Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Oferowanie brandowanego długopisu reklamowego to świetny sposób na uzyskanie imponującego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. Nawet jeśli technologia staje się bardziej integralną częścią nowoczesnego życia, narzędzia do pisania są nadal niezbędnym akcesorium, które ludzie doceniają i wykorzystują. Warto więc zdawać sobie sprawę z tego, jakie są dostępne opcje długopisów reklamowych.

Różne kategorie, różne właściwości

Osobie, która na temat narzędzi do pisania nie ma zbyt rozbudowanej wiedzy, może wydawać się, że wszystkie z nich są do siebie bardzo podobne. Jednak kiedy już weźmie się pod uwagę ogromny wybór długopisów reklamowych i ich odmienność, to sytuacja zaczyna się komplikować. Różnią się one bowiem od siebie m.in.:

  • wielkością,
  • kształtem,
  • mechanizmem włączenia,
  • wkładami,
  • kolorem tuszu,
  • materiałem, z którego zostały wykonane,
  • ciężkością,
  • ceną,
  • wykończeniem.

Lista ta mogłaby być o wiele dłuższa, jednak lepiej skupić się na najpopularniejszych modelach. Zaliczają się do nich:

Długopisy żelowe

Ten typ długopisu promocyjnego wykorzystuje atrament na bazie wody, który tworzy gładką, lśniącą warstwę na powierzchni kartki. Kolor atramentu pochodzącego z takiego wkładu jest żywy i intensywny. Istnieje również duża różnorodność liczby dostępnych barw do kupienia – mogą być to zarówno klasyczne barwy, takie jak czerń lub granat, jak i innowacyjne.

Długopisy kulkowe

Jest to najpowszechniejszy rodzaj długopisów reklamowych, który wykorzystuje ruch obrotowy w celu dozowania atramentu na papier. Używa tuszu na bazie oleju, który utrzymuje się przez długi czas. W tej kategorii można wyróżnić również pióra kulkowe, która stosują inny rodzaj atramentu, jednak działają na takiej samej zasadzie.

Długopisy z uchwytem

W miejscu, w którym chwyta się długopis, może być umieszczony dodatkowy materiał, który będzie powodował mniejsze zmęczenie dłoni czy powstawanie odcisków od długiego pisania. Uchwyty występują w wielu różnych stylach, takich jak pełne, gumowe lub w przerywanym wzorze. Wszystkie pomagają poprawić komfort podczas pisania. Trzeba jednak pamiętać o tym, że długopisy reklamowe, które nie mają uchwytu, mogą wyglądać bardziej elegancko, przez co lepiej pasują jako prezent korporacyjny czy upominki rozdawane na poważnych wydarzeniach.

Długopisy plastikowe z nadrukiem

Jest to najtańsza i bardziej opłacalna inwestycja w produkty promocyjne. Plastikowe długopisy reklamowe są ogólnodostępne, łatwe w produkcji i dostosowaniu, co pozwala uzyskać je w niższej cenie. Świetnie sprawdzają się w przypadku ogromnych zamówień, gdyż można je swobodnie modyfikować. Wbrew pozorom są również wytrzymałe i długowieczne, więc idealnie wpasowują się w ideę efektywnej promocji.

Długopisy metalowe z grawerem

Metalowe lub mosiężne długopisy z grawerem mają zwykle nieco wyższą cenę, ale jednocześnie posiadają profesjonalny i drogi wygląd. W porównaniu do swoich plastikowych odpowiedników mogą mieć z kolei mniej opcji personalizacji.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.