FAQ – najczęściej zadawane pytania

1. Czy projekt graficzny (wizualizacja) jest bezpłatny?

Bezpłatnie wykonujemy 3 wizualizacje jednego projektu. Każda kolejna zmiana to koszt w wysokości 20zł/netto.

2. Jak wygląda realizacja zamówienia?

Klient przysyła do nas zamówienie i grafikę w postaci wektorowej (PDF, EPS, AI, CDR). Niezwłocznie, najczęściej tego samego dnia, wykonujemy wizualizację i przesyłamy klientowi do akceptacji.  Po akceptacji przystępujemy do realizacji zamówienia, która trwa średnio od 3-5 dni roboczych. Przy dużej ilości zamówień czas oczekiwania może wydłużyć się do 7-10 dni roboczych. Gotowe zamówienie wysyłamy firmą kurierską. Możliwy jest również odbiór osobisty.

3. Czy stosowane techniki gwarantują trwałość nadruku?

Tak, bez względu na technikę (tampodruk, sitodruk, grawer, druk UV), gwarantujemy trwałość nadruku dobierając odpowiednio procesy i materiały. Klient odbierający zlecenie może być pewien, że trwałość nadruku została rzetelnie sprawdzona.

4. Jakie są dodatkowe koszty poza ceną długopisu/ołówka i znakowaniem?

Dodatkowymi kosztami są zwykle:

  • transport
  • przygotowalnia/dodruk
  • przygotowanie koloru PANTONE
  • próba znakowania (na życzenie klienta)
  • pakowanie pojedyncze w folijki (kiedy to niezbędne lub/i na życzenie klienta)
  • opracowanie graficzne (na życzenie klienta)

5. Ile wynoszą koszty dodatkowe?

Wszystkie koszty dodatkowe zostały ujęte w obowiązującym cenniku, dostępnym w biurze firmy AdPen lub u handlowca obsługującego zamówienie.