Strategia marketingowa z wykorzystaniem długopisów reklamowych

Strategia marketingowa z wykorzystaniem długopisów reklamowych

Opracowanie skutecznych strategii marketingowych dla biznesu nigdy nie jest łatwe. Wraz z nową erą internetu i marketingu cyfrowego niektórzy ludzie zapominają o sprawdzonych i świetnie działających rozwiązaniach. Istnieje wiele skutecznych form promowania, które są nie tylko tanie, ale również niebywale skuteczne. Długopisy reklamowe to idealne narzędzie do rozpowszechniania informacji o firmie. Dlaczego warto wziąć je pod uwagę opracowując strategie marketingowe?

1. Niskie koszty

Za pomocą tych gadżetów promocyjnych można uzyskać efekt popularyzacji firmy niskim nakładem finansowym. Długopisy z nadrukiem są jednym z najtańszych produktów w tej kategorii, a zamawiając je w większej ilości, cenę za sztukę można liczyć w groszach. Wspaniałą rzeczą w długopisach jest też to, że nie generują one żadnych problemów z przechowywaniem – nie psują się, nie tracą na estetyczności z czasem. Wystarczy sięgać po nie przy okazji specjalnych wydarzeń, takich jak targi czy konferencje, by mieć przygotowaną efektywną reklamę.

2. Wysoka przydatność

Badania pokazują, że w dzisiejszym cyfrowym świecie, osoba, która pracuje przy komputerze i tak chwyta za przybory do pisania przynajmniej raz dziennie. To sprawia, że ​​są to najczęściej używane przedmioty promocyjne. Długopisy reklamowe są używane w domu, w pracy i często w życiu codziennym. Są więc nie tylko bardzo praktycznym produktem, ale dodatkowo są często eksponowane, przez co zwiększa się widoczność tego, co zostało na nich zawarte – nazwy, logo, adresu strony internetowej. To świetny powód, dla którego markowe długopisy są doskonałym dodatkiem do strategii marketingowej.

3. Praktyczna wizytówka

Jedną z najlepszych cech brandowanych długopisów promocyjnych jest to, że działają jak wizytówka, ale znacznie lepiej. Można na nich umieścić wszystkie najważniejsze informacje, a jednocześnie ma się pewność, że taki gadżet nie trafi od razu po spotkaniu do kosza na śmieci, jak ma to często miejsce z wizytówkami. Zawarcie istotnych danych zmieniają proste długopisy reklamowe z nadrukiem w potężne narzędzie marketingowe, które potencjalni klienci będą nosić przy sobie.

4. Długa skuteczność

W przeciwieństwie do wielu form reklamy, długopisy reklamowe są przechowywane i używane przez ponad 6 miesięcy. Jest to nieporównywalnie więcej w stosunku do ulotek, banerów czy nawet tradycyjnych reklam. Inne produkty promocyjne, w tym nawet te bardzo praktyczne, nie mają aż tak długiego czasu użycia.

5. Działanie na emocjach

Przeprowadzono liczne badania, które pokazują pozytywne efekty, jakie darmowe artykuły promocyjne mają na konsumentów. W jednym z nich udało się ustalić, że aż 8 na 10 konsumentów ma lepsze zdanie o firmie, jeśli kiedykolwiek otrzymało od niej darmowy produkt. Istnieje również psychologiczna reakcja klienta otrzymującego bezpłatny upominek korporacyjny. Długopis reklamowy nie tylko sprawia, że ​​automatycznie ludzie odczuwają pozytywny związek z marką, ale otrzymywanie czegoś za darmo przyczynia się do tego, że ​​chcą się oni odwdzięczyć. W ten sposób można zyskać wielu nowych klientów, którzy będą wierni konkretnej firmie.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.