Najlepsze materiały reklamowe dla salonu kosmetycznego

Najlepsze materiały reklamowe dla salonu kosmetycznego

Każdy biznes potrzebuje dobrej strategii marketingowej, a salony kosmetyczne niczym się w tej kwestii nie różnią. Bez względu na preferowany rodzaj reklamy, zawsze powinno się rozważyć wręczanie upominków promocyjnych dla klientów. Jest to świetny sposób na okazanie wdzięczności, budowanie więzi i zdobywanie nowych odbiorców. Czy długopisy rz logo firmy też się sprawdzą?

Co zyskuje się dzięki produktom reklamowym?

Sekret udanego marketingu polega na połączeniu budowania świadomości marki i długotrwałych relacji ze społecznością. Produkty promocyjne, takie jak długopisy z logo firmy, wpasowują się w tę strategię, niezależnie do tego, czy jest ona skoncentrowana na osobistych poleceniach, czy też na pełnej kampanii w social mediach. Tak naprawdę są jedynym namacalnym przedmiotem, który będzie przypominał klientom o tym, że salon kosmetyczny istnieje. Nie znikną w morzu powiadomień na Facebooku lub też nie znajdą się w koszu, tak jak zazwyczaj dzieje się z wizytówkami.

Jak produkty reklamowe wpływają na zainteresowanie klientów?

Dobrze jest wydawać pieniądze na reklamę, aby przyciągnąć ludzi do salonu, ale kluczem jest zachowanie obecnych klientów – zatrzymanie konsumenta jest tańsze niż zdobycie nowego. Jak tego dokonać?

Pierwszym sposobem jest oferowanie świetnej usługi. Drugim jest upewnienie się, że konsument w natłoku swoich spraw będzie ciągle pamiętał o salonie. Drobne upominki, takie jak długopisy z logo firmy, mogą w tym znacznie pomóc. Przeważnie trafiają one od razu do torebki lub plecaka, więc cały czas będą przypominały o danej firmie. Ten niepozorny zabieg wpływa także na podświadome budowanie więzi z salonem i sprawia, że klient nie będzie szukał konkurencyjnych ofert, skoro rozwiązanie ma tuż pod ręką.

Według Advertising Speciality Institute korzystanie z produktów promocyjnych jest lepsze niż marketing online. Chociaż obecnie prawie każdy ma dostęp do internetu, to konsumenci są prawie 3 razy bardziej skłonni do pozytywnej oceny produktów promocyjnych w porównaniu z reklamami online.

Jak zaprojektować idealny długopis dla salonu kosmetycznego?

W branży beauty nie ma ustalonych ram, których trzeba się trzymać. Zarówno minimalistyczne, stonowane projekty, jak i te wielokolorowe oraz zabawne mogą się tu świetnie sprawdzić. Warto jednak, aby długopisy reklamowe były odzwierciedleniem stylu firmy. Powinny nawiązywać do kolorystyki użytej w logo lub nawet do wystroju wnętrza salonu. Taki mały krok pozwoli zachować pełną spójność i klient będzie pewien, że znalazł się w odpowiednim miejscu. Przy projektowaniu należy więc zwrócić uwagę na to, aby na długopisie:

  • zawarte były dane kontaktowe – przed wizytą w salonie trzeba się umówić,
  • informacje były czytelne,
  • najważniejszy tekst się wyróżniał,
  • kolory nawiązywały do ogólnej koncepcji salonu.

Długopisy z logo firmy można wręczać po wykonaniu usługi, podczas targów, na specjalnych wydarzeniach lub też wysyłać je do szkół i zakładów pracy, w których znajduje się dużo potencjalnych klientów. Taka kampania jest nieskomplikowana i tania, a może przynieść naprawdę znaczące korzyści biznesowe.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.