Jaka jest przyszłość piór i długopisów reklamowych?

Jaka jest przyszłość piór i długopisów reklamowych?

Od kilkudziesięciu lat można usłyszeć, że „nowoczesne biura będą wolne od papieru”. I chociaż od pierwszych takich prognoz minęły już dekady, to odręczne pisanie nadal króluje w wielu przedsiębiorstwach. Prawda jest taka, że ​​papier jest niedrogim i wygodnym sposobem przechowywania informacji, jednak to nie zmienia faktu, że od długopisów wymaga się już czegoś więcej.

Długopisy reklamowe – co może się w nich zmienić?

Długopisy reklamowe są po prostu funkcjonalne. Można dzięki nim stworzyć spersonalizowane produkty reklamowe zawierające logo, upamiętniające wydarzenia lub służące do użytku osobistego. Mogą być też swobodnie modyfikowane w taki sposób, by bardziej pasować do nowoczesnej technologii. Jaka jest przyszłość długopisów reklamowych?

Inteligentne funkcje

W niedalekiej przyszłości inteligentne długopisy staną się normą. Będą to wyrafinowane pióra, które połączą technikę komputerową z narzędziami do pisania. Kilka funkcji obecnie dostępnych w inteligentnych długopisach to:

  • synchronizacja z aplikacją lub komputerem,
  • transkrypcja odręcznych notatek do tekstu cyfrowego,
  • szkicowanie cyfrowe,
  • przechowywanie plików,
  • łączność przez port USB, bluetooth lub Wi-Fi.

Dostosowywanie się do właściciela

Nic bardziej nie cieszy jak prezent, który jest wręcz skrojony pod daną osobę. Długopisy reklamowe w przyszłości będą mogły dopasowywać się kształtem, wielkością, rozmiarem uchwytu lub kolorem do swojego właściciela. Pojawiać się będą na nich informacje, które są skierowane indywidualnie do klienta. Brzmi to dość futurystycznie, jednak już dzisiaj jest dość łatwe do osiągnięcia – materiały, z których tworzy się wyświetlacze, są coraz tańsze, a dodatkowo bardziej elastyczne i trwałe, więc wykorzystanie ich przy produkcji długopisów reklamowych nie będzie stanowiło problemu.

Druk 3D

Sam druk 3D w ostatnich latach stał się niezwykle popularny. Początkowo urządzenia, dzięki którym można było stworzyć własne gadżety, były trudnodostępne i drogie. Aktualnie coraz więcej uwagi poświęca się mniejszym maszynom, takim jak długopisom 3D. Takie produkty promocyjne mogą być świetnym upominkiem korporacyjnym w przypadku licznych branż, szczególnie tych wykorzystujących kreatywne rozwiązania.

Obecnie nie jest to jeszcze opcja idealna – filamenty, choć wielorazowe, mogą mieć wysoką cenę, a długopisy nadal nie działają tak, jak życzyliby sobie tego użytkownicy. Wystarczy jednak poczekać kilka lat, aby takie rozwiązanie stało się standardem.

Czy technologiczne nowinki sprawią, że długopisy nie będą już potrzebne?

Przyszłość długopisów reklamowych jest jasna – będą się miały naprawdę dobrze i nie znikną z puli narzędzi marketingowych. Ich inteligentne wersje wypełniają lukę między technologią, na której wszyscy polegają, a wrażeniami dotykowymi. W miarę dodawania funkcji przepaść ta będzie coraz mniejsza, aż w końcu przestanie być zauważalna. Długopisy reklamowe, w przeciwieństwie do wielu innych produktów, mogą być też modyfikowane, personalizowane i dostosowywane do konkretnej osoby i jej potrzeb, nie generując przy tym większych kosztów.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.