Co wybrać? Ołówki czy długopisy reklamowe?

Co wybrać? Ołówki czy długopisy reklamowe?

Reklamowe dylematy mogą pojawić się nawet przy wyborze promocyjnych przyborów piśmienniczych. Tym bardziej, że oferty produktowe dystrybutorów długopisów są naprawdę różnorodne i zaspakajają większość marketingowych potrzeb.

Długopisy czy ołówki reklamowe? Które lepiej sprawdzą się jako narzędzia promocyjne? Najprościej można odpowiedzieć, że i jedne, i drugie. Ale, jak to zwykle bywa, wszystko rozbija się o bardzie szczegółową analizę potrzeb – naszych, jako firmy/marki i naszych odbiorców. Żeby podjąć właściwą decyzję, należy wziąć pod uwagę dwie podstawowe kwestie: Twój wizerunek i potrzeby odbiorców.

Długopisy i ołówki reklamowe a wizerunek

Jaka jest Twoja marka? Jakie wartości reprezentuje? Co gadżety reklamowe mają powiedzieć o Tobie? Wybierz to, co najlepiej będzie z nią korespondować.

Zobaczmy to na przykładach. Reprezentujesz firmę, która ma kojarzyć się z wyjątkową stabilnością czy profesjonalizmem, wzbudzać zaufanie, a jednocześnie plasujesz się wyżej na tle konkurencji. Albo: ważne są dla Ciebie kwestie związane z estetyką takie jak elegancja, dobry gust, masz w swojej ofercie np. bardziej wyszukane produkty/usługi. Wybierz długopis, szczególnie model metalowy i spersonalizuj przekaz za pomocą grawera laserowego.

Każdy uważa swoją firmę za wyjątkową. I zapewne tak jest. Ale zobacz, jak to wygląda na tle konkurencji. Nie komunikuj przez gadżet np. wyrafinowania, jeśli Twoja branża nie ma z nim nic wspólnego. Dlatego w przypadku wielu branż czy firm, jako nośnik treści w zupełności wystarczą plastikowe długopisy i dobór odpowiedniej techniki zdobienia.

Idźmy dalej. Używając gadżetów reklamowych, chcesz zwrócić uwagę odbiorców na kwestie związane z ekologią, bycie przyjaznym naturze, naturalność. Jako nośnik takich treści wybierz ołówek lub długopis papierowy.

Co na to odbiorcy?

Nigdy nie można zapominać o odbiorcach. Popatrz na długopis i ołówek reklamowy ich oczami. Co oni chcieliby otrzymać? Co bardziej im się przyda? Co bardziej przyciągnie ich uwagę? I w tym przypadku ołówki są niedocenianym gadżetem. Niejednokrotnie bardziej potrafią zaskoczyć niż długopis, ponieważ są mniej wyeksploatowane jako przedmioty reklamowe.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Jakie gadżety reklamowe dla klientów?

Jakie gadżety reklamowe dla klientów?

Szczególną popularnością cieszą się długopisy i ołówki z nadrukiem. Na osobne wyróżnienie zasługują też długopisy ekologiczne, które polecane są przedsiębiorstwom skierowanym na zrównoważony i zgodny z naturą rozwój. Niezależnie od wyboru, każdy z tych przyborów piśmienniczych jest ekonomicznym, skutecznym i praktycznym elementem promocji marki. Zawsze chętnie biorą je klienci podczas różnych eventów, co tylko pogłębia możliwość ozdobienia tych akcesoriów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to zapoznaj się z naszym artykułem!

Dlaczego warto inwestować w długopisy reklamowe?

Dlaczego warto inwestować w długopisy reklamowe?

Od lat wiadomo, że reklama to dźwignia handlu. To często właśnie od niej zależy, ile osób zdecyduje się na zakup naszego produktu lub usługi. Jest ona szczególnie ważna, gdy jesteśmy nowym podmiotem na rynku i dopiero budujemy swoją bazę odbiorców. O działaniach promocyjnych nie możemy zapominać również, jeśli prowodzimy działalność już od pewnego czasu. W tym przypadku musimy starać się poszerzać swoją grupę docelową, a tej istniejącej przypominać o swojej ofercie.