6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

Jako właściciel firmy ciężko pracujesz, aby zbudować swoją markę i chcesz zwiększyć świadomość swoich produktów lub usług. Artykuły promocyjne są skutecznym sposobem wspierania Twoich wysiłków. Długopisy reklamowe są nadal preferowanym narzędziem, gdyż w skuteczny sposób wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku. Oto siedem skutecznych sposobów używania długopisów do promowania swojej firmy.

Udostępnij długopisy reklamowe w sklepie lub w biurze

Jeśli posiadasz sklep lub masz małe biuro, które odwiedzają klienci, podarowanie im długopisu z logo firmy jest miłym akcentem. Ponadto goście często muszą coś podpisać, a gdy zobaczą garść darmowych długopisów, chętnie sięgną po nie sami i będą używać przez wiele dni, tygodni, a nawet miesięcy później, dzięki czemu Twoja marka na dobre utrzyma się w ich pamięci.

Zabierz długopisy reklamowe na imprezy branżowe

Konwencje i targi są fantastycznymi miejscami do networkingu i promocji firmy, a te wydarzenia zawsze oferują wspaniałe prezenty. Firmy prześcigają się w pomysłach na podarunki, a te gratisy są rozdawane w małych paczkach, które często zawierają reklamowe długopisy. Taki drobny upominek ma o wiele większą moc niż ulotki czy ogromne banery.

Używaj długopisów reklamowych jako wizytówki

Wizytówki to niezbędne narzędzie do tego, aby uzyskać nazwę marki i udostępniać swoje dane kontaktowe. Jednak czasy się zmieniają i wszystko to, co Twoi potencjalni klienci czy partnerzy biznesowi muszą wiedzieć o Twojej firmie, znajduje się już internecie. Dlaczego więc nie wydrukować adresu strony na długopisie? Nie musi stanowić to zastępstwa dla wizytówki, a jedynie wsparcie promocji.

Przekaż długopisy reklamowe na społeczny cel

Postawienie się za słuszną sprawą jest świadomym sposobem na wypromowanie swojej marki przed odpowiednimi osobami. Każda społeczność organizuje wydarzenia, na których ludzie współpracują się w jakimś celu. Mogą być to zbiórki pieniędzy na działalność charytatywną, podpisywanie petycji, a nawet mniej poważne eventy, takie jak wspólne granie w gry planszowe. Na każdym z tych wydarzeń przydadzą się długopisy i warto, aby promowały one właśnie Twoją firmę. Możesz pójść o krok dalej i zlecić wykonanie długopisów, które będą łączyć branding z okolicznością.

Dołącz długopisy promocyjne do paczek

Jeśli wysyłasz paczki do klientów, długopisy firmowe mogą być miłym dodatkiem do głównych produktów. Każdy lubi otrzymywać coś bonusowego, dzięki czemu ma poczucie, że nie jest tylko „zwykłym klientem”. Długopisy reklamowe są także świetnym rozwiązaniem przy wysłaniu listów PR-owych – grubsza koperta wybije się na tyle pozostałych.

Zastosuj długopisy promocyjne jako podkreślenie współpracy

Nawiązywanie kontaktów z innymi lokalnymi właścicielami firm to niezawodny sposób, by Twoja firma, produkty i usługi były dostępne dla osób, które ich szukają. Twój partner biznesowy nie będzie musiał za każdym razem tłumaczyć, czym się zajmujesz, gdyż wszystkie najważniejsze informacje klienci znajdą na długopisie, po który sięgną załatwiając swoje sprawy. Jest to niezwykle skuteczna oraz nieinwazyjna metoda promocji i budowania świadomości marki.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.