AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

Za nami 10. edycja Festiwalu Marketingu – jednej z największych w Polsce imprez targowych poświęconych tematyce szeroko pojętej reklamy. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć zespołu Exito Group, promującego naszą markę długopisów i ołówków reklamowych AdPen. W Festiwalu wzięliśmy udział już po raz drugi, ponownie budząc spore zainteresowanie wśród odwiedzających teren imprezy.

Branża reklamowa w Polsce ma się co najmniej dobrze

Świadczy o tym chociażby fakt, że Festiwal Marketingu sukcesywnie rośnie. Tegoroczna edycja, która 12 i 13 września odbyła się w warszawskim EXPO XXI, przyciągnęła ponad 250 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 5 tysięcy gości. To pokazuje skalę zainteresowania nowoczesnymi formami i narzędziami reklamy.

Warto podkreślić, że Festiwal Marketingu jest imprezą stricte branżową, a więc biorą w nim udział wyłącznie przedstawiciele sektora B2B oraz firm, które korzystają z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. To znacznie ułatwia nawiązywanie kontraktów o charakterze biznesowym.

Bardzo szeroka oferta w jednym miejscu

Festiwal Marketingu jest przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowości w swojej ofercie. Trudno znaleźć drugą tak dynamicznie rozwijającą się branżę, w której praktycznie co sezon pojawiają się nowe rozwiązania i pomysły na promocję marek.

Goście targów mogli więc zapoznać się z ofertą producentów gadżetów reklamowych i innych materiałów promocyjnych, agencji reklamowych i eventowych czy firm tworzących komercyjne treści wideo. Oczywiście nie zabrakło także elementu edukacyjnego – przedstawiciele branży mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach, a jednym z najważniejszych wydarzeń towarzyszących była konferencja MARKETING MIX z wystąpieniem Jacka Santorskiego.

Stoisko AdPen należało do jednych z najchętniej odwiedzanych. Zaprezentowaliśmy na nim naszą najnowszą gamę długopisów i ołówków reklamowych, czyli absolutnie podstawowych gadżetów znajdujących zastosowanie w promocji każdej marki.

Festiwal Marketingu pozwolił nam nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także umocnić pozycję Exito Group i marki AdPen w sektorze producentów profesjonalnych, efektownych gadżetów reklamowych. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i zapoznali się ze szczegółami naszej oferty.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Długopisy reklamowe mogą prezentować się w zupełnie inny sposób w zależności do tego, jaki wybierze się rodzaj zdobień. Każda metoda dekoracji jest inna i daje odmienne wyniki, dzięki czemu może się ona sprawdzić przy konkretnym projekcie, a przy kolejnych już nie. Warto wiedzieć, czym różnią się one od siebie, by zdecydować się na takie zdobienie, które będzie idealne dla danej marki.