Blog

Jak zaprojektować logo na długopis reklamowy?

Jak zaprojektować logo na długopis reklamowy?

Rozpoznawalność marki jest istotnym aspektem poprawy biznesu i wpływów firmy. Zwykle powodem, dla którego klient wybiera dany produkt, jest fakt, że miał on wcześniej styczność z logo. Umieszczanie ich na długopisach promocyjnych jest niezwykle ważne, jednak trzeba wiedzieć, jak poprawnie zaprojektować logo, by przyniosło korzyści. Od czego zacząć?

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Targi RemaDays 2019 za nami. Dziękujemy, że byliście tam z nami.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to zawsze ważne wydarzenie dla naszej firmy. To event, podczas którego świtowi liderzy z branży reklamowej prezentują swoje produkty. Czyby z tego nie skorzystać? W tym roku prezentowaliśmy nasz nowy długopis reklamowy – Kalido.

Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Przewodnik po różnych typach długopisów reklamowych

Oferowanie brandowanego długopisu reklamowego to świetny sposób na uzyskanie imponującego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. Nawet jeśli technologia staje się bardziej integralną częścią nowoczesnego życia, narzędzia do pisania są nadal niezbędnym akcesorium, które ludzie doceniają i wykorzystują. Warto więc zdawać sobie sprawę z tego, jakie są dostępne opcje długopisów reklamowych.

Produkty promocyjne a płatne reklamy – co się bardziej opłaca?

Produkty promocyjne a płatne reklamy – co się bardziej opłaca?

Jeszcze kilkanaście lat temu reklamy czy banery w internecie były w zasięgu możliwości jedynie największych korporacji. Dzisiaj wszystkie firmy mogą bez problemu promować się na social mediach i na portalach. W konsekwencji, jak sugerują eksperci, przeciętna osoba widzi dziennie prawie 5000 komunikatów marketingowych w różnych formach! Długopisy reklamowe są więc potrzebne przedsiębiorcom bardziej niż kiedykolwiek. Dlaczego?

Długopisy reklamowe – 4 powody, dla których warto ich używać

Długopisy reklamowe – 4 powody, dla których warto ich używać

Gwałtowny rozwój internetu sprawił, że większość działań marketingowych zaczęła być prowadzona za pomocą komunikacji elektronicznej. Nie oznacza to jednak, że warto zrezygnować z tradycyjnego marketingu. Ten ciągle ma się świetnie, o czym świadczy m.in. częste wykorzystywanie przez firmy gadżetów reklamowych. Wśród nich prym wiodą długopisy.

Jaka jest przyszłość piór i długopisów reklamowych?

Jaka jest przyszłość piór i długopisów reklamowych?

Od kilkudziesięciu lat można usłyszeć, że „nowoczesne biura będą wolne od papieru”. I chociaż od pierwszych takich prognoz minęły już dekady, to odręczne pisanie nadal króluje w wielu przedsiębiorstwach. Prawda jest taka, że ​​papier jest niedrogim i wygodnym sposobem przechowywania informacji, jednak to nie zmienia faktu, że od długopisów wymaga się już czegoś więcej.

Relacja z targów PSI 2019 – po raz kolejny sukces!

Relacja z targów PSI 2019 – po raz kolejny sukces!

Po raz kolejny gościliśmy na Europejskich Targach Branży Artykułów Reklamowych w Düsseldorfie – PSI 2019, które odbywały się od 8 do 10 stycznia. To był nasz siódmy udział i z całą pewnością wrócimy tu również za rok! Zawsze cieszymy się, kiedy możemy poznać Was bliżej. Tym bardziej, że w tym roku miała miejsce ciekawa premiera!

Jak zacząć promocję dzięki długopisom reklamowym?

Jak zacząć promocję dzięki długopisom reklamowym?

