EXPO XXI za nami! Jak było na FestiwalMarketingu.pl 2019 w Warszawie?

EXPO XXI za nami! Jak było na FestiwalMarketingu.pl 2019 w Warszawie?

Festiwal Marketingu 2019 prawdziwe święto branży reklamowej! Tym razem spotkaliśmy się już 11 raz. EXPO XXI to impreza, na której oczywiście nie mogło zabraknąć gadżetów reklamowych. W tym roku otworzyliśmy wspólne stoisko inicjatywy Pozytywnie Promocyjni! Zapraszamy na krótką relację i zobaczenia zdjęć w naszej galerii.


Czym jest Festiwal Marketingu 2019 i dlaczego nie mogło nas tam zabraknąć?

Festiwal Marketingu 2019, znany również jako wielki festiwal inspiracji i EXPO XXI, to impreza dla firm, które działają w branży reklamowej, tak jak my! Tegoroczna edycja odbywała się w Warszawie 18 i 19 września. To wielkie święto wszystkich importerów, agencji reklamowych, drukarni i firm, takich jak my, które zajmą się produkcją gadżetów reklamowych. Tegoroczna edycja EXPO XXI przyciągnęła aż 270 wystawców, które odwiedziło ponad 5600 osób z całej Europy.

Co robiliśmy na EXPO XXI?

W ciągu tych dwóch szalonych dni nie było czasu na nudę! W tym roku zdecydowaliśmy się pojawić wspólnie, jako Pozytywnie Promocyjni – to inicjatywa polskich liderów branży gadżetów reklamowych, do której należy również marka AdPen, wraz ze swoimi długopisami.

W czasie targów prezentowaliśmy odwiedzającym naszą najnowszą ofertę. Ale to oczywiście nie wszystko. Każde takie imprezy to doskonała okazja do tego, aby posłuchać i poznać naszych klientów oraz nawiązać kolejne relacje biznesowe, które pozwolą nam się rozwijać i oferować coraz lepsze i tańsze produkty. To także wielka dawka inspiracji i pozytywnej energii na cały rok.

EXPO XXI zaoferowało mnóstwo atrakcji, takich jak warsztaty i szkolenia, pokazy, konferencje z panelami dyskusyjnymi oraz konkursy branżowe (na przykład Super Gift – konkurs na najlepszy festiwalowy gadżet reklamowy). W tym roku podczas EVENT MIX na scenie zobaczyliśmy światowej klasy ekspertów eventowych, a w tym znaną Agatę Młynarską! Gośćmi konferencji MARKETING MIX byli kolei Zbigniew Urbański i Paweł Tkaczyk. Organizatorem wydarzenia był OOH magazine.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.