AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

Za nami 10. edycja Festiwalu Marketingu – jednej z największych w Polsce imprez targowych poświęconych tematyce szeroko pojętej reklamy. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć zespołu Exito Group, promującego naszą markę długopisów i ołówków reklamowych AdPen. W Festiwalu wzięliśmy udział już po raz drugi, ponownie budząc spore zainteresowanie wśród odwiedzających teren imprezy.

Branża reklamowa w Polsce ma się co najmniej dobrze

Świadczy o tym chociażby fakt, że Festiwal Marketingu sukcesywnie rośnie. Tegoroczna edycja, która 12 i 13 września odbyła się w warszawskim EXPO XXI, przyciągnęła ponad 250 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 5 tysięcy gości. To pokazuje skalę zainteresowania nowoczesnymi formami i narzędziami reklamy.

Warto podkreślić, że Festiwal Marketingu jest imprezą stricte branżową, a więc biorą w nim udział wyłącznie przedstawiciele sektora B2B oraz firm, które korzystają z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. To znacznie ułatwia nawiązywanie kontraktów o charakterze biznesowym.

Bardzo szeroka oferta w jednym miejscu

Festiwal Marketingu jest przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowości w swojej ofercie. Trudno znaleźć drugą tak dynamicznie rozwijającą się branżę, w której praktycznie co sezon pojawiają się nowe rozwiązania i pomysły na promocję marek.

Goście targów mogli więc zapoznać się z ofertą producentów gadżetów reklamowych i innych materiałów promocyjnych, agencji reklamowych i eventowych czy firm tworzących komercyjne treści wideo. Oczywiście nie zabrakło także elementu edukacyjnego – przedstawiciele branży mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach, a jednym z najważniejszych wydarzeń towarzyszących była konferencja MARKETING MIX z wystąpieniem Jacka Santorskiego.

Stoisko AdPen należało do jednych z najchętniej odwiedzanych. Zaprezentowaliśmy na nim naszą najnowszą gamę długopisów i ołówków reklamowych, czyli absolutnie podstawowych gadżetów znajdujących zastosowanie w promocji każdej marki.

Festiwal Marketingu pozwolił nam nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także umocnić pozycję Exito Group i marki AdPen w sektorze producentów profesjonalnych, efektownych gadżetów reklamowych. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i zapoznali się ze szczegółami naszej oferty.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Długopisy na zamówienie – jak zaprojektować własny długopis z nadrukiem?

Gadżety reklamowe na zamówienie dają szerokie pole działania w kwestii zaprojektowania własnego długopisu.Możemy wybierać spośród wielu modeli akcesoriów piśmienniczych. Sam nadruk także może być wykonany w różnych technologiach i kolorach.

Prawidłowe segregowanie. Gdzie wyrzucać długopisy?

Prawidłowe segregowanie. Gdzie wyrzucać długopisy?

Choć segregacja odpadów dla większości z nas jest rzeczą oczywistą, bywa, że zastanawiamy się nad niektórymi przedmiotami. Gdzie zamieścić zużyty korpus długopisu? Gdzie wyrzucić wkład do długopisu? Które z tych elementów podlegają recyclingowi?