Długopis z logo firmy – ambasador Twojej marki

Długopis z logo firmy – ambasador Twojej marki

Logotyp jest tym, co określa i wyróżnia każdą firmę, instytucję, inicjatywę czy produkt. W jednym znaku zamykamy wiele informacji. To on sprawia, że jesteśmy kojarzeni i rozpoznawani. Dlatego właśnie długopis z logiem firmy powinniśmy potraktować jako ważnego ambasadora naszej marki.

Długopis z logo firmy – Twój touchpoint

Jak pokazują nie jedne badania, im więcej odbiorca ma kontaktów z marką i znakami ją reprezentującymi, tym większa jest szansa na jej zapamiętanie. To, co zapadło nam w pamięć, określamy jako znane, bliższe. Jako konsumenci jesteśmy bardziej skłonni wybierać te usługi lub produkty, które już jakoś oswoiliśmy. To pierwszy powód, dla którego długopis z logo firmy może być istotnym gadżetem w budowaniu świadomości marki.

Długopis z nadrukiem – logo marki – może być wykorzystany w marketingu jako doskonały touchpoint. To moment, w którym potencjalny odbiorca styka się z marką. Każdy dobrze wykorzystany touchpoint wpływa na późniejsze wybory klienta. Warto również w ten sposób spojrzeć na długopis z logiem firmy.

Czy długopis z logo może wzbudzać emocje?

Wzbudzanie emocji to niezwykle ważny element działań marketingowych. Niekoniecznie trzeba od razu myśleć o czymś bardzo spektakularnym. Wzbudzanie emocji to przede wszystkim umiejętność wpływania na skojarzenia, które na temat naszej marki budują odbiorcy. To kwestia kreowania spójnego wizerunku, zrozumiałego przekazu.

Projektując długopis z logo powinniśmy zatem myśleć o nim jako o części naszego wizerunku. Każdy jego element – kształt, materiał wykonania, kolor, naniesiony wzór i rodzaj techniki znakowania – ma znaczenie. Każdy z tych mały elementów jest nośnikiem treści. To na ich podstawie w głowie odbiorcy powstaną skojarzenia, które przekładają się na emocje – obraz marki i stosunek do niej. 

Dobrym przykładem są długopisy papierowe, powstałe z recyclingowanych materiałów. Wybranie takich długopisów na reprezentantów marki wzbudzi szereg pozytywnych skojarzeń związanych z proekologicznym nastawieniem, z odpowiedzialnością za środowisko naturalne, z ideą zrównoważonego rozwoju. Inny przykład to długopisy wyborcze. W niektórych przypadkach można wykorzystać również długopisy papierowe. Ale tutaj bardziej liczy się solidny, trwały model raczej w stonowanych odcieniach.

Jak zwracają uwagę długopisy z nadrukiem?

Każdy gadżet reklamowy, a jest nim również długopis, należy poddać znakowaniu. Bez nadruku będzie tylko jednym z tysięcy innych długopisów. Dopiero spersonalizowane przybory do pisania spełniają funkcję marketingową i mogą pełnić rolę reprezentanta firmy lub marki.

Długopisy wielu z nas kojarzą się z niepozornymi przedmiotami. Ale przy pomocy odpowiednich technik znakowania można z nich zrobić zupełnie nietypowe gadżety. Doskonale do tych celów nadadzą się długopisy reklamowe z kolorowym nadrukiem. Wiele technik zadruku pozwala na zastosowanie kilku barw jednocześnie. Warto podkreślić, że są to techniki, dzięki którym nawet w niewielkiej skali można dokładnie odwzorować małe i skomplikowane elementy.

Cena długopisu z logo

Cena długopisu z logotypem zależy przede wszystkim od nośnika czyli samego długopisu. Kolejną składową ceny jest koszt znakowania – wybór konkretnej techniki. Jeśli zdecydujemy się na zadruk wielokolorowy, finalna cena będzie uzależniona od ilości punktów kolorowych naniesionych na powierzchnię długopisu.

Długopisy reklamowe Kalido Solid to doskonałe narzędzia marketingowe. Na pewno docenią je wszyscy, którym zależy na skutecznej promocji firmy, marki lub produktu. Kalido Solid to połączenie prostej, nowoczesnej estetyki z wysoką funkcjonalnością użytkową. Doskonale poddają się znakowaniu. Mają uniwersalną formę, która może reprezentować wiele branż. Wyróżniają się dużą powierzchnię zadruku – korpus i szeroki klip.

