Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Wydarzenia, na których można wręczać długopisy reklamowe

Marketing występuje w wielu formach, a jednym z najbardziej skutecznych jest kontakt osobisty. To zaskakujące, jak wiele można uzyskać dzięki prostym zabiegom, takim jak rozmowa z klientami, uściśnięcie ich dłoni, podziękowanie za zaufanie. Wręczanie drobnych upominków potęguje pozytywny odbiór firmy i sprawia, że ludzie zapamiętują ją na dłużej.  

Kiedy i jak wręczać?

Wysokiej jakości długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią idealny prezent, który można wręczyć na wiele sposobów. Mogą być dodatkiem do większego zestawu produktów promocyjnych, w tym ołówków, kubków, koszulek czy dysków. Niekiedy natomiast mogą być przekazywane za udzielenie poprawnej odpowiedzi w quizie dotyczącym wiedzy o firmie, za wypełnienie ankiety lub podzielenie się opinią. Wiele przedsiębiorstw na czas targów wynajmuje hostessy, które z kolei wręczają długopisy reklamowe przypadkowym przechodniom. Na jakich wydarzeniach można więc skorzystać z tych metod promocji?

Wydarzenia branżowe

Bez względu na to, w jakiej branży działa dana firma (nawet jeśli jest ona niezwykle niszowa), na pewno organizowane są coroczne konferencje, targi, wykłady i inne wydarzenia branżowe, w których można uczestniczyć. Takie okazje dostarczają inspiracji i motywacji, a także pozwalają na dzielenie się wskazówkami i pomysłami z innymi ekspertami. Przy takich uroczystościach często ma się szanse poznać nowych:

  • kontrahentów,
  • partnerów,
  • wspólników,
  • klientów,
  • pracowników.

Miłym zwyczajem jest tu wymienianie się wizytówkami, jednak te często się gubią lub jest ich tak wiele, że w gąszczu kartek łatwo zapomnieć o tej, która powinna być najbardziej interesująca. Długopisy z nadrukiem sprawdzają się w tym przypadku o wiele lepiej – można na nie nanieść wszystkie ważne informacje, a do tego są na tyle poręczne, że nie sposób je stracić.

Wydarzenia lokalne

Przedsiębiorstwa, które sponsorują lub w inny sposób biorą udział w wydarzeniu społeczności, zawsze cieszą się wielkim uznaniem wśród lokalnych mieszkańców. A jeśli prowadzi się małą firmę, te faktyczne relacje z klientami mogą pozwolić na wybicie się na tle konkurencji, nawet jeśli jest ona potężna. Na takich wydarzeniach można też trafić na wpływowych ludzi – polityków, liderów innych korporacji, aktywistów, więc jest to wspaniała okazja do tego, by poszerzać swoje wpływy dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

Istnieje wiele rodzajów imprez społecznościowych, w tym festiwale muzyczne, maratony, pokazy samochodów, karnawały, koncerty, targi uliczne, pokazy sztucznych ogni, parady rodzinne – na każdej z ich długopisy reklamowe sprawdzą się świetnie niezależnie od tego, w jakiej formie będą rozdawane.

Wydarzenia firmowe

Wydarzenie samodzielnie organizowane przed firmę jest idealnym sposobem na to, aby przyciągnąć na nie dokładnie taką grupę odbiorców, jaką się chce. Warto też pamiętać o tym, że nie musi ono kosztować tak wiele, a może być niezrównaną okazją do promocji marki. Pomysły są tu nieograniczone – zarówno dni otwarte w firmie, jak i grill, przedstawienie, pokazy dla najmłodszych, a nawet oferowanie studentom, by przez kilka godzin zobaczyli, jak wygląda faktyczna praca na danym stanowisku, to dobre pomysły, by zapaść w pamięć klientom. W trakcie wydarzenia można im wręczać długopisy reklamowe, które będą swoistą pamiątką po tym wyjątkowym dniu.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.