Najlepsze modele długopisów reklamowych

Najlepsze modele długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe występują w niezliczonej ilości wariantów. Dotyczy to zarówno ich kształtu, jak i koloru, wykonania lub zastosowania. Decydując się na wykorzystanie tych upominków korporacyjnych w swojej kampanii marketingowej, łatwo jest zagubić się w ogromnej bazie produktów. Warto więc przyjrzeć się modelom, które zasługują na szczególne uznanie.

El Primero

Te długopisy reklamowe są najbardziej uniwersalne i sprawdzą się w przypadku zdecydowanej większości przedsiębiorstw. Ich największą zaletą jest ogromny wybór kolorystyczny, a także to, że każdy element może być stworzony w innym odcieniu. Dotyczy to przycisku, klipsa i korpusu. Pozwala to na uzyskanie produktu promocyjnego, który będzie w pełni odpowiadać np. barwom użytym w logo firmy. Nie ma również ograniczeń co do zadruku i tworzy się go zarówno na korpusie, jak i klipsie. Świetnie wygląda zestawienie większej grafiki na największej powierzchni w połączeniu z nazwą firmy na mniejszej. El Primero Mix to zdecydowanie bardzo ciekawa propozycja, tym bardziej zważywszy na jej cenę.

Kalido

Jest to kolejna unikatowa pozycja, którą powinny zainteresować się osoby, które chcą wyróżnić swoje produkty promocyjne na tle konkurencji. Długopisy z nadrukiem Kalido zamiast tradycyjnego przycisku mają obracany system włączenia, co jest ich niewątpliwą zaletą. Dzięki temu na nakrywce, czyli górnej części korpusu, można umieścić bardzo specyficzną dekorację w postaci naklejki imitującej kroplę wody. Tak wykonane np. logo otrzymuje efekt 3D i od razu przyciąga wzrok. Tak jak w przypadku El Primero tu również można zastosować mix kolorystyczny i zadruk na każdym elemencie.

Długopisy ekologiczne

Ekologia staje się jednym z najważniejszych aspektów dla wielu klientów. Duże firmy prowadzą kampanię na rzecz podnoszenia świadomości na temat znaczenia recyklingu dla planety. Jednym ze sposobów, aby pomóc firmie dbać o swój wizerunek, jest dołączenie do kampanii promocyjnej ekologicznych gadżetów. Takie długopisy reklamowe z nadukiem pokazują troskę przedsiębiorstwa o klientów i środowisko, a jednocześnie spełniają swoją marketingową funkcję. Można wydrukować na nich logo, hasło, nazwę i inne informacje, które zachęcą odbiorców do interakcji z firmą. Takie rozwiązanie jest szczególnie cenione w sektorach:

  • kreatywnych,
  • rozrywkowych,
  • naukowych,
  • edukacyjnych,
  • administracyjnych.

Długopisy z grawerem

Metalowe długopisy reklamowe pozwalają na tworzenie zdobień, których nie można uzyskać na plastikowych materiałach. Grawer jest niezwykle szlachetną i cenioną dekoracją, która przywodzi na myśl luksusowe produkty i najlepsze marki. Można go wyczuć pod palcami pomimo tego, że coraz częściej odchodzi się od tradycyjnego sposobu grawerowania na rzecz technologii laserowej. Takie długopisy promocyjne, choć są nieznacznie droższe od innych produktów z tej kategorii, będą świetnym wyborem dla firm działających w branżach powszechnie uznanych za poważne, takich jak doradztwo finansowe czy prawne.

Wszystkie z opisanych produktów dostępne są na stronie www.adpen.com.pl

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Zainwestowanie w długopisy reklamowe to jedna z najlepszych decyzji, jakie może podjąć każda firma chcąca zwiększyć swój zasięg marketingowy. W przeciwieństwie do innych form promocji, przybory do pisania są narzędziami, z których potencjalni klienci mogą korzystać na co dzień, a tym samym ciągle mają styczność z informacjami zawartymi na tych przedmiotach. I tu pojawia się pytanie – co nanieść na długopisy reklamowe, by wpływać na odbiorców?

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.