Jak zacząć promocję dzięki długopisom reklamowym?

Jak zacząć promocję dzięki długopisom reklamowym?

Zarówno ogromne korporacje, jak i jednoosobowe działalności, chętnie wykorzystują długopisy reklamowe w swoich kampaniach marketingowych. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to jedno z najtańszych, a jednocześnie najbardziej skutecznych rozwiązań stosowanych przy promocji marki. Od czego jednak ją zacząć, jakie długopisy reklamowe wybrać, na co zwracać uwagę?

Logo, informacje, kolor

Długopisy promocyjne posiadają wiele cech, dzięki czemu są tak chętnie wybieranym produktem promocyjnym niezależnie od wielkości i statusu firmy. Pozwalają w dobitny sposób wpłynąć na aktualnych i potencjalnych klientów, przekazywać konkretne dane czy generować zyski przez wiele lat – badania wykazują, że mają o 53% dłuższą żywotność, niż inne przedmioty tego typu.

Dzieje się tak, gdyż można na nich umieścić dokładnie takie informacje, jakie są potrzebne – takie jak logo, nazwa firmy, dane kontaktowe, hasło reklamowe lub nawiązanie do ważnego wydarzenia dla danej społeczności lokalnej. W ten sposób promocyjny długopis jest rozszerzeniem kampanii marketingowej i pozwala zachować spójność wiadomości.

Wskazówka.Niemałe znaczenie ma tutaj również kolor długopisu reklamowego. Jeśli jego odcienie dobrane są tak, by komponować się z barwami firmy, to wszystko będzie prezentować się estetycznie i harmonijnie.

Jakość atramentu

Ważne jest również, aby długopisy reklamowe używały wysokiej jakości atramentu. Jest to istotne dlatego, że głównym atutem tego produktu reklamowego jest to, że można z niego korzystać nieprzerwanie przez wiele lat i przy różnych okazjach. A to nie będzie możliwe, jeśli tusz od początku będzie sprawiał problemy lub po kilku dniach zaschnie. Jednym ze sposobów zapewnienia użycia długopisów reklamowych jest wybór atramentu o wysokiej jakości, co wpłynie na komfort użytkowania.

Oprócz tuszu warto zwrócić uwagę na takie elementy, jak:

  • System włączania – czy jest wygodny, intuicyjny, gładko i cicho działa?
  • Zatyczka – czy jest estetyczna, nie wyróżnia się, idealnie pasuje?
  • Uchwyt – czy jest wygodny, odpowiedniej grubości, wykonany z przyjemnego materiału?
  • Kulka – czy obraca się swobodnie, nie powoduje wylania tuszu?

Długopisy reklamowe – uniwersalny i opłacalny sposób na promocję

Długopisy promocyjne mogą wywierać trwałe wrażenie zarówno na obecnych, jak i potencjalnych klientach. Jednym z powodów, dla których tak się dzieje, jest to, że posiadają one funkcje, których inne produkty reklamowe nie mają. Są tanie, funkcjonalne, łatwo dostępne, nie generują problemów podczas przechowywania, a jednocześnie można je dopasować do najróżniejszych branż i okoliczności.

Pomimo ery cyfrowej dzisiejszego świata biznesu, nadal istnieje potrzeba, aby pracownicy i konsumenci używali długopisów i ołówków reklamowych. Dzięki temu inwestując w taki produkt promocyjny można mieć pewność, że będzie on wykorzystywany przez odbiorców. Oznacza to, że użytkownik będzie nastawiony cały czas na kontakt z nazwą firmy i danymi kontaktowymi, które znajdują się na długopisach, a to pozwala budować silne i pozytywne relacje.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.