Relacja z targów Rema Days 2018

Relacja z targów Rema Days 2018

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie to obowiązkowy punkt wnaszym kalendarzu. Odwiedziliśmy je już po 12, czyli z RemaDays jesteśmy prawie odpoczątku ich powstania. I tym razem targi nie zawiodły i mogliśmy dzięki nim nie tylkoprzedstawić się nowym klientom, nawiązać kontakty z wartościowymi firmami, alerównież poszerzyć swoją wiedzę.

Co się działo na targach?

RemaDays to swoiste święto dla wszystkich zaangażowanych firm z branży. Można tunawiązać nowe kontakty biznesowe, jak również dotrzeć ze swoimi produktami dozainteresowanych klientów.

Oprócz wystaw na ogromnych połaciach targów mają miejsce także liczne konkursy, loterie, anawet spotkania ze znanymi osobistościami. W tym roku Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii zaszczycili swoją obecnością Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Czego się dowiedzieliśmy?

Niezwykle istotnym punktem RemaDays są prezentacje i wykłady prowadzone przez specjalistów z zakresu marketingu, ekonomii i poligrafii. Można się było dzięki nim dowiedzieć, jakie zmiany czekają branżę na przełomie kilku kolejnych lat. Eksperci podkreślali fakt wpływu technologii na reklamę, a także zwrócili uwagę na wymagania młodych klientów, a grupa ta stanowi obecnie największe grono odbiorców. Diametralnie różnią się one od tych starszego pokolenia, dlatego firmy powinny zmieniać podejście do promowania swoich marek. Ogromne znaczenie ma tu kwestia ekologicznych produktów reklamowych, które w oczach klientów coraz bardziej zyskują na wartości. Klienci doceniają również to, kiedy akcesoria promocyjne są użyteczne.

RemaDays – fakty i liczby

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie RemaDays odbyły się po raz 14.Tegoroczna edycja przyciągnęła do siebie 800 wystawców i ponad 20 tysięcy odwiedzających z 52 krajów! Jest to ogromny sukces, który w rzeczywisty przekłada się na ilość podpisanych umów. RemaDays mają więc realny wpływ na rozwój obecnej branży reklamowej w Polsce.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Jak zaprojektować logo na długopis reklamowy?

Rozpoznawalność marki jest istotnym aspektem poprawy biznesu i wpływów firmy. Zwykle powodem, dla którego klient wybiera dany produkt, jest fakt, że miał on wcześniej styczność z logo. Umieszczanie ich na długopisach promocyjnych jest niezwykle ważne, jednak trzeba wiedzieć, jak poprawnie zaprojektować logo, by przyniosło korzyści. Od czego zacząć?

Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Oferowanie brandowanego długopisu reklamowego to świetny sposób na uzyskanie imponującego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. Nawet jeśli technologia staje się bardziej integralną częścią nowoczesnego życia, narzędzia do pisania są nadal niezbędnym akcesorium, które ludzie doceniają i wykorzystują. Warto więc zdawać sobie sprawę z tego, jakie są dostępne opcje długopisów reklamowych.