Z przyjemnością zapraszamy na kolejne targi PSI w Dusseldorfie!

Z przyjemnością zapraszamy na kolejne targi PSI w Dusseldorfie!

Tegoroczna edycja była naszym szóstym spotkaniem, na którym oczywiście nie mamy zamiaru poprzestać! PSI 2019 zapowiada się jeszcze ciekawiej i nie wyobrażamy sobie, że mogłoby nas tam zabraknąć. Poprzednia edycja pokazała, że klienci doceniają fakt, że stale inwestujemy w wysokojakościowe materiały i dbamy o swój rozwój – jesteśmy z tego dumni!

Czołowe Europejskie Targi Branży Artykułów Reklamowych to jedno z najważniejszych wydarzeń tego typ na świecie. Każdego roku poznajemy nowe trendy i inne firmy z branży, które mają wiele do pokazania. Czego można spodziewać się po PSI 2019? Dowiemy się już 8-10 stycznia. Czekamy na Was w Centrum Targowym w Düsseldorfie na stanowisku 9B01.

Do zobaczenia na PSI 2019!
Zespół Exito Group

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Zainwestowanie w długopisy reklamowe to jedna z najlepszych decyzji, jakie może podjąć każda firma chcąca zwiększyć swój zasięg marketingowy. W przeciwieństwie do innych form promocji, przybory do pisania są narzędziami, z których potencjalni klienci mogą korzystać na co dzień, a tym samym ciągle mają styczność z informacjami zawartymi na tych przedmiotach. I tu pojawia się pytanie – co nanieść na długopisy reklamowe, by wpływać na odbiorców?

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.