej jakości, wygodny i trwały. Jednostkowa cena gadżetu, jakim jest długopis z logo firmy to mniej niż 1 zł, przy zamówieniu hurtowym. Pozwala to naprawdę niewielkim kosztem otrzymać skuteczny i użyteczny gadżet firmowy.
Jak zamawiać długopisy reklamowe?
Jeżeli chcesz zamówić dla swojej firmy długopisy reklamowe w Krakowie, tak jak już wspomniano, możesz zrobić to za pośrednictwem przedstawiciela handlowego, który zapozna Cię z ofertą firmy i przyjmie zamówienie. Możesz jednak zrobić to również mailowo, przeglądając bogatą ofertę długopisów na firmowej stronie internetowej. Wybierz model, który Cię interesuje, dobierz metodę oraz rodzaj znakowania i załóż konto firmowe, za którego pośrednictwem będziesz mógł złożyć zamówienie. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub problem ze złożeniem zamówienia, zadzwoń, a doradcy firmy rozwieją wszelkie Twoje wątpliwości i pomogą wybrać i zamówić idealny dla Twoje firmy model długopisów.
Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!
Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Jakie gadżety reklamowe dla klientów?
Szczególną popularnością cieszą się długopisy i ołówki z nadrukiem. Na osobne wyróżnienie zasługują też długopisy ekologiczne, które polecane są przedsiębiorstwom skierowanym na zrównoważony i zgodny z naturą rozwój. Niezależnie od wyboru, każdy z tych przyborów piśmienniczych jest ekonomicznym, skutecznym i praktycznym elementem promocji marki. Zawsze chętnie biorą je klienci podczas różnych eventów, co tylko pogłębia możliwość ozdobienia tych akcesoriów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to zapoznaj się z naszym artykułem!

Dlaczego warto inwestować w długopisy reklamowe?
Od lat wiadomo, że reklama to dźwignia handlu. To często właśnie od niej zależy, ile osób zdecyduje się na zakup naszego produktu lub usługi. Jest ona szczególnie ważna, gdy jesteśmy nowym podmiotem na rynku i dopiero budujemy swoją bazę odbiorców. O działaniach promocyjnych nie możemy zapominać również, jeśli prowodzimy działalność już od pewnego czasu. W tym przypadku musimy starać się poszerzać swoją grupę docelową, a tej istniejącej przypominać o swojej ofercie.