Strategia marketingowa z wykorzystaniem długopisów reklamowych

Strategia marketingowa z wykorzystaniem długopisów reklamowych

Opracowanie skutecznych strategii marketingowych dla biznesu nigdy nie jest łatwe. Wraz z nową erą internetu i marketingu cyfrowego niektórzy ludzie zapominają o sprawdzonych i świetnie działających rozwiązaniach. Istnieje wiele skutecznych form promowania, które są nie tylko tanie, ale również niebywale skuteczne. Długopisy reklamowe to idealne narzędzie do rozpowszechniania informacji o firmie. Dlaczego warto wziąć je pod uwagę opracowując strategie marketingowe?

1. Niskie koszty

Za pomocą tych gadżetów promocyjnych można uzyskać efekt popularyzacji firmy niskim nakładem finansowym. Długopisy z nadrukiem są jednym z najtańszych produktów w tej kategorii, a zamawiając je w większej ilości, cenę za sztukę można liczyć w groszach. Wspaniałą rzeczą w długopisach jest też to, że nie generują one żadnych problemów z przechowywaniem – nie psują się, nie tracą na estetyczności z czasem. Wystarczy sięgać po nie przy okazji specjalnych wydarzeń, takich jak targi czy konferencje, by mieć przygotowaną efektywną reklamę.

2. Wysoka przydatność

Badania pokazują, że w dzisiejszym cyfrowym świecie, osoba, która pracuje przy komputerze i tak chwyta za przybory do pisania przynajmniej raz dziennie. To sprawia, że ​​są to najczęściej używane przedmioty promocyjne. Długopisy reklamowe są używane w domu, w pracy i często w życiu codziennym. Są więc nie tylko bardzo praktycznym produktem, ale dodatkowo są często eksponowane, przez co zwiększa się widoczność tego, co zostało na nich zawarte – nazwy, logo, adresu strony internetowej. To świetny powód, dla którego markowe długopisy są doskonałym dodatkiem do strategii marketingowej.

3. Praktyczna wizytówka

Jedną z najlepszych cech brandowanych długopisów promocyjnych jest to, że działają jak wizytówka, ale znacznie lepiej. Można na nich umieścić wszystkie najważniejsze informacje, a jednocześnie ma się pewność, że taki gadżet nie trafi od razu po spotkaniu do kosza na śmieci, jak ma to często miejsce z wizytówkami. Zawarcie istotnych danych zmieniają proste długopisy reklamowe z nadrukiem w potężne narzędzie marketingowe, które potencjalni klienci będą nosić przy sobie.

4. Długa skuteczność

W przeciwieństwie do wielu form reklamy, długopisy reklamowe są przechowywane i używane przez ponad 6 miesięcy. Jest to nieporównywalnie więcej w stosunku do ulotek, banerów czy nawet tradycyjnych reklam. Inne produkty promocyjne, w tym nawet te bardzo praktyczne, nie mają aż tak długiego czasu użycia.

5. Działanie na emocjach

Przeprowadzono liczne badania, które pokazują pozytywne efekty, jakie darmowe artykuły promocyjne mają na konsumentów. W jednym z nich udało się ustalić, że aż 8 na 10 konsumentów ma lepsze zdanie o firmie, jeśli kiedykolwiek otrzymało od niej darmowy produkt. Istnieje również psychologiczna reakcja klienta otrzymującego bezpłatny upominek korporacyjny. Długopis reklamowy nie tylko sprawia, że ​​automatycznie ludzie odczuwają pozytywny związek z marką, ale otrzymywanie czegoś za darmo przyczynia się do tego, że ​​chcą się oni odwdzięczyć. W ten sposób można zyskać wielu nowych klientów, którzy będą wierni konkretnej firmie.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.