Jaka jest przyszłość piór i długopisów reklamowych?

Jaka jest przyszłość piór i długopisów reklamowych?

Od kilkudziesięciu lat można usłyszeć, że „nowoczesne biura będą wolne od papieru”. I chociaż od pierwszych takich prognoz minęły już dekady, to odręczne pisanie nadal króluje w wielu przedsiębiorstwach. Prawda jest taka, że ​​papier jest niedrogim i wygodnym sposobem przechowywania informacji, jednak to nie zmienia faktu, że od długopisów wymaga się już czegoś więcej.

Długopisy reklamowe – co może się w nich zmienić?

Długopisy reklamowe są po prostu funkcjonalne. Można dzięki nim stworzyć spersonalizowane produkty reklamowe zawierające logo, upamiętniające wydarzenia lub służące do użytku osobistego. Mogą być też swobodnie modyfikowane w taki sposób, by bardziej pasować do nowoczesnej technologii. Jaka jest przyszłość długopisów reklamowych?

Inteligentne funkcje

W niedalekiej przyszłości inteligentne długopisy staną się normą. Będą to wyrafinowane pióra, które połączą technikę komputerową z narzędziami do pisania. Kilka funkcji obecnie dostępnych w inteligentnych długopisach to:

  • synchronizacja z aplikacją lub komputerem,
  • transkrypcja odręcznych notatek do tekstu cyfrowego,
  • szkicowanie cyfrowe,
  • przechowywanie plików,
  • łączność przez port USB, bluetooth lub Wi-Fi.

Dostosowywanie się do właściciela

Nic bardziej nie cieszy jak prezent, który jest wręcz skrojony pod daną osobę. Długopisy reklamowe w przyszłości będą mogły dopasowywać się kształtem, wielkością, rozmiarem uchwytu lub kolorem do swojego właściciela. Pojawiać się będą na nich informacje, które są skierowane indywidualnie do klienta. Brzmi to dość futurystycznie, jednak już dzisiaj jest dość łatwe do osiągnięcia – materiały, z których tworzy się wyświetlacze, są coraz tańsze, a dodatkowo bardziej elastyczne i trwałe, więc wykorzystanie ich przy produkcji długopisów reklamowych nie będzie stanowiło problemu.

Druk 3D

Sam druk 3D w ostatnich latach stał się niezwykle popularny. Początkowo urządzenia, dzięki którym można było stworzyć własne gadżety, były trudnodostępne i drogie. Aktualnie coraz więcej uwagi poświęca się mniejszym maszynom, takim jak długopisom 3D. Takie produkty promocyjne mogą być świetnym upominkiem korporacyjnym w przypadku licznych branż, szczególnie tych wykorzystujących kreatywne rozwiązania.

Obecnie nie jest to jeszcze opcja idealna – filamenty, choć wielorazowe, mogą mieć wysoką cenę, a długopisy nadal nie działają tak, jak życzyliby sobie tego użytkownicy. Wystarczy jednak poczekać kilka lat, aby takie rozwiązanie stało się standardem.

Czy technologiczne nowinki sprawią, że długopisy nie będą już potrzebne?

Przyszłość długopisów reklamowych jest jasna – będą się miały naprawdę dobrze i nie znikną z puli narzędzi marketingowych. Ich inteligentne wersje wypełniają lukę między technologią, na której wszyscy polegają, a wrażeniami dotykowymi. W miarę dodawania funkcji przepaść ta będzie coraz mniejsza, aż w końcu przestanie być zauważalna. Długopisy reklamowe, w przeciwieństwie do wielu innych produktów, mogą być też modyfikowane, personalizowane i dostosowywane do konkretnej osoby i jej potrzeb, nie generując przy tym większych kosztów.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.