Nadruki na długopisach – tania i skuteczna personalizacja Twojego gadżetu

Nadruki na długopisach – tania i skuteczna personalizacja Twojego gadżetu

Długopisy z nadrukiem wydają się jednym z najstarszych i jednocześnie najskuteczniejszych i nieśmiertelnych gadżetów reklamowych. Mimo upływu lat, mimo postępu technologicznego i komputeryzacji wielu procesów, dobry, niezawodny długopis wciąż jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego biura, firmy czy gabinetu prezesa. Długopisy mają w sobie coś szlachetnego, są niezwykle praktyczne i poręczne, dlatego właśnie wybór długopisu z nadrukiem na firmowy gadżet reklamowy praktycznie zawsze będzie trafnym wyborem. Długopisu używa się niemal w każdej branży, jest to funkcjonalne i niewielkie narzędzie piśmiennicze, które jest skutecznym nośnikiem reklamy.

Jak wybrać najlepszy długopis z nadrukiem?

Kiedy stajemy przed wyborem modelu i rodzaju długopisu z nadrukiem, pojawiają się wątpliwości. Plastikowy czy metalowy, z naciskanym czy obracanym mechanizmem włączającym, czarny czy niebieski wkład, prosty czy ekstrawagancki? Wybór nie jest tak trudny, pod warunkiem, że wcześniej sami dokonamy analizy dla kogo i w jakim celu chcemy zamówić długopisy. Jeżeli ma to być wyposażenie pracowników i biura firmowego, wystarczy ciekawy, solidny długopis plastikowy z nadrukiem. Tanie długopisy plastikowe z nadrukiem nie będą kosztownym gadżetem firmowym, jednak sprawdzą się zarówno na gruncie firmowym, jak i świetnie sprawdzą się jako upominek reklamowy na targach branżowych. Jeżeli jednak zależy nam na ekskluzywnym gadżecie firmowym, przeznaczonym na przykład na prezenty świąteczne dla stałych i lojalnych klientów, warto wybrać eleganckie długopisy z nadrukiem, na przykład długopisy metalowe z nadrukiem. Długopisy metalowe sprawiają wrażenie solidnych i niezawodnych, ponadto możemy wykonać na nich specjalny grawer, który będzie eleganckim i trwałym znakowaniem.

Jak zrobić nadruk na długopis firmowy?

Aby otrzymać ciekawy i atrakcyjny gadżet reklamowy, nie wystarczy kupić kilku paczek długopisów w hurtowni. To firmowy, personalizowany nadruk czyni gadżet wyjątkowym i to on przyciąga uwagę użytkownika i buduje tożsamość z firmą. Jak zatem zrobić nadruk na długopisie?

Najłatwiejszą i najszybszą metodą, jest zamówienie wybranego długopisu z nadrukiem u producenta lub dystrybutora tego typu gadżetów reklamowych. W zależności od tego, jaki rodzaj długopisu wybierzemy, takie znakowanie będziemy mogli zastosować. Wśród najbardziej popularnych i najtańszych metod znakowania jest tampodruk oraz sitodruk, stosowane są one głównie na długopisach plastikowych. Metody te pozwalają na bardzo dokładne odwzorowanie kształtów oraz kolorów, w nasyconych barwach. Nieco bardziej szlachetną metodą jest grawer laserowy, wykonywany na długopisach metalowych. Grawer pozwala na wykonanie subtelnego i eleganckiego wzoru, który idealnie skomponuje się ze stylowym designem korpusu długopisu. Wymagające grafiki o wielu kolorach oraz przejściach tonalnych najlepiej oddawane są za pomocą nadruku UV full color, natomiast dla klientów pragnących otrzymać fantazyjny nadruk 3D, stosuje się specjalne naklejki polimerowe.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.