Targi CTCO Lyon 2024: Sukces powrotu AdPen na francuski Rynek!

Targi CTCO Lyon 2024: Sukces powrotu AdPen na francuski Rynek!

W dniach 6-8 lutego 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w prestiżowych targach artykułów reklamowych CTCO w Lyonie (Francja). Nasze stoisko, prezentujące najnowsze modele długopisów reklamowych AdPen, znalazło się pośród około 300 wystawców z różnych krajów. Należy podkreślić, że Polacy byli drugą co do wielkości reprezentowaną narodowością na targach, zaraz po gospodarzach z Francji, z ponad dwudziestoma stanowiskami prezentacyjnymi. Cieszymy się, że byliśmy wśród nich.

stoisko AdPen na targach we Francji

Dla naszej firmy był to ważny powrót na francuskojęzyczne rynki po dziesięcioletniej przerwie. Targi odbywające się w kraju nad Sekwaną przeszły znaczącą, pozytywną transformację od ostatniego naszego udziału. Obfitość odwiedzających świadczyła o powrocie rynku reklamowego na dobre tory po okresie czterech lat związanych z kryzysem pandemicznym oraz wojną na Ukrainie.

Podczas trwania targów nawiązaliśmy ponad 200 rozmów zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami naszej firmy. Mimo, że przeważali przedstawiciele agencji reklamowych z Francji, nawiązaliśmy kontakty z firmami z innych krajów, w tym z Belgii, Holandii, Portugalii, Malty, Kamerunu, Senegalu, Irlandii i Słowenii.

Nowe modele długopisów Rayo oraz Palo, przygotowane z częściowym wsparciem Funduszy Europejskich, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród klientów. Entuzjastycznie przyjęta została informacja o produkcji  własnych wkładów i sprężynek do długopisów, dzięki nowym maszynom, również współfinansowanych ze środków UE. To pozwoliło nam na kompleksową produkcję długopisów reklamowych, niezależnie od dostaw z Chin.

Nasi klienci podkreślali, że wysoka jakość i innowacyjny design naszych produktów, w połączeniu z atrakcyjną ceną, stanowią istotny element ich oferty dla ostatecznych klientów. Udział w targach CTCO uznajemy za niezwykle udany, podnoszący reputację naszej marki i sprzyjający pozytywnemu odbiorowi polskich produktów w całej Europie.