Najlepsze materiały reklamowe dla salonu kosmetycznego

Najlepsze materiały reklamowe dla salonu kosmetycznego

Każdy biznes potrzebuje dobrej strategii marketingowej, a salony kosmetyczne niczym się w tej kwestii nie różnią. Bez względu na preferowany rodzaj reklamy, zawsze powinno się rozważyć wręczanie upominków promocyjnych dla klientów. Jest to świetny sposób na okazanie wdzięczności, budowanie więzi i zdobywanie nowych odbiorców. Czy długopisy rz logo firmy też się sprawdzą?

Co zyskuje się dzięki produktom reklamowym?

Sekret udanego marketingu polega na połączeniu budowania świadomości marki i długotrwałych relacji ze społecznością. Produkty promocyjne, takie jak długopisy z logo firmy, wpasowują się w tę strategię, niezależnie do tego, czy jest ona skoncentrowana na osobistych poleceniach, czy też na pełnej kampanii w social mediach. Tak naprawdę są jedynym namacalnym przedmiotem, który będzie przypominał klientom o tym, że salon kosmetyczny istnieje. Nie znikną w morzu powiadomień na Facebooku lub też nie znajdą się w koszu, tak jak zazwyczaj dzieje się z wizytówkami.

Jak produkty reklamowe wpływają na zainteresowanie klientów?

Dobrze jest wydawać pieniądze na reklamę, aby przyciągnąć ludzi do salonu, ale kluczem jest zachowanie obecnych klientów – zatrzymanie konsumenta jest tańsze niż zdobycie nowego. Jak tego dokonać?

Pierwszym sposobem jest oferowanie świetnej usługi. Drugim jest upewnienie się, że konsument w natłoku swoich spraw będzie ciągle pamiętał o salonie. Drobne upominki, takie jak długopisy z logo firmy, mogą w tym znacznie pomóc. Przeważnie trafiają one od razu do torebki lub plecaka, więc cały czas będą przypominały o danej firmie. Ten niepozorny zabieg wpływa także na podświadome budowanie więzi z salonem i sprawia, że klient nie będzie szukał konkurencyjnych ofert, skoro rozwiązanie ma tuż pod ręką.

Według Advertising Speciality Institute korzystanie z produktów promocyjnych jest lepsze niż marketing online. Chociaż obecnie prawie każdy ma dostęp do internetu, to konsumenci są prawie 3 razy bardziej skłonni do pozytywnej oceny produktów promocyjnych w porównaniu z reklamami online.

Jak zaprojektować idealny długopis dla salonu kosmetycznego?

W branży beauty nie ma ustalonych ram, których trzeba się trzymać. Zarówno minimalistyczne, stonowane projekty, jak i te wielokolorowe oraz zabawne mogą się tu świetnie sprawdzić. Warto jednak, aby długopisy reklamowe były odzwierciedleniem stylu firmy. Powinny nawiązywać do kolorystyki użytej w logo lub nawet do wystroju wnętrza salonu. Taki mały krok pozwoli zachować pełną spójność i klient będzie pewien, że znalazł się w odpowiednim miejscu. Przy projektowaniu należy więc zwrócić uwagę na to, aby na długopisie:

  • zawarte były dane kontaktowe – przed wizytą w salonie trzeba się umówić,
  • informacje były czytelne,
  • najważniejszy tekst się wyróżniał,
  • kolory nawiązywały do ogólnej koncepcji salonu.

Długopisy z logo firmy można wręczać po wykonaniu usługi, podczas targów, na specjalnych wydarzeniach lub też wysyłać je do szkół i zakładów pracy, w których znajduje się dużo potencjalnych klientów. Taka kampania jest nieskomplikowana i tania, a może przynieść naprawdę znaczące korzyści biznesowe.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Rodzaje zdobień na długopisach i materiałach reklamowych

Długopisy reklamowe mogą prezentować się w zupełnie inny sposób w zależności do tego, jaki wybierze się rodzaj zdobień. Każda metoda dekoracji jest inna i daje odmienne wyniki, dzięki czemu może się ona sprawdzić przy konkretnym projekcie, a przy kolejnych już nie. Warto wiedzieć, czym różnią się one od siebie, by zdecydować się na takie zdobienie, które będzie idealne dla danej marki.