5 sposobów, dzięki którym Twoje produkty promocyjne będą się wyróżniać

5 sposobów, dzięki którym Twoje produkty promocyjne będą się wyróżniać

Zdecydowana większość konsumentów woli nabywać produkty od znanej marki, zamiast przechodzić na nową etykietę. Dostarczanie klientom upominków korporacyjnych może w znaczący wpłynąć na budowanie świadomości marki, a tym samym na podejmowanie decyzji podczas zakupów. Jednak aby miały one taką siłę sprawczą, muszą się wyróżniać. O co należy zadbać, projektując długopisy reklamowe?

Minimalizm a przesada

W zależności od branży, w której się działa, trzeba wybrać swój podstawowy styl. Dla przykładu kancelaria adwokacka, która chce promować się za pomocą jaskrawych koszulek z żartobliwym napisem, może uzyskać efekt odwrotny do zamierzonego. Długopisy reklamowe pozostawiają trochę większe pole do popisu, jednak nadal trzeba pamiętać o tym, do jakich klientów chce się trafić. Minimalistyczne modele będą sprawdzały się świetnie w „poważnych” gałęziach biznesu, z kolei te wielobarwne i naładowane informacjami mogą okazać się lepszym wyborem przy mniej pompatycznych przedsiębiorstwach.

Kolory mają moc

Markowe produkty i logo powinny wykorzystywać kolory na swoją korzyść. Ludzie postrzegają barwy w konkretny sposób, ponieważ nadają im specyficzne cechy. I tak zieleń kojarzy się ze spokojem i naturą, błękit z nostalgią i powagą, a czerwień z niebezpieczeństwem i namiętnością. Takie informacje można zastosować do stworzenia produktów marketingowych, takich jak długopisy promocyjne.

Unikalność wymaga odwagi

Ci, którzy chcą wyjść przed szereg, muszą charakteryzować się ogromną odwagą. Nietrudno jest być takim, jak wszyscy i dotyczy to również działalności gospodarczej. Choć może być to bezpieczna droga, to jednak nie zapewnia ona takich profitów, jak szarża na rynek. Unikalne upominki korporacyjne mają większą szansę na to, że zostaną zapamiętane. Długopisy promocyjne, które posiadają ciekawe kolory i piękne grafiki, będą chętniej wybierane niż pospolite modele. Jeśli poszukuje się czegoś naprawdę wyjątkowego, to dobrym tropem są długopisy reklamowe z nadrukiem El Primero – każdy element w nich zawarty, nawet włącznik, może mieć inny kolor, a na korpusie i klipie jest wystarczająco miejsca, by umieścić najważniejsze informacje wraz z grafikami.

Wysoka jakość

Produkty korporacyjne świadczą o firmie. Niezależnie od tego, jakie przedmioty wręcza się za darmo, w momencie, gdy pojawia się na nich logo lub slogan organizacji, zaczynają one być traktowane jak jedność. Jeśli więc nawet niewielki upominek marketingowy zepsuje się po dniu użytkowania, to konsument może już nigdy nie wrócić do danej firmy.

Aby wyróżnić się z tłumu, trzeba mieć pewność, że oferowane długopisy reklamowe są najwyższej jakości. Mają one być wykorzystywane z przyjemnością każdego dnia, dzięki czemu ich funkcja promocyjna będzie mogła zostać spełniona. Niedziałające lub uszkodzone pióro nie jest nikomu potrzebne.

Budowanie więzi

Obdarowywanie swoich klientów darmowymi produktami promocyjnymi jest świetnym sposobem na to, by budować z nimi pozytywne więzi. Długopisy reklamowe czy inne gadżety powinny więc być wręczane w jakimś celu – w ramach podziękowania, nagrody czy przywitania. Pozytywne sytuacje sprzyjają powstawaniu emocji, które przekładają się na to, że osoba na dłużej zapamięta markę, a przedmiotowi przypisze miłe wspomnienia.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.