Długopisy reklamowe Kalido Solid

Kalido Solid to model długopisu w całości wykonany z jednego materiału – z plastiku. Ma to duże znaczenie z dwóch powodów. Po pierwsze, jednorodną powierzchnię znacznie łatwiej jest znakować. Nie musimy przy tym ograniczać się podczas projektowania konkretnych wzorów. Po drugie, „czysta” powierzchnia nie odciąga uwagi. Stanowi doskonałe tło dla warstwy wizualnej projektu – logotypu, nazwy, zdania, ozdobnych elementów graficznych. 

Kalido Solid to długopisy proste w formie. Ich regularny korpus podzielony jest na dwie części. Do górnej, mniejszej, przytwierdzony jest szeroki, również regularny w kształcie klip. Tam zamieszony jest także obrotowy mechanizm włączający. Przekręcenie go powoduje wysunięcie się wkładu. To bardzo wygodne i funkcjonalne rozwiązanie, które współgra z dość oszczędną i minimalistyczną formą długopisu. Długopisy reklamowe Kalido Solid występują w kilkunastu wersjach kolorystycznych. 

Długopisy z nadrukiem Kalido Solid

Jeśli myślimy o długopisach z nadrukiem, to właśnie Kalido Solid jest jednym z tych modeli, na który powinniśmy zwrócić uwagę. To narzędzie wprost idealnie nadające się do znakowania. Zapewnia to nie tylko duża powierzchnia zadruku, ale także materiał wykonania. Plastik, jako materiał, świetnie współgra z różnymi technikami znakowania. Korzystać można z sitodruku, tampodruku, naklejek polimerowych.

Niewątpliwie dużą zaletą modeli Kalido Solid jest duża powierzchnia zadruku. Służy do tego cały ich korpus. Wzory można również nanosić na spory klip. Wystarczy zerknąć na kilka przykładowych zdjęć znakowania Kalido Solid, by przekonać się jak wiele możliwości daje ten długopis.

Kalido Color to długopisy reklamowe, które mają wszystkie niezbędne cechy dobrego narzędzia promocyjnego. Odznaczają się wysoką estetyką wykonania. Duża powierzchnia zadruku, obejmująca również klip, pozwala na zrealizowanie najróżniejszych pomysłów graficznych. Są funkcjonalne pod względem użytkowania. Ich nienachalna i uniwersalna forma świetnie sprawdzi się w realizacji wielu celów promocyjnych.

Długopisy reklamowe Kalido Color

Długopisy reklamowe Kalido Color to modele wykonane z plastiku. Uwagę zwraca ich prosty w formie korpus o gładkiej powierzchni. Wyposażone zostały w łatwy w użytku mechanizm włączający. Wysunięcie wkładu następuje po przekręceniu górnej części korpusu długopisu.

Kalido Color przyciągają wzrok pięknymi kolorami. Do wyboru mamy aż kilkanaście wersji kolorystycznych. Odcienie są bardzo różne – stonowane i bardziej intensywne. Znajdziemy tu barwy klasyczne i mniej standardowe. Z pewnością uda się znaleźć taki kolor, który będzie dobrze współgrać z zaplanowaną koncepcją estetyczną lub elementami identyfikacji wizualnej

Długopisy z nadrukiem Kalido Color

To, co wyróżnia Kalido Color to kontrastująca z zresztą korpusu górna jego część, w której mieści się mechanizm włączający. We wszystkich modelach ten element, łącznie z klipem, ma biały kolor. Biel świetnie odznacza się na tle kolorowych korpusów. Tworzy również dodatkowy obszar wizualny, dzięki któremu można wyodrębnić informacje – nazwę firmy, adres strony internetowej, hasło reklamowe. Inna warstwa kolorystyczna skupia uwagę. Biel jest również świetnym tłem eksponującym wszelkie wzory naniesione w kolorze.

Jako długopisy z nadrukiem Kalido Color są doskonałym nośnikiem treści reklamowych. Zarówno korpus jak i klip długopisu można poddać znakowaniu. Duża powierzchnia zadruku to ich niewątpliwy atut. Poza tym plastik, z którego są wykonane, to jeden z najlepiej poddających się znakowaniu materiałów. Wzory można wykonać z użyciem jednego lub wielu kolorów. Do dyspozycji mamy takie techniki znakowania jak: tampodruk, sitodruk. Zastosować można również naklejki polimerowe. 

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.