Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Długopisy z nadrukiem są w stanie pomóc w budowaniu marki i przyciąganiu nowych klientów. Jednak z tego rozwiązania korzysta wiele firm i dlatego tak ważne jest, aby wyróżnić swoje produkty na tle innych. Dzięki temu nie tylko spełni się marketingową funkcję, jaką dają długopisy reklamowe, ale pozwoli także na wyodrębnienie i rozwój swojego przedsiębiorstwa. Oto trzy sposoby na zaprojektowanie unikatowych gadżetów.

1. Odpowiedni dobór kolorów

Przeprowadzono tysiące badań, które jasno stwierdzają, że niektóre kolory lepiej wpływają na konsumentów niż inne. Co ważne, w różnych branżach można uzyskać zupełnie inne efekty. I tak w gastronomii odcienie zieleni nie są postrzegane najlepiej, to tak jak już w przypadku biur projektowych czy organizujących wydarzenia będą odbierane bardzo pozytywnie. Warto więc zapoznać się z normami, jakie są ustanowione dla branży, jednak tu trzeba uważać na nudę i powtarzalność. Nie jest tak, że do danej działalności pasuje tylko jeden konkretny kolor. Przeważnie jest to dość szeroka paleta barw, którą można swobodnie komponować wedle własnego uznania. Im więcej w tym wszystkim kreatywności, tym lepiej.

Długopisy reklamowe często są w jednolitym kolorze białym, niebieskim lub czarnym. Takie rozwiązanie jest jak najbardziej adekwatne dla wielu przedsiębiorstw, jednak aby się wyróżnić, warto postawić na nieco inne odcienie. Jaskrawe, odważne barwy również mogą być eleganckie, jeśli będą połączone z deliktami dodatkami. Dobrym zabiegiem jest również zastosowanie kilku kolorów. Świetnie sprawdza się to w przypadku długopisów Kalido, w których to możliwość połączeń jest praktycznie nieograniczona.

Ważne! Zaletą korzystania z jasnych kolorów jest też to, że takie długopisy z nadrukiem mogą posiadać bardziej czytelne informacje i łatwiej na nich zaprezentować logo lub hasło.

2. Wysoka jakość

Długopisy reklamowe z nadrukiem wpływają na klientów tak długo, ile czasu nadają się do użycia. Jeśli więc popsują się chwilę po wręczeniu lub też korzystanie z nich nie będzie komfortowe, to nie spełnią one swojego promocyjnego zadania. Cena zakupu nawet bardzo wysokiej jakości długopisów nie jest wygórowana, dlatego warto zastanowić się nad tym, ile wyniesie faktyczny koszt takiej kampanii marketingowej. Można wydać kilkadziesiąt złotych mniej, jednak często przełoży się to na o wiele krótszą reklamę. Długopisy reklamowe, które są wykonane z trwałych materiałów i posiadają niezawodne elementy, mogą służyć latami, dzięki czemu cały czas będą wpływać nie tylko na tę osobę, która nimi pisze, ale także na wszystkich ludzi z jej otoczenia.

3. Przemyślany projekt

Na długopisach reklamowych można umieścić:

  • logo,
  • nazwę,
  • slogan,
  • nr telefonu,
  • adres strony internetowej,
  • zachęcenie do działania (np. „odwiedź nasz sklep”).

Kiedy korzysta się tylko z nielicznych informacji, o wiele łatwiej jest zainteresować klienta i sprawić, że on sam będzie chciał więcej dowiedzieć się o firmie. Przeładowanie grafikami, logotypami czy tekstami nie jest dobrą praktyką przy projektowaniu produktów promocyjnych. Długopisy reklamowe powinny w stonowany sposób wpływać na odbiorców, więc w niektórych przypadkach zamienienie ich w krzykliwy baner może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.