Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Długopisy z nadrukiem są w stanie pomóc w budowaniu marki i przyciąganiu nowych klientów. Jednak z tego rozwiązania korzysta wiele firm i dlatego tak ważne jest, aby wyróżnić swoje produkty na tle innych. Dzięki temu nie tylko spełni się marketingową funkcję, jaką dają długopisy reklamowe, ale pozwoli także na wyodrębnienie i rozwój swojego przedsiębiorstwa. Oto trzy sposoby na zaprojektowanie unikatowych gadżetów.

1. Odpowiedni dobór kolorów

Przeprowadzono tysiące badań, które jasno stwierdzają, że niektóre kolory lepiej wpływają na konsumentów niż inne. Co ważne, w różnych branżach można uzyskać zupełnie inne efekty. I tak w gastronomii odcienie zieleni nie są postrzegane najlepiej, to tak jak już w przypadku biur projektowych czy organizujących wydarzenia będą odbierane bardzo pozytywnie. Warto więc zapoznać się z normami, jakie są ustanowione dla branży, jednak tu trzeba uważać na nudę i powtarzalność. Nie jest tak, że do danej działalności pasuje tylko jeden konkretny kolor. Przeważnie jest to dość szeroka paleta barw, którą można swobodnie komponować wedle własnego uznania. Im więcej w tym wszystkim kreatywności, tym lepiej.

Długopisy reklamowe często są w jednolitym kolorze białym, niebieskim lub czarnym. Takie rozwiązanie jest jak najbardziej adekwatne dla wielu przedsiębiorstw, jednak aby się wyróżnić, warto postawić na nieco inne odcienie. Jaskrawe, odważne barwy również mogą być eleganckie, jeśli będą połączone z deliktami dodatkami. Dobrym zabiegiem jest również zastosowanie kilku kolorów. Świetnie sprawdza się to w przypadku długopisów Kalido, w których to możliwość połączeń jest praktycznie nieograniczona.

Ważne! Zaletą korzystania z jasnych kolorów jest też to, że takie długopisy z nadrukiem mogą posiadać bardziej czytelne informacje i łatwiej na nich zaprezentować logo lub hasło.

2. Wysoka jakość

Długopisy reklamowe z nadrukiem wpływają na klientów tak długo, ile czasu nadają się do użycia. Jeśli więc popsują się chwilę po wręczeniu lub też korzystanie z nich nie będzie komfortowe, to nie spełnią one swojego promocyjnego zadania. Cena zakupu nawet bardzo wysokiej jakości długopisów nie jest wygórowana, dlatego warto zastanowić się nad tym, ile wyniesie faktyczny koszt takiej kampanii marketingowej. Można wydać kilkadziesiąt złotych mniej, jednak często przełoży się to na o wiele krótszą reklamę. Długopisy reklamowe, które są wykonane z trwałych materiałów i posiadają niezawodne elementy, mogą służyć latami, dzięki czemu cały czas będą wpływać nie tylko na tę osobę, która nimi pisze, ale także na wszystkich ludzi z jej otoczenia.

3. Przemyślany projekt

Na długopisach reklamowych można umieścić:

  • logo,
  • nazwę,
  • slogan,
  • nr telefonu,
  • adres strony internetowej,
  • zachęcenie do działania (np. „odwiedź nasz sklep”).

Kiedy korzysta się tylko z nielicznych informacji, o wiele łatwiej jest zainteresować klienta i sprawić, że on sam będzie chciał więcej dowiedzieć się o firmie. Przeładowanie grafikami, logotypami czy tekstami nie jest dobrą praktyką przy projektowaniu produktów promocyjnych. Długopisy reklamowe powinny w stonowany sposób wpływać na odbiorców, więc w niektórych przypadkach zamienienie ich w krzykliwy baner może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.