Dlaczego długopisy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym?

Dlaczego długopisy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym?

Biorąc pod uwagę fakt, że przeciętny człowiek jest w stanie zużyć ponad 300 długopisów w ciągu swojego życia, to wręczanie długopisów reklamowych nabiera jeszcze większego sensu. Umożliwiają one marce wpływ na nowych klientów, a jednocześnie służą rzeczywistym celom dnia codziennego. Oto cztery powody, dla których długopisy promocyjne są idealnym narzędziem marketingowym dla firm.

Cena i dostępność

Długopisy reklamowe to jeden z najbardziej przystępnych cenowo materiałów promocyjnych, które każda firma może zaoferować klientom, pracownikom lub wspólnikom biznesowym. Nawet najbardziej oryginalne modele, takie jak El Primero czy Kalido, kosztują mniej niż złotówkę, dlatego też inwestycja w nie szybko się zwraca, szczególnie gdy na horyzoncie pojawi się wielkie wydarzenie.

Oznacza to, że długopisy reklamowe to najszybsza i najbardziej opłacalna droga, aby dotrzeć do klientów. Z powodu ich atrakcyjnej cent można je rozdać bez obawy o koszty, co w przypadku innych gadżetów wykorzystywanych przy promocji nie jest już takie oczywiste.

Wieczne zapotrzebowanie

Długopisy z nadrukiem są zawsze potrzebne bez względu na branżę, pozycję, stanowisko, rodzaj działalności. Wystarczy spojrzeć na najbardziej nowoczesne firmy IT i biurka tamtejszych pracowników – na każdym z nich znajduje się pojemnik z długopisami. Jeśli chodzi o biurokrację rządową lub dokumenty prawne, tusz na papierze wciąż ma pierwszeństwo przed kserokopiami lub podpisami cyfrowymi. W wielu przypadkach prawdziwy podpis jest jedyną rzeczą, którą władze uznają za oficjalną.

Najbardziej zaskakujące jest jednak to, że kiedy przychodzi czas, aby sięgnąć po przybory do pisania, większość osób oczekuje, że znajdzie je za darmo. Dlatego też długopisy z nadrukiem idealnie spełniają swoje zadanie, a dodatkowo zaspokajają potrzeby konsumentów.

Różnorodność

Dzięki szerokiej gamie długopisów, z których można tworzyć artykuły promocyjne, każda firma może znajdzie dla siebie coś, co będzie świetnie dostosowane do jej własnego modelu biznesowego.

Istnieją długopisy reklamowe, które są wyraźnie przeznaczone dla poważnych korporacji, inne, które są przeznaczone dla bardziej beztroskich marek, i te, które są przeznaczone dla dzieci i młodych osób. Można zatem dostosować je zarówno do ekskluzywnych, jak i wesołych branż, a to wszystko bardzo niskim nakładem finansowym. Uniwersalne modele, takie jak Kalido, występują w niezliczonej wariacji kolorów i stylów, dlatego nawet w ramach jednego produktu można osiągnąć zamierzony efekt.

Reklama, która ma wartość

Gdy rozdaje się ulotki potencjalnym klientom, zazwyczaj bardzo szybko lądują one w koszu. Zupełnie inaczej dzieje się z długopisami promocyjnymi. Rzadko zdarza się, że ktoś wyrzuci pióro bez powodu. Długopisy reklamowe to jedna z tych rzeczy, które ludzie trzymają „na wszelki wypadek”. Nie tylko więc korzysta się z nich prawie codziennie, ale dodatkowo uważa się je za przydatne i ważne przedmioty. Niewiele innych artykułów promocyjnych może liczyć na takie traktowanie.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.