Produkty promocyjne – jaki mogą mieć cel?

Produkty promocyjne – jaki mogą mieć cel?

Gdy inwestujesz w produkty promocyjne, ważne jest, aby najpierw określić to, jaki cel chce się dzięki nim uzyskać. Muszą być one elementem większego planu, a przemyślane podejście do reklamy może stanowić świetny sposób, by wybić się na tle konkurencji. Długopisy promocyjne mogą spełniać wiele ról, zatem warto jest zastanowić się, która z nich będzie priorytetowa.

Zaistnienie na lokalnym rynku

Wydarzenia o dużym natężeniu ruchu, takie jak targi, festiwale i koncerty, to doskonała okazja do promowania swojej marki. Bezpośredni kontakt z klientem pozostaje jednym z najbardziej udanych sposobów windowania sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów dla Twojej firmy. Jednak aby nie zostać szybko zapomnianym, warto wręczać odbiorcom drobne upominki, wśród których powinny znaleźć się długopisy reklamowe. Dzięki temu rozmowa z właścicielem nie będzie tylko jedną z wielu.

Długopisy i inne produkty reklamowe mogą również pełnić rolę okazania wsparcia dla konkretnej społecznej inicjatywy. Niezależnie od tego, czy jest zbiórka pieniędzy, maraton, czy też zawody juniorów – pokazanie, że Twoja firma jest zainteresowana lokalnymi wydarzeniami jest niezwykle istotne w przypadku małych przedsiębiorstw lub takich, które planują ekspansję na nowe rynki.

Prezenty do głównych zamówień

Zarówno w sprzedaży on-line, jak i w stacjonarnie, rozdawanie bonusów do głównych zamówień jest miłym, ale co najważniejsze – opłacalnym posunięciem. Koszt takiego prezentu jest znikomy, a pozwala budować pozytywny wizerunek wśród swoich klientów. Długopis promocyjny zmieści się do każdej paczki, więc nie generuje żadnych utrudnień, a dodatkowo spełnia o wiele lepszą rolę reklamową niż kolejna ulotka – fizycznie będzie obecny w mieszkaniu odbiorców przez dłuższy czas.

Badania przeprowadzone przez PPAI z USA pokazują, że 62% osób pamięta dane firmy, która dostarczyła im produkt promocyjny. Może być on więc ciągłym przypomnieniem Twojej marki. Lojalność klientów, a nawet lepsze relacje z nimi, mogą wynikać z mądrego wykorzystania upominku reklamowego, tworząc natychmiastową wdzięczność i budowanie więzi.

Dodatkowa przestrzeń reklamowa

Większość ludzi pracuje 8 godzin dziennie, a wiele z nich przebywa w jednym miejscu przez cały ten czas. Jeśli Twój obecny lub potencjalny klient korzysta z Twoich długopisów promocyjnych, to zapewnisz sobie najcenniejszą przestrzeń reklamową na świecie – bezpośrednio w zasięgu jego wzroku! Dobrze dobrany produkt promocyjny może stać się stałym „billboardem” Twojej marki, a jednocześnie nie będzie irytującym i nachalnym sposobem reklamowania się.

Zachęta dla pracowników

Produkty promocyjne można przekazywać nie tylko klientom, ale także pracownikom, aby podziękować im za dobre wyniki. Zastanów się nad stworzeniem programu nagród, który najlepiej odpowiada Twojej firmie, pracownikom i Twoim celom korporacyjnym. Istnieje wiele różnych rodzajów produktów, które mają wysoką wartość sentymentalną, a jednocześnie ich zakup nie jest drogi. Może to pomóc zwiększyć pozytywne nastawienie w miejscu pracy, szczególnie w środowisku sprzedaży, w którym podarunki są świetnymi motywatorami.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.