Dlaczego spersonalizowane prezenty mają największą moc? Długopisy reklamowe AdPen

Dlaczego spersonalizowane prezenty mają największą moc? Długopisy reklamowe AdPen

Personalizacja jest obecna już wszędzie. Dotyczy ona rekomendacji na platformach z filmami, proponowanej muzyki w popularnych odtwarzaczach i na dobre zagościła się już w branży marketingowej. Długopisy reklamowe, które są nie tylko dopasowane do konkretnego przedsiębiorstwa, ale również do obdarowywanych osób, stanowią idealny upominek korporacyjny. Dlaczego tak się dzieje?

Poczucie wyjątkowości

Otrzymanie czegoś, co nawet w minimalnym stopniu odbiega od standardowych przedmiotów, sprawia, że ludzie czują się docenieni i wyjątkowi. Długopisy z nadrukiem nie są tu fenomenem. Praktyczny, unikalny i wysokiej jakości gadżet pozwala budować pozytywne wrażenia związane z firmą, a co za tym idzie – na skuteczniejsze kreowanie lojalnej grupy odbiorców.

Dodatkowo spersonalizowane długopisy reklamowe przekazują okrojoną ilość informacji, a jednocześnie jest ich a tyle dużo, by można było zainteresować potencjalnych klientów konkretnym przedsiębiorstwem. W świecie, w którym każda osoba jest wręcz bombardowana bodźcami i danymi chociażby podczas przeglądania swoich ulubionych stron internetowych, odpowiedni dobór informacji pokazuje szacunek do odbiorcy.

Odpowiadanie na potrzeby

Długopisy reklamowe z nadrukiem, które są dopasowane do klientów, mogą pozostać z nimi przez wiele lat. Po przybory do pisania sięga się każdego dnia, dlatego też nie może dziwić fakt, że taki upominek korporacyjny jest świetną, skuteczną i tanią formą reklamy, która może zaowocować stałą współpracą. Są to produkty reklamowe, które odpowiadają najważniejszym potrzebom odbiorców – nie ma osoby, która nie posiadałaby w swojej torbie, w schowku samochodowym i na biurku chociaż jednego długopisu.

Budowanie więzi

Najważniejszym powodem, dla którego ludzie uwielbiają spersonalizowane długopisy promocyjne i inne upominki korporacyjne, jest to, że pozwalają one na budowanie więzi. O ile nachalne reklamy też przynoszą taki skutek, to w przypadku długopisów promocyjnych ten cel osiągany jest w zupełnie inny sposób. Osoba, która widzi tak gadżet, podświadomie zapoznaje się z marką, dzięki czemu kojarzy jej nazwę czy adres strony internetowej bez potrzeby ciągłego zabieranie jej uwagi.

Spersonalizowane długopisy reklamowe wpływają na świadomość marki w jeszcze lepszy sposób, niż tradycyjne formy reklamy, ponieważ często korzysta się z nich przy okazji wykonywania codziennych czynności. Kojarzą się więc z czymś przyjemnym, normalnym, skutecznym. Takie osobiste połączenie przypomina klientom o dalszych emocjach związanych z otoczeniem, osobą lub doświadczeniem związanym z tym niepozornym gadżetem. Jest to szczególnie istotne, kiedy długopisy z nadrukiem wręcza się np. przy okazji targów, konferencji, branżowych spotkań. Dzięki temu odbiorca otrzyma przedmiot, który będzie potęgował jego wspomnienia, a wszystko to za pomocą jednego, prostego, spersonalizowanego prezentu korporacyjnego.

Nienachalne budowanie więzi, a następnie celebrowanie jej w formie fizycznej za pomocą spersonalizowanego długopisu, to najlepszy sposób na kreowanie pozywanych relacji nawet z najbardziej wymagającymi klientami.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Jak stworzyć wyróżniające się długopisy reklamowe?

Długopisy z nadrukiem są w stanie pomóc w budowaniu marki i przyciąganiu nowych klientów. Jednak z tego rozwiązania korzysta wiele firm i dlatego tak ważne jest, aby wyróżnić swoje produkty na tle innych. Dzięki temu nie tylko spełni się marketingową funkcję, jaką dają długopisy reklamowe, ale pozwoli także na wyodrębnienie i rozwój swojego przedsiębiorstwa. Oto trzy sposoby na zaprojektowanie unikatowych gadżetów.

Długopisy reklamowe – plastikowe czy metalowe?

Długopisy reklamowe – plastikowe czy metalowe?

Długopisy są użytecznym i opłacalnym sposobem promowania firmy, organizacji lub wydarzenia. W przeciwieństwie do innych produktów promocyjnych korzysta się z codziennie, a często nawet przekazuje z rąk do rąk. Decydując się jednak na długopisy reklamowe warto zastanowić się nad tym, które z nich będą najbardziej pasować do danego przedsiębiorstwa. Kiedy więc lepiej jest wybrać plastikowe, a kiedy metalowe modele?