Rebranding a gadżety promocyjne

Rebranding a gadżety promocyjne

Istnieje wiele powodów, dla których firma może zdecydować się na rebranding. Niekiedy związane jest to z sytuacją na rynku, kolejnym razem dotyczy fuzji lub zmiany branży. Zmodyfikowanie swojego wizerunku niejednokrotnie niesie ze sobą znaczne korzyści biznesowe, jednak trzeba pamiętać o tym, by zadbać o każdy szczegół – nawet o to, jak prezentują się długopisy promocyjne.

Upominki reklamowe mają znaczenie

Produkty promocyjne są istotną częścią kompletnego rebrandingu. Dotyczy to zarówno darmowych upominków dla klientów, takich jak długopisy promocyjne, jak i gadżetów biurowych, które są wykorzystywane w firmie. Warto pamiętać o tym, że rozdawanie prezentów reklamowych podczas rebrandingu to świetny sposób na zwiększenie świadomości na temat nowego wizerunku, co ułatwia płynne przejście.

Wskazówka. Aby zachować spójność i uniknąć nieporozumień, można na długopisach reklamowych obok nowego logo umieścić informację „wcześniej firma x”.

W zależności o tego, jak poważny jest rebranding, klienci mogą czuć się zdezorientowani, jeśli nagle dobrze znana im firma całkowicie zmienia swój wizerunek. Może to spowodować spadek zaufania, a nawet przyczynić się tego, że najbardziej lojalni konsumenci odejdą do konkurencji. Wspomaganie rebrandingu dobrze zaprojektowanymi produktami promocyjnymi pomoże uniknąć takich sytuacji.

Jak wykorzystać materiały promocyjne w rebrandingu?

Artykuły, które rozdaje organizacja, są tak samo ważne dla marki, jak inne metody reklamy i w rzeczywistości mają ogromny wpływ na konsumentów. W końcu przedmioty promocyjne są fizyczną, namacalną reprezentacją firmy w prawdziwym świecie. Warto wykorzystać ich silną pozycję podczas rebrandingu. Tylko jak to zrobić?

Dobrym pomysłem może być wręczanie klientom produktów, które będą informowały o zmianach, zanim one faktycznie nastąpią. Długopisy promocyjne z podwójną nazwą lub logo to świetna metoda na to, by uzmysłowić odbiorcom zbliżającą się przemianę. Jeśli będą one dodawane do zakupów lub wręczane podczas odwiedzin sklepu, to będą stanowiły jasny komunikat, który nie wymaga tłumaczenia.

Czym się kierować podczas tworzenia projektu?

Decydując się na wręczanie gadżetów promocyjnych, które mają za zadanie uświadomić o rebrandingu, należy przestrzegać kilku zasad:

  • informacja o zmianach musi być jasna,
  • nowe logo i nazwa powinny wysuwać się na pierwszy plan,
  • jeśli modyfikacji ulega schemat kolorów i styl firmy, to można zdecydować się podwójne zdobienia, które będą pasować zarówno do obecnej, jak i poprzedniej marki,
  • należy zamieścić odnośnik o tym, gdzie szukać konkretnych informacji o nadchodzących zmianach.

Może się wydawać, że umieszczenie tylu wiadomości na małej przestrzeni jest niewykonalne. Jednak długopisy reklamowe pozostawiają naprawdę szerokie pole do manewru, a dzięki odpowiedniemu doborowi kolorów, obrazów i tekstu klienci nie będą potrzebowali wiele czasu, by zrozumieć całą treść.

Istnieje wiele powodów, dla których firma decyduje się na rebranding. Zwykle wiąże się to ze zmianą branży lub reagowaniem na sytuację rynkową. Jeśli chodzi o fizyczną transformację marki, także tę w postaci długopisów promocyjnych, powinno się wdrożyć ją we wszystkich formach mediów, aby zwiększyć świadomość konsumentów.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.