Targi RemaDays 2019! Zapraszamy na kolejne spotkanie już 13-15 lutego 2019

Targi RemaDays 2019! Zapraszamy na kolejne spotkanie już 13-15 lutego 2019

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to ważne wydarzenie dla naszej firmy oraz dla całej branży reklamowej. Wystawy organizowane są już od 14 lat, a my jesteśmy stałymi bywalcami. 13 lutego 2019 roku rozpocznie się 15. edycja imprezy, na której po raz kolejny zaprezentujemy swoje produkt, spotkamy się z innymi firmami oraz naszymi drogimi klientami.

Poprzednia edycja była rekordowa pod względem liczby wystawców. Było ich aż 800 z 52 krajów! Czy i w tym roku frekwencja dopisze? Nas nie zabraknie na pewno!

Zapraszamy na targi i do wspólnego świętowania! Czekamy na Was w WARSAW EXPO – al. Katowicka 62, 05-830 Nadarzyn, Wolica 114D, stanowisko numer F/D24 .

Zespół Exito Group

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Co umieszczać na długopisach reklamowych?

Zainwestowanie w długopisy reklamowe to jedna z najlepszych decyzji, jakie może podjąć każda firma chcąca zwiększyć swój zasięg marketingowy. W przeciwieństwie do innych form promocji, przybory do pisania są narzędziami, z których potencjalni klienci mogą korzystać na co dzień, a tym samym ciągle mają styczność z informacjami zawartymi na tych przedmiotach. I tu pojawia się pytanie – co nanieść na długopisy reklamowe, by wpływać na odbiorców?

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.