Co wybrać? Ołówki czy długopisy reklamowe?

Co wybrać? Ołówki czy długopisy reklamowe?

Reklamowe dylematy mogą pojawić się nawet przy wyborze promocyjnych przyborów piśmienniczych. Tym bardziej, że oferty produktowe dystrybutorów długopisów są naprawdę różnorodne i zaspakajają większość marketingowych potrzeb.

Długopisy czy ołówki reklamowe? Które lepiej sprawdzą się jako narzędzia promocyjne? Najprościej można odpowiedzieć, że i jedne, i drugie. Ale, jak to zwykle bywa, wszystko rozbija się o bardzie szczegółową analizę potrzeb – naszych, jako firmy/marki i naszych odbiorców. Żeby podjąć właściwą decyzję, należy wziąć pod uwagę dwie podstawowe kwestie: Twój wizerunek i potrzeby odbiorców.

Długopisy i ołówki reklamowe a wizerunek

Jaka jest Twoja marka? Jakie wartości reprezentuje? Co gadżety reklamowe mają powiedzieć o Tobie? Wybierz to, co najlepiej będzie z nią korespondować.

Zobaczmy to na przykładach. Reprezentujesz firmę, która ma kojarzyć się z wyjątkową stabilnością czy profesjonalizmem, wzbudzać zaufanie, a jednocześnie plasujesz się wyżej na tle konkurencji. Albo: ważne są dla Ciebie kwestie związane z estetyką takie jak elegancja, dobry gust, masz w swojej ofercie np. bardziej wyszukane produkty/usługi. Wybierz długopis, szczególnie model metalowy i spersonalizuj przekaz za pomocą grawera laserowego.

Każdy uważa swoją firmę za wyjątkową. I zapewne tak jest. Ale zobacz, jak to wygląda na tle konkurencji. Nie komunikuj przez gadżet np. wyrafinowania, jeśli Twoja branża nie ma z nim nic wspólnego. Dlatego w przypadku wielu branż czy firm, jako nośnik treści w zupełności wystarczą plastikowe długopisy i dobór odpowiedniej techniki zdobienia.

Idźmy dalej. Używając gadżetów reklamowych, chcesz zwrócić uwagę odbiorców na kwestie związane z ekologią, bycie przyjaznym naturze, naturalność. Jako nośnik takich treści wybierz ołówek lub długopis papierowy.

Co na to odbiorcy?

Nigdy nie można zapominać o odbiorcach. Popatrz na długopis i ołówek reklamowy ich oczami. Co oni chcieliby otrzymać? Co bardziej im się przyda? Co bardziej przyciągnie ich uwagę? I w tym przypadku ołówki są niedocenianym gadżetem. Niejednokrotnie bardziej potrafią zaskoczyć niż długopis, ponieważ są mniej wyeksploatowane jako przedmioty reklamowe.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.