Zarówno ogromne korporacje, jak i jednoosobowe działalności, chętnie wykorzystują długopisy reklamowe w swoich kampaniach marketingowych. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to jedno z najtańszych, a jednocześnie najbardziej skutecznych rozwiązań stosowanych przy promocji marki. Od czego jednak ją zacząć, jakie długopisy reklamowe wybrać, na co zwracać uwagę?

Czym jest i jakie zalety ma nadruk UV full color?

Czym jest i jakie zalety ma nadruk UV full color?

Druk UV to komercyjny proces drukowania wykorzystujący technologię cyfrową i utwardzanie ultrafioletowe. Obejmuje on specjalne tusze, które zostały opracowane w taki sposób, aby szybko wysychać po ekspozycji na światło ultrafioletowe. Dzięki temu atrament nie ma możliwości wyciekania lub rozprzestrzeniania się, więc uzyskuje się obrazy o bardzo wysokiej jakości.

Wszystko, co warto wiedzieć o tampodruku

Wszystko, co warto wiedzieć o tampodruku

Tampodruk często jest wykorzystywany do uzyskania ciekawych zdobień na przedmiotach promocyjnych dla firm. Ten wyjątkowy proces drukowania wykorzystuje technologię, w której główną rolę odgrywa podkładka z gumy silikonowej, służąca do przenoszenia obrazów. Ta forma druku otwiera zupełnie nowy świat możliwości i sprawdza się przy wielu obiektach, nawet tych o bardzo nieregularnym kształcie.

Z przyjemnością zapraszamy na kolejne targi PSI w Dusseldorfie!

Z przyjemnością zapraszamy na kolejne targi PSI w Dusseldorfie!

Tegoroczna edycja była naszym szóstym spotkaniem, na którym oczywiście nie mamy zamiaru poprzestać! PSI 2019 zapowiada się jeszcze ciekawiej i nie wyobrażamy sobie, że mogłoby nas tam zabraknąć. Poprzednia edycja pokazała, że klienci doceniają fakt, że stale inwestujemy w wysokojakościowe materiały i dbamy o swój rozwój – jesteśmy z tego dumni!

Targi RemaDays 2019! Zapraszamy na kolejne spotkanie już 13-15 lutego 2019

Targi RemaDays 2019! Zapraszamy na kolejne spotkanie już 13-15 lutego 2019

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie – RemaDays to ważne wydarzenie dla naszej firmy oraz dla całej branży reklamowej. Wystawy organizowane są już od 14 lat, a my jesteśmy stałymi bywalcami. 13 lutego 2019 roku rozpocznie się 15. edycja imprezy, na której po raz kolejny zaprezentujemy swoje produkt, spotkamy się z innymi firmami oraz naszymi drogimi klientami.

Ekologiczne długopisy – dlaczego warto się nimi zainteresować?

Ekologiczne długopisy – dlaczego warto się nimi zainteresować?

Nie jest tajemnicą, że na wizerunek firmy ogromny wpływ ma to, czy działa ona w sposób nieszkodzący środowisku. Badania wykazały, że ludzie są gotowi zapłacić więcej za produkty firm, które wspierają ekologię i nie przyczyniają do powiększania góry śmieci. Przedsiębiorstwa mogą nie tylko ograniczyć emisję dwutlenku węgla poprzez zmianę maszyn czy technologii, ale również decydować się na przyjazne środowisku produkty reklamowe, do których zaliczają się ekologiczne długopisy.

Produkty promocyjne – jaki mogą mieć cel?

Produkty promocyjne – jaki mogą mieć cel?

Gdy inwestujesz w produkty promocyjne, ważne jest, aby najpierw określić to, jaki cel chce się dzięki nim uzyskać. Muszą być one elementem większego planu, a przemyślane podejście do reklamy może stanowić świetny sposób, by wybić się na tle konkurencji. Długopisy promocyjne mogą spełniać wiele ról, zatem warto jest zastanowić się, która z nich będzie priorytetowa.

