Długopisy reklamowe Częstochowa

Gadżety reklamowe Częstochowa - AdPen

Długopisy reklamowe w Częstochowie – dlaczego warto w nie zainwestować?

Dlaczego korzystanie z artykułów promocyjnych się opłaca? W jaki sposób można wykorzystać gadżety reklamowe, w tym długopisy, do zwiększenia rozpoznawalności marki?

Długopisy reklamowe to tanie, ale skuteczne narzędzie promocji. Z tego typu gadżetów korzystają firmy z przeróżnych branż. Na co zwrócić uwagę przy zamawianiu długopisów promocyjnych?

Zalety długopisów z nadrukiem

Gadżety promocyjne, w tym długopisy, to forma drobnego upominku od firmy. Otrzymanie tego typu prezentu od firmy wzbudza pozytywne emocje u konsumentów. Dodatkowo, klienci doceniają przedsiębiorstwa, które o nich dbają, więc obdarowanie ich spersonalizowanym długopisem z pewnością wzbudzi w nich sympatię do firmy.

Każdy z nas codziennie spotyka się z wieloma przekazami reklamowymi w różnych formach. Taki natłok informacji sprawia, że tradycyjne reklamy są nieskuteczne, ponieważ większość odbiorców po prostu je szybko zapomina. Wiele osób świadomie unika też oglądania reklam, przełączając w przerwie kanał telewizyjny na inny lub blokując w przeglądarce internetowej wyskakiwanie przekazów reklamowych. Badania CBOS pokazały, że niemal połowa Polaków nie lubi reklam. Jak więc trafić ze swoim przekazem do odbiorców? Gadżety reklamowe to jedno ze skutecznych rozwiązań. Użytkownicy chętnie korzystają z ładnie wyglądających i jednocześnie praktycznych artykułów promocyjnych. Nadruki na gadżetach reklamowych przyciągają uwagę i sprawiają, że osoba szybciej zapamięta nazwę i logo firmy. Gdy więc spotka się w przyszłości z produktem lub usługą oferowaną przez przedsiębiorstwo istnienie większa szansa, że zdecyduje się na ofertę proponowaną przez firmę, której nazwę już zna i ma z nią przyjemne skojarzenia.

Niezaprzeczalną zaletą długopisów czy ołówków reklamowych jest ich cena – są one tańsze niż inne popularne gadżety, np. pendive’y. Najtańszą opcją są długopisy plastikowe, które można wykorzystać podczas dużych wydarzeń takich jak targi promocyjne. Dzięki stosunkowo niskiej cenie z artykułów piśmienniczych w swoich działaniach marketingowych mogą korzystać też niewielkie firmy z małym budżetem.

Szerokie zastosowanie długopisów z nadrukiem

Długopisy z grawerem czy nadrukiem mogą być wręczane odbiorcom przy wielu okazjach. Sprawdzą się one jako upominek wręczany gościom podczas branżowych targów, na konferencjach czy podczas dni otwartych. Artykuły piśmiennicze z logotypem firmy mogą również posłużyć jako nagroda w konkursie. Każdy lubi wygrywać, dlatego nawet niewielki upominek będzie cieszyć konsumentów. Dzięki organizowaniu konkursów można też wzbudzić większe zainteresowanie marką dzięki przemyślanym działaniom na różnych kanałach, np. w social media.

Bardziej ekskluzywne upominki, np. metalowe długopisy z grawerem, mogą z kolei posłużyć jako idealny prezent dla ważnych klientów i partnerów biznesowych. Luksusowe długopisy świadczą o prestiżu i profesjonalizmie. Można je wręczać np. z okazji urodzin, imienin czy ważnej daty dotyczącej działalności firmy.

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.