Dlaczego długopisy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym?

Dlaczego długopisy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym?

Biorąc pod uwagę fakt, że przeciętny człowiek jest w stanie zużyć ponad 300 długopisów w ciągu swojego życia, to wręczanie długopisów reklamowych nabiera jeszcze większego sensu. Umożliwiają one marce wpływ na nowych klientów, a jednocześnie służą rzeczywistym celom dnia codziennego. Oto cztery powody, dla których długopisy promocyjne są idealnym narzędziem marketingowym dla firm.

Cena i dostępność

Długopisy reklamowe to jeden z najbardziej przystępnych cenowo materiałów promocyjnych, które każda firma może zaoferować klientom, pracownikom lub wspólnikom biznesowym. Nawet najbardziej oryginalne modele, takie jak El Primero czy Kalido, kosztują mniej niż złotówkę, dlatego też inwestycja w nie szybko się zwraca, szczególnie gdy na horyzoncie pojawi się wielkie wydarzenie.

Oznacza to, że długopisy reklamowe to najszybsza i najbardziej opłacalna droga, aby dotrzeć do klientów. Z powodu ich atrakcyjnej cent można je rozdać bez obawy o koszty, co w przypadku innych gadżetów wykorzystywanych przy promocji nie jest już takie oczywiste.

Wieczne zapotrzebowanie

Długopisy z nadrukiem są zawsze potrzebne bez względu na branżę, pozycję, stanowisko, rodzaj działalności. Wystarczy spojrzeć na najbardziej nowoczesne firmy IT i biurka tamtejszych pracowników – na każdym z nich znajduje się pojemnik z długopisami. Jeśli chodzi o biurokrację rządową lub dokumenty prawne, tusz na papierze wciąż ma pierwszeństwo przed kserokopiami lub podpisami cyfrowymi. W wielu przypadkach prawdziwy podpis jest jedyną rzeczą, którą władze uznają za oficjalną.

Najbardziej zaskakujące jest jednak to, że kiedy przychodzi czas, aby sięgnąć po przybory do pisania, większość osób oczekuje, że znajdzie je za darmo. Dlatego też długopisy z nadrukiem idealnie spełniają swoje zadanie, a dodatkowo zaspokajają potrzeby konsumentów.

Różnorodność

Dzięki szerokiej gamie długopisów, z których można tworzyć artykuły promocyjne, każda firma może znajdzie dla siebie coś, co będzie świetnie dostosowane do jej własnego modelu biznesowego.

Istnieją długopisy reklamowe, które są wyraźnie przeznaczone dla poważnych korporacji, inne, które są przeznaczone dla bardziej beztroskich marek, i te, które są przeznaczone dla dzieci i młodych osób. Można zatem dostosować je zarówno do ekskluzywnych, jak i wesołych branż, a to wszystko bardzo niskim nakładem finansowym. Uniwersalne modele, takie jak Kalido, występują w niezliczonej wariacji kolorów i stylów, dlatego nawet w ramach jednego produktu można osiągnąć zamierzony efekt.

Reklama, która ma wartość

Gdy rozdaje się ulotki potencjalnym klientom, zazwyczaj bardzo szybko lądują one w koszu. Zupełnie inaczej dzieje się z długopisami promocyjnymi. Rzadko zdarza się, że ktoś wyrzuci pióro bez powodu. Długopisy reklamowe to jedna z tych rzeczy, które ludzie trzymają „na wszelki wypadek”. Nie tylko więc korzysta się z nich prawie codziennie, ale dodatkowo uważa się je za przydatne i ważne przedmioty. Niewiele innych artykułów promocyjnych może liczyć na takie traktowanie.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.