Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja

Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja

Targi branży produktów promocyjnych PSI w Dusseldorfie, to miejsce, na którym wystawialiśmy się już 6 raz! Co roku jesteśmy zachwyceni różnorodnością firm, z którymi możemy się spotkać i wymieniać doświadczeniami. Mieliśmy również możliwość poznać najnowsze trendy, dzięki czemu wiemy, że obrany przez nas kierunek jest właściwy.

Jakie trendy?

Wzrost rynku

Rynek produktów promocyjnych nie zwalnia tempa. Specjaliści z PSI szacują, że aktualnie aż 75% wszystkich firm na świecie wdraża takie rozwiązania marketingowe do swojego planu. Dotyczy to zarówno ogromnych korporacji, jak i małych przedsiębiorstw. Nie ma więc wątpliwości, że produkty reklamowe, takie jak długopisy czy ołówki, są niezwykle ważnym elementem promocji, który powinien być brany pod uwagę przy planowaniu budżetu przeznaczonego na marketing.

Aspekt ekologii

Kolejny istoty trend związany jest ze wzrostem świadomości pod względem zanieczyszczenia środowiska. Ponad 90% z 1000 ankietowanych w badaniu przeprowadzonym podczas targów uznało, że zrównoważony rozwój biznesu jest dla nich priorytetową sprawą. Kwestia ta dotyczy również produktów promocyjnych, które powinny być wykonane w zgodzie z ekologicznym działaniem. Specjaliści prowadzący spotkania z dystrybutorami i dostawcami podkreślali, że procesy w firmach, które wspierają dbanie o środowisko, są zauważane przez klientów i często decydują o tym, czy dokonają oni zakupów.

Jakość wykonania

W aktualnych czasach ogromne znaczenie ma to, jakiej jakości jest produkt reklamowy. Musi być on nie tylko estetyczny, ale również i trwały, dzięki czemu odbiorcy będą mogą z niego korzystać latami. Klienci coraz bardziej doceniają fakt, że przedsiębiorcy inwestują w wysokogatunkowe przedmioty i nie decydują się wręczać im czegoś bezużytecznego.

Fakty i liczby

Dusseldorf na kilka dni zmienił się w światową stolicę produktów reklamowych. W targach wzięło udział 925 wystawców z 37 krajów, a gości przybyło aż ponad 17 tysięcy! Targi odbyły się już po raz 56 i z każdym rokiem przybywa zainteresowanych firm oraz klientów.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Gadżety reklamowe na zamówienie dają szerokie pole działania w kwestii zaprojektowania własnego długopisu.Możemy wybierać spośród wielu modeli akcesoriów piśmienniczych. Sam nadruk także może być wykonany w różnych technologiach i kolorach.

Prawidłowe segregowanie. Gdzie wyrzucać długopisy?

Prawidłowe segregowanie. Gdzie wyrzucać długopisy?

Choć segregacja odpadów dla większości z nas jest rzeczą oczywistą, bywa, że zastanawiamy się nad niektórymi przedmiotami. Gdzie zamieścić zużyty korpus długopisu? Gdzie wyrzucić wkład do długopisu? Które z tych elementów podlegają recyclingowi?