Najlepsze modele długopisów reklamowych

Najlepsze modele długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe występują w niezliczonej ilości wariantów. Dotyczy to zarówno ich kształtu, jak i koloru, wykonania lub zastosowania. Decydując się na wykorzystanie tych upominków korporacyjnych w swojej kampanii marketingowej, łatwo jest zagubić się w ogromnej bazie produktów. Warto więc przyjrzeć się modelom, które zasługują na szczególne uznanie.

El Primero

Te długopisy reklamowe są najbardziej uniwersalne i sprawdzą się w przypadku zdecydowanej większości przedsiębiorstw. Ich największą zaletą jest ogromny wybór kolorystyczny, a także to, że każdy element może być stworzony w innym odcieniu. Dotyczy to przycisku, klipsa i korpusu. Pozwala to na uzyskanie produktu promocyjnego, który będzie w pełni odpowiadać np. barwom użytym w logo firmy. Nie ma również ograniczeń co do zadruku i tworzy się go zarówno na korpusie, jak i klipsie. Świetnie wygląda zestawienie większej grafiki na największej powierzchni w połączeniu z nazwą firmy na mniejszej. El Primero Mix to zdecydowanie bardzo ciekawa propozycja, tym bardziej zważywszy na jej cenę.

Kalido

Jest to kolejna unikatowa pozycja, którą powinny zainteresować się osoby, które chcą wyróżnić swoje produkty promocyjne na tle konkurencji. Długopisy z nadrukiem Kalido zamiast tradycyjnego przycisku mają obracany system włączenia, co jest ich niewątpliwą zaletą. Dzięki temu na nakrywce, czyli górnej części korpusu, można umieścić bardzo specyficzną dekorację w postaci naklejki imitującej kroplę wody. Tak wykonane np. logo otrzymuje efekt 3D i od razu przyciąga wzrok. Tak jak w przypadku El Primero tu również można zastosować mix kolorystyczny i zadruk na każdym elemencie.

Długopisy ekologiczne

Ekologia staje się jednym z najważniejszych aspektów dla wielu klientów. Duże firmy prowadzą kampanię na rzecz podnoszenia świadomości na temat znaczenia recyklingu dla planety. Jednym ze sposobów, aby pomóc firmie dbać o swój wizerunek, jest dołączenie do kampanii promocyjnej ekologicznych gadżetów. Takie długopisy reklamowe z nadukiem pokazują troskę przedsiębiorstwa o klientów i środowisko, a jednocześnie spełniają swoją marketingową funkcję. Można wydrukować na nich logo, hasło, nazwę i inne informacje, które zachęcą odbiorców do interakcji z firmą. Takie rozwiązanie jest szczególnie cenione w sektorach:

  • kreatywnych,
  • rozrywkowych,
  • naukowych,
  • edukacyjnych,
  • administracyjnych.

Długopisy z grawerem

Metalowe długopisy reklamowe pozwalają na tworzenie zdobień, których nie można uzyskać na plastikowych materiałach. Grawer jest niezwykle szlachetną i cenioną dekoracją, która przywodzi na myśl luksusowe produkty i najlepsze marki. Można go wyczuć pod palcami pomimo tego, że coraz częściej odchodzi się od tradycyjnego sposobu grawerowania na rzecz technologii laserowej. Takie długopisy promocyjne, choć są nieznacznie droższe od innych produktów z tej kategorii, będą świetnym wyborem dla firm działających w branżach powszechnie uznanych za poważne, takich jak doradztwo finansowe czy prawne.

Wszystkie z opisanych produktów dostępne są na stronie www.adpen.com.pl

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.