AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

Za nami 10. edycja Festiwalu Marketingu – jednej z największych w Polsce imprez targowych poświęconych tematyce szeroko pojętej reklamy. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć zespołu Exito Group, promującego naszą markę długopisów i ołówków reklamowych AdPen. W Festiwalu wzięliśmy udział już po raz drugi, ponownie budząc spore zainteresowanie wśród odwiedzających teren imprezy.

Branża reklamowa w Polsce ma się co najmniej dobrze

Świadczy o tym chociażby fakt, że Festiwal Marketingu sukcesywnie rośnie. Tegoroczna edycja, która 12 i 13 września odbyła się w warszawskim EXPO XXI, przyciągnęła ponad 250 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 5 tysięcy gości. To pokazuje skalę zainteresowania nowoczesnymi formami i narzędziami reklamy.

Warto podkreślić, że Festiwal Marketingu jest imprezą stricte branżową, a więc biorą w nim udział wyłącznie przedstawiciele sektora B2B oraz firm, które korzystają z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. To znacznie ułatwia nawiązywanie kontraktów o charakterze biznesowym.

Bardzo szeroka oferta w jednym miejscu

Festiwal Marketingu jest przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowości w swojej ofercie. Trudno znaleźć drugą tak dynamicznie rozwijającą się branżę, w której praktycznie co sezon pojawiają się nowe rozwiązania i pomysły na promocję marek.

Goście targów mogli więc zapoznać się z ofertą producentów gadżetów reklamowych i innych materiałów promocyjnych, agencji reklamowych i eventowych czy firm tworzących komercyjne treści wideo. Oczywiście nie zabrakło także elementu edukacyjnego – przedstawiciele branży mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach, a jednym z najważniejszych wydarzeń towarzyszących była konferencja MARKETING MIX z wystąpieniem Jacka Santorskiego.

Stoisko AdPen należało do jednych z najchętniej odwiedzanych. Zaprezentowaliśmy na nim naszą najnowszą gamę długopisów i ołówków reklamowych, czyli absolutnie podstawowych gadżetów znajdujących zastosowanie w promocji każdej marki.

Festiwal Marketingu pozwolił nam nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także umocnić pozycję Exito Group i marki AdPen w sektorze producentów profesjonalnych, efektownych gadżetów reklamowych. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i zapoznali się ze szczegółami naszej oferty.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Jak zaprojektować logo na długopis reklamowy?

Rozpoznawalność marki jest istotnym aspektem poprawy biznesu i wpływów firmy. Zwykle powodem, dla którego klient wybiera dany produkt, jest fakt, że miał on wcześniej styczność z logo. Umieszczanie ich na długopisach promocyjnych jest niezwykle ważne, jednak trzeba wiedzieć, jak poprawnie zaprojektować logo, by przyniosło korzyści. Od czego zacząć?

Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Oferowanie brandowanego długopisu reklamowego to świetny sposób na uzyskanie imponującego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. Nawet jeśli technologia staje się bardziej integralną częścią nowoczesnego życia, narzędzia do pisania są nadal niezbędnym akcesorium, które ludzie doceniają i wykorzystują. Warto więc zdawać sobie sprawę z tego, jakie są dostępne opcje długopisów reklamowych.