AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

Za nami 10. edycja Festiwalu Marketingu – jednej z największych w Polsce imprez targowych poświęconych tematyce szeroko pojętej reklamy. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć zespołu Exito Group, promującego naszą markę długopisów i ołówków reklamowych AdPen. W Festiwalu wzięliśmy udział już po raz drugi, ponownie budząc spore zainteresowanie wśród odwiedzających teren imprezy.

Branża reklamowa w Polsce ma się co najmniej dobrze

Świadczy o tym chociażby fakt, że Festiwal Marketingu sukcesywnie rośnie. Tegoroczna edycja, która 12 i 13 września odbyła się w warszawskim EXPO XXI, przyciągnęła ponad 250 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 5 tysięcy gości. To pokazuje skalę zainteresowania nowoczesnymi formami i narzędziami reklamy.

Warto podkreślić, że Festiwal Marketingu jest imprezą stricte branżową, a więc biorą w nim udział wyłącznie przedstawiciele sektora B2B oraz firm, które korzystają z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. To znacznie ułatwia nawiązywanie kontraktów o charakterze biznesowym.

Bardzo szeroka oferta w jednym miejscu

Festiwal Marketingu jest przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowości w swojej ofercie. Trudno znaleźć drugą tak dynamicznie rozwijającą się branżę, w której praktycznie co sezon pojawiają się nowe rozwiązania i pomysły na promocję marek.

Goście targów mogli więc zapoznać się z ofertą producentów gadżetów reklamowych i innych materiałów promocyjnych, agencji reklamowych i eventowych czy firm tworzących komercyjne treści wideo. Oczywiście nie zabrakło także elementu edukacyjnego – przedstawiciele branży mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach, a jednym z najważniejszych wydarzeń towarzyszących była konferencja MARKETING MIX z wystąpieniem Jacka Santorskiego.

Stoisko AdPen należało do jednych z najchętniej odwiedzanych. Zaprezentowaliśmy na nim naszą najnowszą gamę długopisów i ołówków reklamowych, czyli absolutnie podstawowych gadżetów znajdujących zastosowanie w promocji każdej marki.

Festiwal Marketingu pozwolił nam nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także umocnić pozycję Exito Group i marki AdPen w sektorze producentów profesjonalnych, efektownych gadżetów reklamowych. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i zapoznali się ze szczegółami naszej oferty.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Długopisy reklamowe mogą prezentować się w zupełnie inny sposób w zależności do tego, jaki wybierze się rodzaj zdobień. Każda metoda dekoracji jest inna i daje odmienne wyniki, dzięki czemu może się ona sprawdzić przy konkretnym projekcie, a przy kolejnych już nie. Warto wiedzieć, czym różnią się one od siebie, by zdecydować się na takie zdobienie, które będzie idealne dla danej marki.