Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Gadżety reklamowe na zamówienie dają szerokie pole działania w kwestii zaprojektowania własnego długopisu.Możemy wybierać spośród wielu modeli akcesoriów piśmienniczych. Sam nadruk także może być wykonany w różnych technologiach i kolorach.

Spersonalizowane gadżety reklamowe na zamówienie

Szeroka gama długopisów na zamówienie i możliwości, jakie dają gadżety reklamowe tego typu, wykorzystywane są w szeroko pojętym marketingu już od wielu lat. Są one świetnym nośnikiem reklamy. Mogą być również wspaniałym prezentem, nie tylko dla klientów czy kontrahentów, ale także dla bliskich.

Same w sobie również mogą stanowić ciekawy produkt, jeśli tylko zostaną odpowiednio zaprojektowane i trafią w gusta klientów. Wystarczy jakiś ciekawy napis i atrakcyjny model długopisu, a na pewno wiele osób będzie zainteresowanych posiadaniem takiego gadżetu. Co istotne, możemy w pełni samodzielnie zaprojektować nadruk własnego tekstu na długopis, nie jest to wcale trudne.

Jak zaplanować nadruk własnego tekstu na długopisie?

Projektowanie nadruku własnego tekstu na długopisie obejmuje nie tylko wymyślenie samego napisu, który ma się znajdować na długopisie, ale także dopasowanie rozmiaru czcionki i jej rodzaju do danego długopisu oraz wybranie koloru nadruku.

Kiedy w przybliżeniu już wiemy, czego będzie dotyczył tekst, warto już w tym momencie wybrać odpowiedni długopis. Dzięki temu będziemy wiedzieć, na jak długi i duży napis będziemy mogli sobie pozwolić. Ciekawymi modelami, na których można zamieścić większe napisy, są:

  • Ekologiczne długopisy papierowe AP5060 – tutaj można umieścić dość spory nadruk (50x7mm).
  • Długopisy plastikowe El Primero Solid – niezwykle bogata gama kolorystyczna i możliwość nadruku także na klipsie.
  • Długopisy plastikowe Kalido Color – kolorowe długopisy z białym klipsem, na którym także można nanieść nadruk.

Po wybraniu modelu wiemy już, na jaki nadruk możemy sobie pozwolić. Długość tekstu można zwiększyć poprzez zastosowanie mniejszej czcionki lub odpowiednie rozplanowanie napisu na korpusie. Istotne jest jednak to, aby zachować jego pełną czytelność. Przy projekcie warto załączyć wybraną przez nas czcionkę naszego napisu.

Personalizowane długopisy – jak przygotować projekt?

Każdy projekt nadruku na długopis musi być zapisany w formie elektronicznej. Konieczne jest zastosowanie grafiki wektorowej, która pozwala na skalowanie grafiki, bez straty dla jej jakości. Do najpopularniejszych formatów tego typu należą:

  • PDF,
  • EPS,
  • CDR,
  • AI.

Do zapisania projektu w postaci wektorowej potrzebny jest odpowiedni program do wektoryzacji.

W przypadku długopisów reklamowych z kolorowym nadrukiem musimy być ostrożni przy wyborze koloru samego długopisu. Przy niektórych połączeniach kolorów może zajść konieczność podłożenia pod nadruk białej farby, co wpłynie na ogólny koszt nadruku.

Jak mogą być spersonalizowane długopisy?

Personalizacja długopisów to olbrzymie pole działania, które ogranicza jedynie wielkość obszaru do nadruku na długopisie. Oprócz standardowego zastosowania, jako typowe gadżety reklamowe na zamówienie, dużą popularnością cieszą się w ostatnim czasie długopisy z imionami oraz akcesoria piśmiennicze z nadrukami w formie popularnych haseł czy idiomów. Najważniejsze jest to, że teraz sami możemy zaprojektować własny długopis, który otrzymamy już po kilku dniach.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.