6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

Jako właściciel firmy ciężko pracujesz, aby zbudować swoją markę i chcesz zwiększyć świadomość swoich produktów lub usług. Artykuły promocyjne są skutecznym sposobem wspierania Twoich wysiłków. Długopisy reklamowe są nadal preferowanym narzędziem, gdyż w skuteczny sposób wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku. Oto siedem skutecznych sposobów używania długopisów do promowania swojej firmy.

Udostępnij długopisy reklamowe w sklepie lub w biurze

Jeśli posiadasz sklep lub masz małe biuro, które odwiedzają klienci, podarowanie im długopisu z logo firmy jest miłym akcentem. Ponadto goście często muszą coś podpisać, a gdy zobaczą garść darmowych długopisów, chętnie sięgną po nie sami i będą używać przez wiele dni, tygodni, a nawet miesięcy później, dzięki czemu Twoja marka na dobre utrzyma się w ich pamięci.

Zabierz długopisy reklamowe na imprezy branżowe

Konwencje i targi są fantastycznymi miejscami do networkingu i promocji firmy, a te wydarzenia zawsze oferują wspaniałe prezenty. Firmy prześcigają się w pomysłach na podarunki, a te gratisy są rozdawane w małych paczkach, które często zawierają reklamowe długopisy. Taki drobny upominek ma o wiele większą moc niż ulotki czy ogromne banery.

Używaj długopisów reklamowych jako wizytówki

Wizytówki to niezbędne narzędzie do tego, aby uzyskać nazwę marki i udostępniać swoje dane kontaktowe. Jednak czasy się zmieniają i wszystko to, co Twoi potencjalni klienci czy partnerzy biznesowi muszą wiedzieć o Twojej firmie, znajduje się już internecie. Dlaczego więc nie wydrukować adresu strony na długopisie? Nie musi stanowić to zastępstwa dla wizytówki, a jedynie wsparcie promocji.

Przekaż długopisy reklamowe na społeczny cel

Postawienie się za słuszną sprawą jest świadomym sposobem na wypromowanie swojej marki przed odpowiednimi osobami. Każda społeczność organizuje wydarzenia, na których ludzie współpracują się w jakimś celu. Mogą być to zbiórki pieniędzy na działalność charytatywną, podpisywanie petycji, a nawet mniej poważne eventy, takie jak wspólne granie w gry planszowe. Na każdym z tych wydarzeń przydadzą się długopisy i warto, aby promowały one właśnie Twoją firmę. Możesz pójść o krok dalej i zlecić wykonanie długopisów, które będą łączyć branding z okolicznością.

Dołącz długopisy promocyjne do paczek

Jeśli wysyłasz paczki do klientów, długopisy firmowe mogą być miłym dodatkiem do głównych produktów. Każdy lubi otrzymywać coś bonusowego, dzięki czemu ma poczucie, że nie jest tylko „zwykłym klientem”. Długopisy reklamowe są także świetnym rozwiązaniem przy wysłaniu listów PR-owych – grubsza koperta wybije się na tyle pozostałych.

Zastosuj długopisy promocyjne jako podkreślenie współpracy

Nawiązywanie kontaktów z innymi lokalnymi właścicielami firm to niezawodny sposób, by Twoja firma, produkty i usługi były dostępne dla osób, które ich szukają. Twój partner biznesowy nie będzie musiał za każdym razem tłumaczyć, czym się zajmujesz, gdyż wszystkie najważniejsze informacje klienci znajdą na długopisie, po który sięgną załatwiając swoje sprawy. Jest to niezwykle skuteczna oraz nieinwazyjna metoda promocji i budowania świadomości marki.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.