Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Relacje przekładają się na zyski

Obecnie konsumenci mają tak wielki wybór sklepów i ofert, że ich decyzja zakupowa nie zależy wyłącznie od ceny produktu. Prawdopodobnie znajdą go u różnych firm za podobną stawkę, dlatego trzeba zbudować z nimi więź, aby przyciągnąć ich do siebie. Sympatia klientów w faktyczny sposób przekłada się na dochód w przedsiębiorstwie. Ludzie chcą wydawać więcej w sklepach, które po prostu lubią. Niezależnie od tego, czy pozytywną relację rozpoczął upominek w postaci gadżetów biurowych (takich jak markowe długopisy reklamowe) lub też pomoc w doborze idealnego produktu, ta cienka nić porozumienia będzie działać przez wiele lat.

Najbardziej lojalni klienci będą polecać firmę swoim znajomym, a ta forma promocji jest jedną z najskuteczniejszych – tak jak opinie w internecie mają coraz mniejsze znaczenie, tak realne doświadczenia stają się bardzo ważne przy podejmowaniu decyzji. Dodatkowo, jeśli bliscy klienta zobaczą u niego w domu produkty reklamowe danej marki, to tylko utwierdzą się w przekonaniu, że rekomendacja była jak najbardziej uzasadniona.

Przyjaciel prawdę Ci powie

Oprócz zysków czysto finansowych nie można zapominać o tym, że oddany klient będzie na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie i oceni zmiany, jakie się w niej dokonały. Proszenie o wypełnienie ankiety konsumentów z długoletnim stażem może dać lepsze efekty, niż praca całego zespołu marketingowego. Chociaż klienci nie zawsze mają rację co do wszystkich aspektów działania przedsiębiorstwa, to jednak mogą szczerze opowiedzieć, jakie emocje towarzyszą im przy dokonywaniu zakupów i jakie są ich oczekiwania. Te informacje są kluczowe do tego, by przyciągnąć do siebie więcej osób i rozwijać firmę.

Jak wzbudzić sympatię u klientów?

Aby nawiązać pozytywną więź z klientami, należy:

  • postawić się w ich sytuacji,
  • komunikować się wyłącznie w uprzejmy sposób,
  • odpowiadać na wszystkie pytania,
  • polecać tylko te produkty i usługi, które rzeczywiście mogą się przydać danej osobie,
  • szukać połączeń i pielęgnować indywidualizm,
  • obdarowywać drobnymi upominkami, takimi jak np. markowe długopisy reklamowe,
  • skoncentrować się na osobie, a nie na tym, ile można na niej zarobić.

Powyższe zalecenia mogą wydawać się banalne, jednak w praktyce często są trudne do wykonania, szczególnie jeśli prowadzi się firmę, która obsługuje wielu klientów w ciągu dnia. Czasem jednak wystarczy miły gest lub upominek, by marka zapadła w pamięć i była kojarzona jako przyjazna i godna zaufania. Warto więc zdecydować się przynajmniej na jeden krok, by w konsekwencji uzyskać nie tylko większe zyski, ale także najlepszą formę reklamy – szczere, pozytywne opinie.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.