Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Oferowanie brandowanego długopisu reklamowego to świetny sposób na uzyskanie imponującego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. Nawet jeśli technologia staje się bardziej integralną częścią nowoczesnego życia, narzędzia do pisania są nadal niezbędnym akcesorium, które ludzie doceniają i wykorzystują. Warto więc zdawać sobie sprawę z tego, jakie są dostępne opcje długopisów reklamowych.

Różne kategorie, różne właściwości

Osobie, która na temat narzędzi do pisania nie ma zbyt rozbudowanej wiedzy, może wydawać się, że wszystkie z nich są do siebie bardzo podobne. Jednak kiedy już weźmie się pod uwagę ogromny wybór długopisów reklamowych i ich odmienność, to sytuacja zaczyna się komplikować. Różnią się one bowiem od siebie m.in.:

  • wielkością,
  • kształtem,
  • mechanizmem włączenia,
  • wkładami,
  • kolorem tuszu,
  • materiałem, z którego zostały wykonane,
  • ciężkością,
  • ceną,
  • wykończeniem.

Lista ta mogłaby być o wiele dłuższa, jednak lepiej skupić się na najpopularniejszych modelach. Zaliczają się do nich:

Długopisy żelowe

Ten typ długopisu promocyjnego wykorzystuje atrament na bazie wody, który tworzy gładką, lśniącą warstwę na powierzchni kartki. Kolor atramentu pochodzącego z takiego wkładu jest żywy i intensywny. Istnieje również duża różnorodność liczby dostępnych barw do kupienia – mogą być to zarówno klasyczne barwy, takie jak czerń lub granat, jak i innowacyjne.

Długopisy kulkowe

Jest to najpowszechniejszy rodzaj długopisów reklamowych, który wykorzystuje ruch obrotowy w celu dozowania atramentu na papier. Używa tuszu na bazie oleju, który utrzymuje się przez długi czas. W tej kategorii można wyróżnić również pióra kulkowe, która stosują inny rodzaj atramentu, jednak działają na takiej samej zasadzie.

Długopisy z uchwytem

W miejscu, w którym chwyta się długopis, może być umieszczony dodatkowy materiał, który będzie powodował mniejsze zmęczenie dłoni czy powstawanie odcisków od długiego pisania. Uchwyty występują w wielu różnych stylach, takich jak pełne, gumowe lub w przerywanym wzorze. Wszystkie pomagają poprawić komfort podczas pisania. Trzeba jednak pamiętać o tym, że długopisy reklamowe, które nie mają uchwytu, mogą wyglądać bardziej elegancko, przez co lepiej pasują jako prezent korporacyjny czy upominki rozdawane na poważnych wydarzeniach.

Długopisy plastikowe z nadrukiem

Jest to najtańsza i bardziej opłacalna inwestycja w produkty promocyjne. Plastikowe długopisy reklamowe są ogólnodostępne, łatwe w produkcji i dostosowaniu, co pozwala uzyskać je w niższej cenie. Świetnie sprawdzają się w przypadku ogromnych zamówień, gdyż można je swobodnie modyfikować. Wbrew pozorom są również wytrzymałe i długowieczne, więc idealnie wpasowują się w ideę efektywnej promocji.

Długopisy metalowe z grawerem

Metalowe lub mosiężne długopisy z grawerem mają zwykle nieco wyższą cenę, ale jednocześnie posiadają profesjonalny i drogi wygląd. W porównaniu do swoich plastikowych odpowiedników mogą mieć z kolei mniej opcji personalizacji.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.