Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja

Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja

Targi branży produktów promocyjnych PSI w Dusseldorfie, to miejsce, na którym wystawialiśmy się już 6 raz! Co roku jesteśmy zachwyceni różnorodnością firm, z którymi możemy się spotkać i wymieniać doświadczeniami. Mieliśmy również możliwość poznać najnowsze trendy, dzięki czemu wiemy, że obrany przez nas kierunek jest właściwy.

Jakie trendy?

Wzrost rynku

Rynek produktów promocyjnych nie zwalnia tempa. Specjaliści z PSI szacują, że aktualnie aż 75% wszystkich firm na świecie wdraża takie rozwiązania marketingowe do swojego planu. Dotyczy to zarówno ogromnych korporacji, jak i małych przedsiębiorstw. Nie ma więc wątpliwości, że produkty reklamowe, takie jak długopisy czy ołówki, są niezwykle ważnym elementem promocji, który powinien być brany pod uwagę przy planowaniu budżetu przeznaczonego na marketing.

Aspekt ekologii

Kolejny istoty trend związany jest ze wzrostem świadomości pod względem zanieczyszczenia środowiska. Ponad 90% z 1000 ankietowanych w badaniu przeprowadzonym podczas targów uznało, że zrównoważony rozwój biznesu jest dla nich priorytetową sprawą. Kwestia ta dotyczy również produktów promocyjnych, które powinny być wykonane w zgodzie z ekologicznym działaniem. Specjaliści prowadzący spotkania z dystrybutorami i dostawcami podkreślali, że procesy w firmach, które wspierają dbanie o środowisko, są zauważane przez klientów i często decydują o tym, czy dokonają oni zakupów.

Jakość wykonania

W aktualnych czasach ogromne znaczenie ma to, jakiej jakości jest produkt reklamowy. Musi być on nie tylko estetyczny, ale również i trwały, dzięki czemu odbiorcy będą mogą z niego korzystać latami. Klienci coraz bardziej doceniają fakt, że przedsiębiorcy inwestują w wysokogatunkowe przedmioty i nie decydują się wręczać im czegoś bezużytecznego.

Fakty i liczby

Dusseldorf na kilka dni zmienił się w światową stolicę produktów reklamowych. W targach wzięło udział 925 wystawców z 37 krajów, a gości przybyło aż ponad 17 tysięcy! Targi odbyły się już po raz 56 i z każdym rokiem przybywa zainteresowanych firm oraz klientów.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Długopisy reklamowe mogą prezentować się w zupełnie inny sposób w zależności do tego, jaki wybierze się rodzaj zdobień. Każda metoda dekoracji jest inna i daje odmienne wyniki, dzięki czemu może się ona sprawdzić przy konkretnym projekcie, a przy kolejnych już nie. Warto wiedzieć, czym różnią się one od siebie, by zdecydować się na takie zdobienie, które będzie idealne dla danej marki.