Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Gadżety reklamowe na zamówienie dają szerokie pole działania w kwestii zaprojektowania własnego długopisu.Możemy wybierać spośród wielu modeli akcesoriów piśmienniczych. Sam nadruk także może być wykonany w różnych technologiach i kolorach.

Spersonalizowane gadżety reklamowe na zamówienie

Szeroka gama długopisów na zamówienie i możliwości, jakie dają gadżety reklamowe tego typu, wykorzystywane są w szeroko pojętym marketingu już od wielu lat. Są one świetnym nośnikiem reklamy. Mogą być również wspaniałym prezentem, nie tylko dla klientów czy kontrahentów, ale także dla bliskich.

Same w sobie również mogą stanowić ciekawy produkt, jeśli tylko zostaną odpowiednio zaprojektowane i trafią w gusta klientów. Wystarczy jakiś ciekawy napis i atrakcyjny model długopisu, a na pewno wiele osób będzie zainteresowanych posiadaniem takiego gadżetu. Co istotne, możemy w pełni samodzielnie zaprojektować nadruk własnego tekstu na długopis, nie jest to wcale trudne.

Jak zaplanować nadruk własnego tekstu na długopisie?

Projektowanie nadruku własnego tekstu na długopisie obejmuje nie tylko wymyślenie samego napisu, który ma się znajdować na długopisie, ale także dopasowanie rozmiaru czcionki i jej rodzaju do danego długopisu oraz wybranie koloru nadruku.

Kiedy w przybliżeniu już wiemy, czego będzie dotyczył tekst, warto już w tym momencie wybrać odpowiedni długopis. Dzięki temu będziemy wiedzieć, na jak długi i duży napis będziemy mogli sobie pozwolić. Ciekawymi modelami, na których można zamieścić większe napisy, są:

  • Ekologiczne długopisy papierowe AP5060 – tutaj można umieścić dość spory nadruk (50x7mm).
  • Długopisy plastikowe El Primero Solid – niezwykle bogata gama kolorystyczna i możliwość nadruku także na klipsie.
  • Długopisy plastikowe Kalido Color – kolorowe długopisy z białym klipsem, na którym także można nanieść nadruk.

Po wybraniu modelu wiemy już, na jaki nadruk możemy sobie pozwolić. Długość tekstu można zwiększyć poprzez zastosowanie mniejszej czcionki lub odpowiednie rozplanowanie napisu na korpusie. Istotne jest jednak to, aby zachować jego pełną czytelność. Przy projekcie warto załączyć wybraną przez nas czcionkę naszego napisu.

Personalizowane długopisy – jak przygotować projekt?

Każdy projekt nadruku na długopis musi być zapisany w formie elektronicznej. Konieczne jest zastosowanie grafiki wektorowej, która pozwala na skalowanie grafiki, bez straty dla jej jakości. Do najpopularniejszych formatów tego typu należą:

  • PDF,
  • EPS,
  • CDR,
  • AI.

Do zapisania projektu w postaci wektorowej potrzebny jest odpowiedni program do wektoryzacji.

W przypadku długopisów reklamowych z kolorowym nadrukiem musimy być ostrożni przy wyborze koloru samego długopisu. Przy niektórych połączeniach kolorów może zajść konieczność podłożenia pod nadruk białej farby, co wpłynie na ogólny koszt nadruku.

Jak mogą być spersonalizowane długopisy?

Personalizacja długopisów to olbrzymie pole działania, które ogranicza jedynie wielkość obszaru do nadruku na długopisie. Oprócz standardowego zastosowania, jako typowe gadżety reklamowe na zamówienie, dużą popularnością cieszą się w ostatnim czasie długopisy z imionami oraz akcesoria piśmiennicze z nadrukami w formie popularnych haseł czy idiomów. Najważniejsze jest to, że teraz sami możemy zaprojektować własny długopis, który otrzymamy już po kilku dniach.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.