AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

Za nami 10. edycja Festiwalu Marketingu – jednej z największych w Polsce imprez targowych poświęconych tematyce szeroko pojętej reklamy. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć zespołu Exito Group, promującego naszą markę długopisów i ołówków reklamowych AdPen. W Festiwalu wzięliśmy udział już po raz drugi, ponownie budząc spore zainteresowanie wśród odwiedzających teren imprezy.

Branża reklamowa w Polsce ma się co najmniej dobrze

Świadczy o tym chociażby fakt, że Festiwal Marketingu sukcesywnie rośnie. Tegoroczna edycja, która 12 i 13 września odbyła się w warszawskim EXPO XXI, przyciągnęła ponad 250 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 5 tysięcy gości. To pokazuje skalę zainteresowania nowoczesnymi formami i narzędziami reklamy.

Warto podkreślić, że Festiwal Marketingu jest imprezą stricte branżową, a więc biorą w nim udział wyłącznie przedstawiciele sektora B2B oraz firm, które korzystają z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. To znacznie ułatwia nawiązywanie kontraktów o charakterze biznesowym.

Bardzo szeroka oferta w jednym miejscu

Festiwal Marketingu jest przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowości w swojej ofercie. Trudno znaleźć drugą tak dynamicznie rozwijającą się branżę, w której praktycznie co sezon pojawiają się nowe rozwiązania i pomysły na promocję marek.

Goście targów mogli więc zapoznać się z ofertą producentów gadżetów reklamowych i innych materiałów promocyjnych, agencji reklamowych i eventowych czy firm tworzących komercyjne treści wideo. Oczywiście nie zabrakło także elementu edukacyjnego – przedstawiciele branży mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach, a jednym z najważniejszych wydarzeń towarzyszących była konferencja MARKETING MIX z wystąpieniem Jacka Santorskiego.

Stoisko AdPen należało do jednych z najchętniej odwiedzanych. Zaprezentowaliśmy na nim naszą najnowszą gamę długopisów i ołówków reklamowych, czyli absolutnie podstawowych gadżetów znajdujących zastosowanie w promocji każdej marki.

Festiwal Marketingu pozwolił nam nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także umocnić pozycję Exito Group i marki AdPen w sektorze producentów profesjonalnych, efektownych gadżetów reklamowych. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i zapoznali się ze szczegółami naszej oferty.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.