Dowiedz się, czy nadruki na plastiku są naprawdę trwałe

Dowiedz się, czy nadruki na plastiku są naprawdę trwałe

Jak oni to zrobili, czyli znakowanie gadżetów reklamowych od kuchni

Na co dzień robiąc mnóstwo różnych rzeczy, w pracy, w domu, na zakupach, w szkole czy w kinie, z reguły nie zastanawiamy się nad tym, jak co działa. Nie myślimy o tym, dlaczego niebo jest niebieskie, czy skąd wzięły się kwiatki na sukience, z czego zbudowana jest tablica szkolna czy jak pachnie papier. Czasami jednak sytuacja zmusza nas, do zapoznania się z pewnymi mechanizmami działania, po to, abyśmy mogli wykonywać swoją pracę lepiej, abyśmy mogli bardziej świadomie żyć. Kiedy więc szef, przełożony albo wewnętrzny prezes każe Ci zamówić reklamowe długopisy z logo Twojej firmy, warto na chwilę skłonić się nad tym, jak to jest zrobione, aby móc podjąć świadomą i najlepszą dla siebie decyzję.

Długopisy reklamowe – tajemnica sprzedaży

Prawdopodobnie każdego dnia spotykamy się z różnego rodzaju długopisami reklamowymi. Jeden podarowała nam Pani w banku, drugi dołączony był do woreczka na targach budowlanych, a trzeci dołączony był do notesu zakupionego w markecie. Każdy z nim ma jakiś nadruk, jeden zwraca uwagę, ponieważ jest wyraźny, czytelny i przyciągający wzrok, drugi ciężko już rozpoznać, ponieważ cały nadruk prawie się starł, trzeci natomiast wprawdzie trzyma się solidnie, ale leży na dnie szuflady, ponieważ wkład ciągle przerywa i ciężko się go używa. Widzisz, mogłoby się wydawać, że długopis to długopis, ale jeżeli przyjrzymy się temu bliżej, to długopis długopisowi nie równy, a to, że jeden zapamiętamy i lubimy używać, a drugi rzucamy w kąt, zależy od tego, jak bardzo ktoś, kto zajmował się jego przygotowaniem i jak bardzo przyłożył się do swojej pracy.

Jak zrobić nadruk na długopisie?

Pewnie zadajesz sobie teraz pytanie, co zatem zrobić, aby zamówiony przez Ciebie gadżet reklamowy, był lubiany, używany a dzięki temu budował pozytywny wizerunek Twojej firmy? Przede wszystkim wybierz mądrze i rozsądnie. Wybierając długopisy z nadrukiem, mamy do wyboru długopis metalowy lub plastikowy. Długopisy metalowe z nadrukiem, są nieco bardziej eleganckie, trwałe i świetnie sprawdzą się jako upominek dla nowych lub stałych klientów. Długopisy plastikowe z nadrukiem są najbardziej ekonomicznym wyborem, ale nie oznacza to, że mniej wartościowym. Wybierając dobry, solidny model długopisu plastikowego otrzymamy świetny, niedrogi gadżet reklamowy, który doskonale sprawdzi się jako wyposażenie firmowego biura oraz pracowników, mających stały kontakt z klientami. Do znakowania długopisów stosowane są takie metody jak tampodruk, sitodruk, grawer laserowy, nadruk UV oraz naklejki polimerowe. Najczęściej stosowaną metodą nadruku jest sitodruk, stosowany na tradycyjnych plastikowych długopisach. Tampodruk sprawdza się świetnie do nanoszenie bardzo skomplikowanej grafiki na długopis, grawer laserowy to bardzo trwały i elegancki sposób znakowania, natomiast nadruki UV to najnowocześniejsza metoda znakowania długopisów, pozwalająca na uzyskanie przejść tonalnych i dokładnego odwzorowania kolorowej grafiki. Każda z tym metod używana jest w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta, dlatego przed ostatecznym wyborem warto porozmawiać z producentem i dokładnie określić swoje potrzeby, omawiając przy tym możliwe dostępne opcje, dla wybranego modelu długopisu oraz grafiki, jaka ma się na nich znaleźć.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.