Dlaczego spersonalizowane prezenty mają największą moc? Długopisy reklamowe AdPen

Dlaczego spersonalizowane prezenty mają największą moc? Długopisy reklamowe AdPen

Personalizacja jest obecna już wszędzie. Dotyczy ona rekomendacji na platformach z filmami, proponowanej muzyki w popularnych odtwarzaczach i na dobre zagościła się już w branży marketingowej. Długopisy reklamowe, które są nie tylko dopasowane do konkretnego przedsiębiorstwa, ale również do obdarowywanych osób, stanowią idealny upominek korporacyjny. Dlaczego tak się dzieje?

Poczucie wyjątkowości

Otrzymanie czegoś, co nawet w minimalnym stopniu odbiega od standardowych przedmiotów, sprawia, że ludzie czują się docenieni i wyjątkowi. Długopisy z nadrukiem nie są tu fenomenem. Praktyczny, unikalny i wysokiej jakości gadżet pozwala budować pozytywne wrażenia związane z firmą, a co za tym idzie – na skuteczniejsze kreowanie lojalnej grupy odbiorców.

Dodatkowo spersonalizowane długopisy reklamowe przekazują okrojoną ilość informacji, a jednocześnie jest ich a tyle dużo, by można było zainteresować potencjalnych klientów konkretnym przedsiębiorstwem. W świecie, w którym każda osoba jest wręcz bombardowana bodźcami i danymi chociażby podczas przeglądania swoich ulubionych stron internetowych, odpowiedni dobór informacji pokazuje szacunek do odbiorcy.

Odpowiadanie na potrzeby

Długopisy reklamowe z nadrukiem, które są dopasowane do klientów, mogą pozostać z nimi przez wiele lat. Po przybory do pisania sięga się każdego dnia, dlatego też nie może dziwić fakt, że taki upominek korporacyjny jest świetną, skuteczną i tanią formą reklamy, która może zaowocować stałą współpracą. Są to produkty reklamowe, które odpowiadają najważniejszym potrzebom odbiorców – nie ma osoby, która nie posiadałaby w swojej torbie, w schowku samochodowym i na biurku chociaż jednego długopisu.

Budowanie więzi

Najważniejszym powodem, dla którego ludzie uwielbiają spersonalizowane długopisy promocyjne i inne upominki korporacyjne, jest to, że pozwalają one na budowanie więzi. O ile nachalne reklamy też przynoszą taki skutek, to w przypadku długopisów promocyjnych ten cel osiągany jest w zupełnie inny sposób. Osoba, która widzi tak gadżet, podświadomie zapoznaje się z marką, dzięki czemu kojarzy jej nazwę czy adres strony internetowej bez potrzeby ciągłego zabieranie jej uwagi.

Spersonalizowane długopisy reklamowe wpływają na świadomość marki w jeszcze lepszy sposób, niż tradycyjne formy reklamy, ponieważ często korzysta się z nich przy okazji wykonywania codziennych czynności. Kojarzą się więc z czymś przyjemnym, normalnym, skutecznym. Takie osobiste połączenie przypomina klientom o dalszych emocjach związanych z otoczeniem, osobą lub doświadczeniem związanym z tym niepozornym gadżetem. Jest to szczególnie istotne, kiedy długopisy z nadrukiem wręcza się np. przy okazji targów, konferencji, branżowych spotkań. Dzięki temu odbiorca otrzyma przedmiot, który będzie potęgował jego wspomnienia, a wszystko to za pomocą jednego, prostego, spersonalizowanego prezentu korporacyjnego.

Nienachalne budowanie więzi, a następnie celebrowanie jej w formie fizycznej za pomocą spersonalizowanego długopisu, to najlepszy sposób na kreowanie pozywanych relacji nawet z najbardziej wymagającymi klientami.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.