Nadruki na długopisach – tania i skuteczna personalizacja Twojego gadżetu

Nadruki na długopisach – tania i skuteczna personalizacja Twojego gadżetu

Długopisy z nadrukiem wydają się jednym z najstarszych i jednocześnie najskuteczniejszych i nieśmiertelnych gadżetów reklamowych. Mimo upływu lat, mimo postępu technologicznego i komputeryzacji wielu procesów, dobry, niezawodny długopis wciąż jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego biura, firmy czy gabinetu prezesa. Długopisy mają w sobie coś szlachetnego, są niezwykle praktyczne i poręczne, dlatego właśnie wybór długopisu z nadrukiem na firmowy gadżet reklamowy praktycznie zawsze będzie trafnym wyborem. Długopisu używa się niemal w każdej branży, jest to funkcjonalne i niewielkie narzędzie piśmiennicze, które jest skutecznym nośnikiem reklamy.

Jak wybrać najlepszy długopis z nadrukiem?

Kiedy stajemy przed wyborem modelu i rodzaju długopisu z nadrukiem, pojawiają się wątpliwości. Plastikowy czy metalowy, z naciskanym czy obracanym mechanizmem włączającym, czarny czy niebieski wkład, prosty czy ekstrawagancki? Wybór nie jest tak trudny, pod warunkiem, że wcześniej sami dokonamy analizy dla kogo i w jakim celu chcemy zamówić długopisy. Jeżeli ma to być wyposażenie pracowników i biura firmowego, wystarczy ciekawy, solidny długopis plastikowy z nadrukiem. Tanie długopisy plastikowe z nadrukiem nie będą kosztownym gadżetem firmowym, jednak sprawdzą się zarówno na gruncie firmowym, jak i świetnie sprawdzą się jako upominek reklamowy na targach branżowych. Jeżeli jednak zależy nam na ekskluzywnym gadżecie firmowym, przeznaczonym na przykład na prezenty świąteczne dla stałych i lojalnych klientów, warto wybrać eleganckie długopisy z nadrukiem, na przykład długopisy metalowe z nadrukiem. Długopisy metalowe sprawiają wrażenie solidnych i niezawodnych, ponadto możemy wykonać na nich specjalny grawer, który będzie eleganckim i trwałym znakowaniem.

Jak zrobić nadruk na długopis firmowy?

Aby otrzymać ciekawy i atrakcyjny gadżet reklamowy, nie wystarczy kupić kilku paczek długopisów w hurtowni. To firmowy, personalizowany nadruk czyni gadżet wyjątkowym i to on przyciąga uwagę użytkownika i buduje tożsamość z firmą. Jak zatem zrobić nadruk na długopisie?

Najłatwiejszą i najszybszą metodą, jest zamówienie wybranego długopisu z nadrukiem u producenta lub dystrybutora tego typu gadżetów reklamowych. W zależności od tego, jaki rodzaj długopisu wybierzemy, takie znakowanie będziemy mogli zastosować. Wśród najbardziej popularnych i najtańszych metod znakowania jest tampodruk oraz sitodruk, stosowane są one głównie na długopisach plastikowych. Metody te pozwalają na bardzo dokładne odwzorowanie kształtów oraz kolorów, w nasyconych barwach. Nieco bardziej szlachetną metodą jest grawer laserowy, wykonywany na długopisach metalowych. Grawer pozwala na wykonanie subtelnego i eleganckiego wzoru, który idealnie skomponuje się ze stylowym designem korpusu długopisu. Wymagające grafiki o wielu kolorach oraz przejściach tonalnych najlepiej oddawane są za pomocą nadruku UV full color, natomiast dla klientów pragnących otrzymać fantazyjny nadruk 3D, stosuje się specjalne naklejki polimerowe.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.