Kolorowe długopisy reklamowe – które z nich przyciągają uwagę?

Kolorowe długopisy reklamowe – które z nich przyciągają uwagę?

Dobór właściwych materiałów promocyjnych jest tym, o czym myśli zdecydowana większość osób zakładająca swoją działalność. Z pewnością ważne jest, aby produkty te były czymś praktycznym i używanym codziennie. Dlatego długopisy reklamowe są doskonałym elementem marketingu, który sprawdzi się zarówno w małych, jak i ogromnych firmach. Jednak jak wybrać takie, które będą działać jeszcze lepiej? Czy ich kolor ma znaczenie dla klientów?

Dlaczego kolory są ważne?

Nie jest odkryciem, że ludzie mają różne gusta – innym podoba się bardziej styl minimalistyczny, inni wolą mnogość dekoracji, kolejni preferują nawiązania do tradycyjnych wzorów. Mając szerokie grono odbiorców trudno jest więc zdecydować się na takie długopisy reklamowe, które będą idealne dla wszystkich. W takim przypadku trzeba przede wszystkim stawiać na dopasowanie gadżetów do konkretnej firmy i wziąć pod uwagę takie aspekty jak:

  • barwy firmowe,
  • logo,
  • nazwa,
  • kolorystka innych produktów promocyjnych,
  • branża,
  • środowisko, w którym działa firma.

Kiedy zestawi się wszystkie powyższe kwestie, to można będzie zaprojektować długopisy z nadrukiem, które idealne wkomponują się w działalność. Dlaczego to takie ważne? Utarło się, że niektóre kolory czy style nie pasują do danych branż. I tak chociażby czerń może być pozytywnie odbierana w przypadku luksusowych produktów, to już użyta dla sklepu z zabawkami może wzbudzać kontrowersje.

Kolory, które najbardziej oddziałują na klientów

Długopisy reklamowe są sprzedawane w niemal każdym rozmiarze, kształcie, kolorze i materiale. Ich głównym zadaniem jest to, aby natychmiast przyciągnąć uwagę klienta, a następie skierować ją na informacje zawarte na gadżecie. Kolor powinien również ułatwiać identyfikację marki lub logo firmy. Wszystkie te czynniki muszą być rozważone przed rozpoczęciem kampanii reklamowej, ponieważ długopisy reklamowe z nadrukiem są bardzo wpływową i ważną częścią całego procesu.

Od dawana wiadomo, że konkretne kolory inaczej wpływają na konsumentów. Warto zdawać sobie sprawę z ich mocy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie takiego efektu, który będzie najlepszy dla firmy. Oto kilka najchętniej wybieranych braw przez korporacje:

  • Czerwony – ten kolor natychmiast przyciąga uwagę wszystkich. Jest odważny, ekscytujący i pobudza wyobraźnię. W połączeniu z czarnymi elementami pozwala uzyskać silniejszy efekt.
  • Pomarańczowy – to intrygujący kolor tła, który motywuje ludzi do pozytywnej reakcji na materiały promocyjne.
  • Zielony – kolor ten kojarzy się z naturą, spokojem i przyzwoleniem, dzięki czemu zachęca ludzi do zwracania uwagi i wydawania większej ilości pieniędzy. Świetnie sprawdza się w przypadku zabawnych lub kreatywnych długopisów reklamowych, takich jak modele El Primero Solid.
  • Żółty – przywodzi na myśl lato, beztroskę i radosne chwile, co przyciąga klientów. Kolor ten często jest wykorzystywany w branży rozrywkowej.
  • Czarny – ludzie postrzegają czerń jako bardzo silny i elegancki kolor, który przeznaczony jest tylko dla solidnych firm.

Faktem jest, że kolory mają zaskakujący wpływ na klientów i mogą nieść wyraźny komunikat sprzedażowy. Długopisy reklamowe, które są w odpowiednim kolorze, mogą w ułamku chwili dać ludziom wgląd w to, jakie wartości najbardziej są cenione przez daną firmę.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.