Upominki dla pracowników – co wybrać?

Upominki dla pracowników – co wybrać?

Kluczem do sukcesu w wielu zawodach może być posiadanie odpowiedniego narzędzia na wyciągnięcie ręki. Długopisy reklamowe, choć wydają się skierowane głównie do klientów lub kontrahentów, są także świetnym upominkiem dla pracowników. Jest to praktyczny gadżet, a jeśli zostanie odpowiednio spersonalizowany, może być uroczym prezentem. Dlaczego spersonalizowany długopis sprawdza się w tym zadaniu?

Gest, który wiele znaczy

Miła atmosfera w miejscu pracy jest tym, co w znaczący sposób wpływa na skuteczność i wydajność pracowników. Niezależnie od tego, czy są to święta Bożego Narodzenia, czyjeś urodziny czy inne uroczystości, wręczenie nawet najmniejszego prezentu jest idealnym rozwiązaniem, aby podnieść morale grupy. Jednak najlepsze prezenty to takie, które są dawane bez szczególnej okazji. Długopisy reklamowe z nadrukiem mogą być wręczane po ukończeniu ważnego projektu, podczas spotkania integracyjnego czy w ramach zestawu powitalnego dla nowej osoby w załodze. To świetny sposób na to, aby poczuli się oni docenieni i szanowani.

Personalizacja a budowanie więzi

Podarowanie komuś przyborów do pisania jest oczywiście praktycznym prezentem w miejscu pracy, ale jeśli są one spersonalizowane, to stają się jedyne w swoim rodzaju. Długopisy z nadrukiem, na którym pojawia się np. imię pracownika, jego stanowisko, jedno z popularnych haseł motywacyjnych, a nawet żart często powtarzany w danym miejscu pracy, sprawią, że za każdym razem, gdy ktoś sięgnie po taki gadżet, pomyśli miło o firmie.

Będąc w dużej korporacji, niektórzy pracownicy mogą czuć się zagubieni w tłumie. Jeśli więc szef wręczy im coś, co było stworzone specjalnie z myślą o nich, poczują, że są cenieni jako jednostka, a nie tylko jako część personelu.

Szeroki wybór rodzajów

Personalizacja to nie tylko logo lub nazwa. Niezbędne jest wybranie odpowiedniego rodzaju długopisu, aby uzupełnić osobę, dla której się go wręcza. Trzeba wziąć pod uwagę wiek pracowników, ich osobowość, styl i rolę w pracy. Ludzie na stanowiskach biurowych piszą zazwyczaj o wiele więcej, niż osoby pracujące na produkcji. Tym pierwszym przyda się więc ergonomiczny i wytrzymały długopis, a z kolei druga grupa może bardziej ucieszyć się z długopisów ekologicznych, które są lekkie i zajmują bardzo mało miejsca – zmieszczą się więc do każdej kieszeni.

Dodatkowo warto pamiętać o tym, że podczas spotkań z klientami, konferencji lub negocjacji, niezwykle ważny jest wygląd gadżetów. Spersonalizowany długopis reklamowy z ciekawym, spójnym nadrukiem sprawi, że osoby z zewnątrz od razu odbiorą daną firmę za bardziej profesjonalną i przywiązującą uwagę do najdrobniejszych szczegółów – a to w biznesie jest bardzo ważne.

Bonusowa reklama

Na długopisy z nadrukiem wręczane pracownikom można spojrzeć jak na podwójnych agentów. Z jednej strony są one niezwykle przydatnym gadżetem reklamowym, który jest po prostu potrzebny do wykonywania większości obowiązków, z drugiej strony stanowi reklamę samą w sobie. W odróżnieniu od innych produktów, takich jak wizytówki, kubki, przenośne dyski czy podkładki pod mysz, długopis zawsze zabiera się ze sobą. Gdy pracownicy są poza biurem i zechcą coś napisać, to automatycznie będą wpływać na innych ludzi ze swojego otoczenia. Często zupełnie nieświadomie, a jednak niezwykle skutecznie!

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.