Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Długopisy z nadrukiem są w stanie pomóc w budowaniu marki i przyciąganiu nowych klientów. Jednak z tego rozwiązania korzysta wiele firm i dlatego tak ważne jest, aby wyróżnić swoje produkty na tle innych. Dzięki temu nie tylko spełni się marketingową funkcję, jaką dają długopisy reklamowe, ale pozwoli także na wyodrębnienie i rozwój swojego przedsiębiorstwa. Oto trzy sposoby na zaprojektowanie unikatowych gadżetów.

1. Odpowiedni dobór kolorów

Przeprowadzono tysiące badań, które jasno stwierdzają, że niektóre kolory lepiej wpływają na konsumentów niż inne. Co ważne, w różnych branżach można uzyskać zupełnie inne efekty. I tak w gastronomii odcienie zieleni nie są postrzegane najlepiej, to tak jak już w przypadku biur projektowych czy organizujących wydarzenia będą odbierane bardzo pozytywnie. Warto więc zapoznać się z normami, jakie są ustanowione dla branży, jednak tu trzeba uważać na nudę i powtarzalność. Nie jest tak, że do danej działalności pasuje tylko jeden konkretny kolor. Przeważnie jest to dość szeroka paleta barw, którą można swobodnie komponować wedle własnego uznania. Im więcej w tym wszystkim kreatywności, tym lepiej.

Długopisy reklamowe często są w jednolitym kolorze białym, niebieskim lub czarnym. Takie rozwiązanie jest jak najbardziej adekwatne dla wielu przedsiębiorstw, jednak aby się wyróżnić, warto postawić na nieco inne odcienie. Jaskrawe, odważne barwy również mogą być eleganckie, jeśli będą połączone z deliktami dodatkami. Dobrym zabiegiem jest również zastosowanie kilku kolorów. Świetnie sprawdza się to w przypadku długopisów Kalido, w których to możliwość połączeń jest praktycznie nieograniczona.

Ważne! Zaletą korzystania z jasnych kolorów jest też to, że takie długopisy z nadrukiem mogą posiadać bardziej czytelne informacje i łatwiej na nich zaprezentować logo lub hasło.

2. Wysoka jakość

Długopisy reklamowe z nadrukiem wpływają na klientów tak długo, ile czasu nadają się do użycia. Jeśli więc popsują się chwilę po wręczeniu lub też korzystanie z nich nie będzie komfortowe, to nie spełnią one swojego promocyjnego zadania. Cena zakupu nawet bardzo wysokiej jakości długopisów nie jest wygórowana, dlatego warto zastanowić się nad tym, ile wyniesie faktyczny koszt takiej kampanii marketingowej. Można wydać kilkadziesiąt złotych mniej, jednak często przełoży się to na o wiele krótszą reklamę. Długopisy reklamowe, które są wykonane z trwałych materiałów i posiadają niezawodne elementy, mogą służyć latami, dzięki czemu cały czas będą wpływać nie tylko na tę osobę, która nimi pisze, ale także na wszystkich ludzi z jej otoczenia.

3. Przemyślany projekt

Na długopisach reklamowych można umieścić:

  • logo,
  • nazwę,
  • slogan,
  • nr telefonu,
  • adres strony internetowej,
  • zachęcenie do działania (np. „odwiedź nasz sklep”).

Kiedy korzysta się tylko z nielicznych informacji, o wiele łatwiej jest zainteresować klienta i sprawić, że on sam będzie chciał więcej dowiedzieć się o firmie. Przeładowanie grafikami, logotypami czy tekstami nie jest dobrą praktyką przy projektowaniu produktów promocyjnych. Długopisy reklamowe powinny w stonowany sposób wpływać na odbiorców, więc w niektórych przypadkach zamienienie ich w krzykliwy baner może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Długopisy reklamowe mogą prezentować się w zupełnie inny sposób w zależności do tego, jaki wybierze się rodzaj zdobień. Każda metoda dekoracji jest inna i daje odmienne wyniki, dzięki czemu może się ona sprawdzić przy konkretnym projekcie, a przy kolejnych już nie. Warto wiedzieć, czym różnią się one od siebie, by zdecydować się na takie zdobienie, które będzie idealne dla danej marki.