Kolorowe długopisy reklamowe – które z nich przyciągają uwagę?

Kolorowe długopisy reklamowe – które z nich przyciągają uwagę?

Dobór właściwych materiałów promocyjnych jest tym, o czym myśli zdecydowana większość osób zakładająca swoją działalność. Z pewnością ważne jest, aby produkty te były czymś praktycznym i używanym codziennie. Dlatego długopisy reklamowe są doskonałym elementem marketingu, który sprawdzi się zarówno w małych, jak i ogromnych firmach. Jednak jak wybrać takie, które będą działać jeszcze lepiej? Czy ich kolor ma znaczenie dla klientów?

Dlaczego kolory są ważne?

Nie jest odkryciem, że ludzie mają różne gusta – innym podoba się bardziej styl minimalistyczny, inni wolą mnogość dekoracji, kolejni preferują nawiązania do tradycyjnych wzorów. Mając szerokie grono odbiorców trudno jest więc zdecydować się na takie długopisy reklamowe, które będą idealne dla wszystkich. W takim przypadku trzeba przede wszystkim stawiać na dopasowanie gadżetów do konkretnej firmy i wziąć pod uwagę takie aspekty jak:

  • barwy firmowe,
  • logo,
  • nazwa,
  • kolorystka innych produktów promocyjnych,
  • branża,
  • środowisko, w którym działa firma.

Kiedy zestawi się wszystkie powyższe kwestie, to można będzie zaprojektować długopisy z nadrukiem, które idealne wkomponują się w działalność. Dlaczego to takie ważne? Utarło się, że niektóre kolory czy style nie pasują do danych branż. I tak chociażby czerń może być pozytywnie odbierana w przypadku luksusowych produktów, to już użyta dla sklepu z zabawkami może wzbudzać kontrowersje.

Kolory, które najbardziej oddziałują na klientów

Długopisy reklamowe są sprzedawane w niemal każdym rozmiarze, kształcie, kolorze i materiale. Ich głównym zadaniem jest to, aby natychmiast przyciągnąć uwagę klienta, a następie skierować ją na informacje zawarte na gadżecie. Kolor powinien również ułatwiać identyfikację marki lub logo firmy. Wszystkie te czynniki muszą być rozważone przed rozpoczęciem kampanii reklamowej, ponieważ długopisy reklamowe z nadrukiem są bardzo wpływową i ważną częścią całego procesu.

Od dawana wiadomo, że konkretne kolory inaczej wpływają na konsumentów. Warto zdawać sobie sprawę z ich mocy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie takiego efektu, który będzie najlepszy dla firmy. Oto kilka najchętniej wybieranych braw przez korporacje:

  • Czerwony – ten kolor natychmiast przyciąga uwagę wszystkich. Jest odważny, ekscytujący i pobudza wyobraźnię. W połączeniu z czarnymi elementami pozwala uzyskać silniejszy efekt.
  • Pomarańczowy – to intrygujący kolor tła, który motywuje ludzi do pozytywnej reakcji na materiały promocyjne.
  • Zielony – kolor ten kojarzy się z naturą, spokojem i przyzwoleniem, dzięki czemu zachęca ludzi do zwracania uwagi i wydawania większej ilości pieniędzy. Świetnie sprawdza się w przypadku zabawnych lub kreatywnych długopisów reklamowych, takich jak modele El Primero Solid.
  • Żółty – przywodzi na myśl lato, beztroskę i radosne chwile, co przyciąga klientów. Kolor ten często jest wykorzystywany w branży rozrywkowej.
  • Czarny – ludzie postrzegają czerń jako bardzo silny i elegancki kolor, który przeznaczony jest tylko dla solidnych firm.

Faktem jest, że kolory mają zaskakujący wpływ na klientów i mogą nieść wyraźny komunikat sprzedażowy. Długopisy reklamowe, które są w odpowiednim kolorze, mogą w ułamku chwili dać ludziom wgląd w to, jakie wartości najbardziej są cenione przez daną firmę.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.