Gadżety biurowe na prezent – najlepsze pomysły

Gadżety biurowe na prezent – najlepsze pomysły

Wielu z nas lubi prezenty, które są przydatne i funkcjonalne. Szczególną grupę stanowią wielbiciele gadżetów biurowych, poszukujący rzeczy, które ożywiają i ułatwiają każdy dzień w pracy. Jak sprawić im przyjemność? Jaki gadżet biurowy na prezent wybrać?

Piśmiennicze gadżety biurowe na prezent

Jako dystrybutor długopisów uważamy, że przyborów piśmienniczych nigdy dość – długopisów, ołówków, zakreślaczy. Oczywiście nie chodzi o to, by kupować te najzwyklejsze. Prezent przecież powinien być wyjątkowy. I tę wyjątkowość możemy osiągnąć ozdabiając je. Wtedy, nawet niewielki, przedmiot nabiera niezwykłego charakteru. Tak właśnie postępuje się z długopisami i ołówkami reklamowymi, zatem realizacja usługi znakowania na pewno nie będzie kłopotem.

Jak zrobić to z pomysłem?

Można np. wybrać pakiet długopisów lub ołówków i każdy oznakować według dnia tygodnia lub miesiąca dobierając odpowiednią kolorystykę, wzory. Można zamieścić na nich zabawne hasła motywujące do pracy lub wręcz przeciwnie – demotywujące, jeśli efekt ma być zaskakujący.

Ogromny wybór spośród kolorów, materiałów i modeli długopisów na pewno pozwoli znaleźć te wyróżniające się i wyjątkowe. A dzięki znakowaniu – wielu dostępnym technikom – przygotowanie gadżetu biurowego na prezent stanie się i łatwe, i przyjemne. Będzie również dużym wyzwaniem dla naszej kreatywności, a ta jest najbardziej doceniana przez obdarowywane osoby.

Prezent elegancki i funkcjonalny

Do osób lubiących wyjątkowe przedmioty dobrze będzie pasować np. elegancki długopis z wygrawerowanym imieniem, mottem lub wzorem. A dla tych, którzy nie mogą obejść się bez smatfona lub często używają ekranów dotykowych, świetnym prezentem będzie nowoczesny Touch Pen. To gadżet spełniający podwójną funkcję – jest przyrządem do pisania wyposażonym w miękką gumkę pozwalającą na precyzyjną obsługę urządzeń z ekranem dotykowym. Również ten model można spersonalizować nanosząc kolorowy wzór, napis.

Zwykły długopis czy ołówek może stać się niezwykłym prezentem. Wystarczy ruszyć głową! Do dzieła!

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.