6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

Jako właściciel firmy ciężko pracujesz, aby zbudować swoją markę i chcesz zwiększyć świadomość swoich produktów lub usług. Artykuły promocyjne są skutecznym sposobem wspierania Twoich wysiłków. Długopisy reklamowe są nadal preferowanym narzędziem, gdyż w skuteczny sposób wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku. Oto siedem skutecznych sposobów używania długopisów do promowania swojej firmy.

Udostępnij długopisy reklamowe w sklepie lub w biurze

Jeśli posiadasz sklep lub masz małe biuro, które odwiedzają klienci, podarowanie im długopisu z logo firmy jest miłym akcentem. Ponadto goście często muszą coś podpisać, a gdy zobaczą garść darmowych długopisów, chętnie sięgną po nie sami i będą używać przez wiele dni, tygodni, a nawet miesięcy później, dzięki czemu Twoja marka na dobre utrzyma się w ich pamięci.

Zabierz długopisy reklamowe na imprezy branżowe

Konwencje i targi są fantastycznymi miejscami do networkingu i promocji firmy, a te wydarzenia zawsze oferują wspaniałe prezenty. Firmy prześcigają się w pomysłach na podarunki, a te gratisy są rozdawane w małych paczkach, które często zawierają reklamowe długopisy. Taki drobny upominek ma o wiele większą moc niż ulotki czy ogromne banery.

Używaj długopisów reklamowych jako wizytówki

Wizytówki to niezbędne narzędzie do tego, aby uzyskać nazwę marki i udostępniać swoje dane kontaktowe. Jednak czasy się zmieniają i wszystko to, co Twoi potencjalni klienci czy partnerzy biznesowi muszą wiedzieć o Twojej firmie, znajduje się już internecie. Dlaczego więc nie wydrukować adresu strony na długopisie? Nie musi stanowić to zastępstwa dla wizytówki, a jedynie wsparcie promocji.

Przekaż długopisy reklamowe na społeczny cel

Postawienie się za słuszną sprawą jest świadomym sposobem na wypromowanie swojej marki przed odpowiednimi osobami. Każda społeczność organizuje wydarzenia, na których ludzie współpracują się w jakimś celu. Mogą być to zbiórki pieniędzy na działalność charytatywną, podpisywanie petycji, a nawet mniej poważne eventy, takie jak wspólne granie w gry planszowe. Na każdym z tych wydarzeń przydadzą się długopisy i warto, aby promowały one właśnie Twoją firmę. Możesz pójść o krok dalej i zlecić wykonanie długopisów, które będą łączyć branding z okolicznością.

Dołącz długopisy promocyjne do paczek

Jeśli wysyłasz paczki do klientów, długopisy firmowe mogą być miłym dodatkiem do głównych produktów. Każdy lubi otrzymywać coś bonusowego, dzięki czemu ma poczucie, że nie jest tylko „zwykłym klientem”. Długopisy reklamowe są także świetnym rozwiązaniem przy wysłaniu listów PR-owych – grubsza koperta wybije się na tyle pozostałych.

Zastosuj długopisy promocyjne jako podkreślenie współpracy

Nawiązywanie kontaktów z innymi lokalnymi właścicielami firm to niezawodny sposób, by Twoja firma, produkty i usługi były dostępne dla osób, które ich szukają. Twój partner biznesowy nie będzie musiał za każdym razem tłumaczyć, czym się zajmujesz, gdyż wszystkie najważniejsze informacje klienci znajdą na długopisie, po który sięgną załatwiając swoje sprawy. Jest to niezwykle skuteczna oraz nieinwazyjna metoda promocji i budowania świadomości marki.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Zainwestowanie w długopisy reklamowe to jedna z najlepszych decyzji, jakie może podjąć każda firma chcąca zwiększyć swój zasięg marketingowy. W przeciwieństwie do innych form promocji, przybory do pisania są narzędziami, z których potencjalni klienci mogą korzystać na co dzień, a tym samym ciągle mają styczność z informacjami zawartymi na tych przedmiotach. I tu pojawia się pytanie – co nanieść na długopisy reklamowe, by wpływać na odbiorców?

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.