Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.  

Kiedy i jak wręczać?

Wysokiej jakości długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią idealny prezent, który można wręczyć na wiele sposobów. Mogą być dodatkiem do większego zestawu produktów promocyjnych, w tym ołówków, kubków, koszulek czy dysków. Niekiedy natomiast mogą być przekazywane za udzielenie poprawnej odpowiedzi w quizie dotyczącym wiedzy o firmie, za wypełnienie ankiety lub podzielenie się opinią. Wiele przedsiębiorstw na czas targów wynajmuje hostessy, które z kolei wręczają długopisy reklamowe przypadkowym przechodniom. Na jakich wydarzeniach można więc skorzystać z tych metod promocji?

Wydarzenia branżowe

Bez względu na to, w jakiej branży działa dana firma (nawet jeśli jest ona niezwykle niszowa), na pewno organizowane są coroczne konferencje, targi, wykłady i inne wydarzenia branżowe, w których można uczestniczyć. Takie okazje dostarczają inspiracji i motywacji, a także pozwalają na dzielenie się wskazówkami i pomysłami z innymi ekspertami. Przy takich uroczystościach często ma się szanse poznać nowych:

  • kontrahentów,
  • partnerów,
  • wspólników,
  • klientów,
  • pracowników.

Miłym zwyczajem jest tu wymienianie się wizytówkami, jednak te często się gubią lub jest ich tak wiele, że w gąszczu kartek łatwo zapomnieć o tej, która powinna być najbardziej interesująca. Długopisy z nadrukiem sprawdzają się w tym przypadku o wiele lepiej – można na nie nanieść wszystkie ważne informacje, a do tego są na tyle poręczne, że nie sposób je stracić.

Wydarzenia lokalne

Przedsiębiorstwa, które sponsorują lub w inny sposób biorą udział w wydarzeniu społeczności, zawsze cieszą się wielkim uznaniem wśród lokalnych mieszkańców. A jeśli prowadzi się małą firmę, te faktyczne relacje z klientami mogą pozwolić na wybicie się na tle konkurencji, nawet jeśli jest ona potężna. Na takich wydarzeniach można też trafić na wpływowych ludzi – polityków, liderów innych korporacji, aktywistów, więc jest to wspaniała okazja do tego, by poszerzać swoje wpływy dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

Istnieje wiele rodzajów imprez społecznościowych, w tym festiwale muzyczne, maratony, pokazy samochodów, karnawały, koncerty, targi uliczne, pokazy sztucznych ogni, parady rodzinne – na każdej z ich długopisy reklamowe sprawdzą się świetnie niezależnie od tego, w jakiej formie będą rozdawane.

Wydarzenia firmowe

Wydarzenie samodzielnie organizowane przed firmę jest idealnym sposobem na to, aby przyciągnąć na nie dokładnie taką grupę odbiorców, jaką się chce. Warto też pamiętać o tym, że nie musi ono kosztować tak wiele, a może być niezrównaną okazją do promocji marki. Pomysły są tu nieograniczone – zarówno dni otwarte w firmie, jak i grill, przedstawienie, pokazy dla najmłodszych, a nawet oferowanie studentom, by przez kilka godzin zobaczyli, jak wygląda faktyczna praca na danym stanowisku, to dobre pomysły, by zapaść w pamięć klientom. W trakcie wydarzenia można im wręczać długopisy reklamowe, które będą swoistą pamiątką po tym wyjątkowym dniu.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.