Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.  

Kiedy i jak wręczać?

Wysokiej jakości długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią idealny prezent, który można wręczyć na wiele sposobów. Mogą być dodatkiem do większego zestawu produktów promocyjnych, w tym ołówków, kubków, koszulek czy dysków. Niekiedy natomiast mogą być przekazywane za udzielenie poprawnej odpowiedzi w quizie dotyczącym wiedzy o firmie, za wypełnienie ankiety lub podzielenie się opinią. Wiele przedsiębiorstw na czas targów wynajmuje hostessy, które z kolei wręczają długopisy reklamowe przypadkowym przechodniom. Na jakich wydarzeniach można więc skorzystać z tych metod promocji?

Wydarzenia branżowe

Bez względu na to, w jakiej branży działa dana firma (nawet jeśli jest ona niezwykle niszowa), na pewno organizowane są coroczne konferencje, targi, wykłady i inne wydarzenia branżowe, w których można uczestniczyć. Takie okazje dostarczają inspiracji i motywacji, a także pozwalają na dzielenie się wskazówkami i pomysłami z innymi ekspertami. Przy takich uroczystościach często ma się szanse poznać nowych:

  • kontrahentów,
  • partnerów,
  • wspólników,
  • klientów,
  • pracowników.

Miłym zwyczajem jest tu wymienianie się wizytówkami, jednak te często się gubią lub jest ich tak wiele, że w gąszczu kartek łatwo zapomnieć o tej, która powinna być najbardziej interesująca. Długopisy z nadrukiem sprawdzają się w tym przypadku o wiele lepiej – można na nie nanieść wszystkie ważne informacje, a do tego są na tyle poręczne, że nie sposób je stracić.

Wydarzenia lokalne

Przedsiębiorstwa, które sponsorują lub w inny sposób biorą udział w wydarzeniu społeczności, zawsze cieszą się wielkim uznaniem wśród lokalnych mieszkańców. A jeśli prowadzi się małą firmę, te faktyczne relacje z klientami mogą pozwolić na wybicie się na tle konkurencji, nawet jeśli jest ona potężna. Na takich wydarzeniach można też trafić na wpływowych ludzi – polityków, liderów innych korporacji, aktywistów, więc jest to wspaniała okazja do tego, by poszerzać swoje wpływy dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

Istnieje wiele rodzajów imprez społecznościowych, w tym festiwale muzyczne, maratony, pokazy samochodów, karnawały, koncerty, targi uliczne, pokazy sztucznych ogni, parady rodzinne – na każdej z ich długopisy reklamowe sprawdzą się świetnie niezależnie od tego, w jakiej formie będą rozdawane.

Wydarzenia firmowe

Wydarzenie samodzielnie organizowane przed firmę jest idealnym sposobem na to, aby przyciągnąć na nie dokładnie taką grupę odbiorców, jaką się chce. Warto też pamiętać o tym, że nie musi ono kosztować tak wiele, a może być niezrównaną okazją do promocji marki. Pomysły są tu nieograniczone – zarówno dni otwarte w firmie, jak i grill, przedstawienie, pokazy dla najmłodszych, a nawet oferowanie studentom, by przez kilka godzin zobaczyli, jak wygląda faktyczna praca na danym stanowisku, to dobre pomysły, by zapaść w pamięć klientom. W trakcie wydarzenia można im wręczać długopisy reklamowe, które będą swoistą pamiątką po tym wyjątkowym dniu.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Prawidłowe segregowanie. Gdzie wyrzucać długopisy?

Prawidłowe segregowanie. Gdzie wyrzucać długopisy?

Choć segregacja odpadów dla większości z nas jest rzeczą oczywistą, bywa, że zastanawiamy się nad niektórymi przedmiotami. Gdzie zamieścić zużyty korpus długopisu? Gdzie wyrzucić wkład do długopisu? Które z tych elementów podlegają recyclingowi? 

Dowiedz się, czy nadruki na plastiku są naprawdę trwałe

Dowiedz się, czy nadruki na plastiku są naprawdę trwałe

Jak oni to zrobili, czyli znakowanie gadżetów reklamowych od kuchni

Na co dzień robiąc mnóstwo różnych rzeczy, w pracy, w domu, na zakupach, w szkole czy w kinie, z reguły nie zastanawiamy się nad tym, jak co działa. Nie myślimy o tym, dlaczego niebo jest niebieskie, czy skąd wzięły się kwiatki na sukience, z czego zbudowana jest tablica szkolna czy jak pachnie papier. Czasami jednak sytuacja zmusza nas, do zapoznania się z pewnymi mechanizmami działania, po to, abyśmy mogli wykonywać swoją pracę lepiej, abyśmy mogli bardziej świadomie żyć. Kiedy więc szef, przełożony albo wewnętrzny prezes każe Ci zamówić reklamowe długopisy z logo Twojej firmy, warto na chwilę skłonić się nad tym, jak to jest zrobione, aby móc podjąć świadomą i najlepszą dla siebie decyzję.