Dowiedz się, czy nadruki na plastiku są naprawdę trwałe

Dowiedz się, czy nadruki na plastiku są naprawdę trwałe

Jak oni to zrobili, czyli znakowanie gadżetów reklamowych od kuchni

Na co dzień robiąc mnóstwo różnych rzeczy, w pracy, w domu, na zakupach, w szkole czy w kinie, z reguły nie zastanawiamy się nad tym, jak co działa. Nie myślimy o tym, dlaczego niebo jest niebieskie, czy skąd wzięły się kwiatki na sukience, z czego zbudowana jest tablica szkolna czy jak pachnie papier. Czasami jednak sytuacja zmusza nas, do zapoznania się z pewnymi mechanizmami działania, po to, abyśmy mogli wykonywać swoją pracę lepiej, abyśmy mogli bardziej świadomie żyć. Kiedy więc szef, przełożony albo wewnętrzny prezes każe Ci zamówić reklamowe długopisy z logo Twojej firmy, warto na chwilę skłonić się nad tym, jak to jest zrobione, aby móc podjąć świadomą i najlepszą dla siebie decyzję.

Długopisy reklamowe – tajemnica sprzedaży

Prawdopodobnie każdego dnia spotykamy się z różnego rodzaju długopisami reklamowymi. Jeden podarowała nam Pani w banku, drugi dołączony był do woreczka na targach budowlanych, a trzeci dołączony był do notesu zakupionego w markecie. Każdy z nim ma jakiś nadruk, jeden zwraca uwagę, ponieważ jest wyraźny, czytelny i przyciągający wzrok, drugi ciężko już rozpoznać, ponieważ cały nadruk prawie się starł, trzeci natomiast wprawdzie trzyma się solidnie, ale leży na dnie szuflady, ponieważ wkład ciągle przerywa i ciężko się go używa. Widzisz, mogłoby się wydawać, że długopis to długopis, ale jeżeli przyjrzymy się temu bliżej, to długopis długopisowi nie równy, a to, że jeden zapamiętamy i lubimy używać, a drugi rzucamy w kąt, zależy od tego, jak bardzo ktoś, kto zajmował się jego przygotowaniem i jak bardzo przyłożył się do swojej pracy.

Jak zrobić nadruk na długopisie?

Pewnie zadajesz sobie teraz pytanie, co zatem zrobić, aby zamówiony przez Ciebie gadżet reklamowy, był lubiany, używany a dzięki temu budował pozytywny wizerunek Twojej firmy? Przede wszystkim wybierz mądrze i rozsądnie. Wybierając długopisy z nadrukiem, mamy do wyboru długopis metalowy lub plastikowy. Długopisy metalowe z nadrukiem, są nieco bardziej eleganckie, trwałe i świetnie sprawdzą się jako upominek dla nowych lub stałych klientów. Długopisy plastikowe z nadrukiem są najbardziej ekonomicznym wyborem, ale nie oznacza to, że mniej wartościowym. Wybierając dobry, solidny model długopisu plastikowego otrzymamy świetny, niedrogi gadżet reklamowy, który doskonale sprawdzi się jako wyposażenie firmowego biura oraz pracowników, mających stały kontakt z klientami. Do znakowania długopisów stosowane są takie metody jak tampodruk, sitodruk, grawer laserowy, nadruk UV oraz naklejki polimerowe. Najczęściej stosowaną metodą nadruku jest sitodruk, stosowany na tradycyjnych plastikowych długopisach. Tampodruk sprawdza się świetnie do nanoszenie bardzo skomplikowanej grafiki na długopis, grawer laserowy to bardzo trwały i elegancki sposób znakowania, natomiast nadruki UV to najnowocześniejsza metoda znakowania długopisów, pozwalająca na uzyskanie przejść tonalnych i dokładnego odwzorowania kolorowej grafiki. Każda z tym metod używana jest w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta, dlatego przed ostatecznym wyborem warto porozmawiać z producentem i dokładnie określić swoje potrzeby, omawiając przy tym możliwe dostępne opcje, dla wybranego modelu długopisu oraz grafiki, jaka ma się na nich znaleźć.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.