6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

6 pomysłów, jak wykorzystać długopisy reklamowe do promocji swojej marki

Jako właściciel firmy ciężko pracujesz, aby zbudować swoją markę i chcesz zwiększyć świadomość swoich produktów lub usług. Artykuły promocyjne są skutecznym sposobem wspierania Twoich wysiłków. Długopisy reklamowe są nadal preferowanym narzędziem, gdyż w skuteczny sposób wpływają na budowanie pozytywnego wizerunku. Oto siedem skutecznych sposobów używania długopisów do promowania swojej firmy.

Qu’est-ce que choisir? Les crayons ou les stylos publicitaires?

Qu’est-ce que choisir? Les crayons ou les stylos publicitaires?

Les dilemmes liés à la publicité peuvent apparaître même lors du choix des ustensiles d’écriture promotionnels. Les offres de distributeurs de stylos sont très variées et répondent à la majorité des besoins de marketing.

Co wybrać? Ołówki czy długopisy reklamowe?

Co wybrać? Ołówki czy długopisy reklamowe?

Reklamowe dylematy mogą pojawić się nawet przy wyborze promocyjnych przyborów piśmienniczych. Tym bardziej, że oferty produktowe dystrybutorów długopisów są naprawdę różnorodne i zaspakajają większość marketingowych potrzeb.

Gadżety biurowe na prezent – najlepsze pomysły

Gadżety biurowe na prezent – najlepsze pomysły

Wielu z nas lubi prezenty, które są przydatne i funkcjonalne. Szczególną grupę stanowią wielbiciele gadżetów biurowych, poszukujący rzeczy, które ożywiają i ułatwiają każdy dzień w pracy. Jak sprawić im przyjemność? Jaki gadżet biurowy na prezent wybrać?

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

AdPen na Festiwalu Marketingu 2018. Było inspirująco!

Za nami 10. edycja Festiwalu Marketingu – jednej z największych w Polsce imprez targowych poświęconych tematyce szeroko pojętej reklamy. Nie mogło tam oczywiście zabraknąć zespołu Exito Group, promującego naszą markę długopisów i ołówków reklamowych AdPen. W Festiwalu wzięliśmy udział już po raz drugi, ponownie budząc spore zainteresowanie wśród odwiedzających teren imprezy.

3 najważniejsze korzyści dla biznesu po zainwestowaniu w długopisy reklamowe

3 najważniejsze korzyści dla biznesu po zainwestowaniu w długopisy reklamowe

Jeśli rozpoczynasz nową działalność, to wiesz, że bez odpowiedniej promocji Twoja firma może zniknąć w gąszczu tysięcy innych. Wybór najlepszej taktyki marketingowej dla Twojej firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami, jednak na początku warto jest postawić na sprawdzone i skuteczne sposoby. Korzystanie z przedmiotów promocyjnych, takich jak długopisy reklamowe, może przyspieszyć rozwój firmy i pomóc w dotarciu do szerokiego grona klientów. Dlaczego jeszcze warto zainteresować się brandowanymi długopisami?

Relacja z targów Rema Days 2018

Relacja z targów Rema Days 2018

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie to obowiązkowy punkt wnaszym kalendarzu. Odwiedziliśmy je już po 12, czyli z RemaDays jesteśmy prawie odpoczątku ich powstania. I tym razem targi nie zawiodły i mogliśmy dzięki nim nie tylkoprzedstawić się nowym klientom, nawiązać kontakty z wartościowymi firmami, alerównież poszerzyć swoją wiedzę.

Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja

Targi PSI w Dusseldorfie – nasza relacja

Targi branży produktów promocyjnych PSI w Dusseldorfie, to miejsce, na którym wystawialiśmy się już 6 raz! Co roku jesteśmy zachwyceni różnorodnością firm, z którymi możemy się spotkać i wymieniać doświadczeniami. Mieliśmy również możliwość poznać najnowsze trendy, dzięki czemu wiemy, że obrany przez nas kierunek jest właściwy.