Najlepsze modele długopisów reklamowych

Najlepsze modele długopisów reklamowych

Długopisy reklamowe występują w niezliczonej ilości wariantów. Dotyczy to zarówno ich kształtu, jak i koloru, wykonania lub zastosowania. Decydując się na wykorzystanie tych upominków korporacyjnych w swojej kampanii marketingowej, łatwo jest zagubić się w ogromnej bazie produktów. Warto więc przyjrzeć się modelom, które zasługują na szczególne uznanie.

El Primero

Te długopisy reklamowe są najbardziej uniwersalne i sprawdzą się w przypadku zdecydowanej większości przedsiębiorstw. Ich największą zaletą jest ogromny wybór kolorystyczny, a także to, że każdy element może być stworzony w innym odcieniu. Dotyczy to przycisku, klipsa i korpusu. Pozwala to na uzyskanie produktu promocyjnego, który będzie w pełni odpowiadać np. barwom użytym w logo firmy. Nie ma również ograniczeń co do zadruku i tworzy się go zarówno na korpusie, jak i klipsie. Świetnie wygląda zestawienie większej grafiki na największej powierzchni w połączeniu z nazwą firmy na mniejszej. El Primero Mix to zdecydowanie bardzo ciekawa propozycja, tym bardziej zważywszy na jej cenę.

Kalido

Jest to kolejna unikatowa pozycja, którą powinny zainteresować się osoby, które chcą wyróżnić swoje produkty promocyjne na tle konkurencji. Długopisy z nadrukiem Kalido zamiast tradycyjnego przycisku mają obracany system włączenia, co jest ich niewątpliwą zaletą. Dzięki temu na nakrywce, czyli górnej części korpusu, można umieścić bardzo specyficzną dekorację w postaci naklejki imitującej kroplę wody. Tak wykonane np. logo otrzymuje efekt 3D i od razu przyciąga wzrok. Tak jak w przypadku El Primero tu również można zastosować mix kolorystyczny i zadruk na każdym elemencie.

Długopisy ekologiczne

Ekologia staje się jednym z najważniejszych aspektów dla wielu klientów. Duże firmy prowadzą kampanię na rzecz podnoszenia świadomości na temat znaczenia recyklingu dla planety. Jednym ze sposobów, aby pomóc firmie dbać o swój wizerunek, jest dołączenie do kampanii promocyjnej ekologicznych gadżetów. Takie długopisy reklamowe z nadukiem pokazują troskę przedsiębiorstwa o klientów i środowisko, a jednocześnie spełniają swoją marketingową funkcję. Można wydrukować na nich logo, hasło, nazwę i inne informacje, które zachęcą odbiorców do interakcji z firmą. Takie rozwiązanie jest szczególnie cenione w sektorach:

  • kreatywnych,
  • rozrywkowych,
  • naukowych,
  • edukacyjnych,
  • administracyjnych.

Długopisy z grawerem

Metalowe długopisy reklamowe pozwalają na tworzenie zdobień, których nie można uzyskać na plastikowych materiałach. Grawer jest niezwykle szlachetną i cenioną dekoracją, która przywodzi na myśl luksusowe produkty i najlepsze marki. Można go wyczuć pod palcami pomimo tego, że coraz częściej odchodzi się od tradycyjnego sposobu grawerowania na rzecz technologii laserowej. Takie długopisy promocyjne, choć są nieznacznie droższe od innych produktów z tej kategorii, będą świetnym wyborem dla firm działających w branżach powszechnie uznanych za poważne, takich jak doradztwo finansowe czy prawne.

Wszystkie z opisanych produktów dostępne są na stronie www.adpen.com.pl

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.