EXPO XXI za nami! Jak było na FestiwalMarketingu.pl 2019 w Warszawie?

EXPO XXI za nami! Jak było na FestiwalMarketingu.pl 2019 w Warszawie?

Festiwal Marketingu 2019 prawdziwe święto branży reklamowej! Tym razem spotkaliśmy się już 11 raz. EXPO XXI to impreza, na której oczywiście nie mogło zabraknąć gadżetów reklamowych. W tym roku otworzyliśmy wspólne stoisko inicjatywy Pozytywnie Promocyjni! Zapraszamy na krótką relację i zobaczenia zdjęć w naszej galerii.


Czym jest Festiwal Marketingu 2019 i dlaczego nie mogło nas tam zabraknąć?

Festiwal Marketingu 2019, znany również jako wielki festiwal inspiracji i EXPO XXI, to impreza dla firm, które działają w branży reklamowej, tak jak my! Tegoroczna edycja odbywała się w Warszawie 18 i 19 września. To wielkie święto wszystkich importerów, agencji reklamowych, drukarni i firm, takich jak my, które zajmą się produkcją gadżetów reklamowych. Tegoroczna edycja EXPO XXI przyciągnęła aż 270 wystawców, które odwiedziło ponad 5600 osób z całej Europy.

Co robiliśmy na EXPO XXI?

W ciągu tych dwóch szalonych dni nie było czasu na nudę! W tym roku zdecydowaliśmy się pojawić wspólnie, jako Pozytywnie Promocyjni – to inicjatywa polskich liderów branży gadżetów reklamowych, do której należy również marka AdPen, wraz ze swoimi długopisami.

W czasie targów prezentowaliśmy odwiedzającym naszą najnowszą ofertę. Ale to oczywiście nie wszystko. Każde takie imprezy to doskonała okazja do tego, aby posłuchać i poznać naszych klientów oraz nawiązać kolejne relacje biznesowe, które pozwolą nam się rozwijać i oferować coraz lepsze i tańsze produkty. To także wielka dawka inspiracji i pozytywnej energii na cały rok.

EXPO XXI zaoferowało mnóstwo atrakcji, takich jak warsztaty i szkolenia, pokazy, konferencje z panelami dyskusyjnymi oraz konkursy branżowe (na przykład Super Gift – konkurs na najlepszy festiwalowy gadżet reklamowy). W tym roku podczas EVENT MIX na scenie zobaczyliśmy światowej klasy ekspertów eventowych, a w tym znaną Agatę Młynarską! Gośćmi konferencji MARKETING MIX byli kolei Zbigniew Urbański i Paweł Tkaczyk. Organizatorem wydarzenia był OOH magazine.