Gadżety biurowe – standardowe i nietypowe przedmioty

Gadżety biurowe – standardowe i nietypowe przedmioty

Gadżety biurowe kupujemy bardzo często jako prezenty dla najbliższych i dla naszych pracowników. W obu przypadkach możemy postawić na rzeczy dobrze nam znane lub spróbować czegoś nowego, nietypowego. Co najczęściej pojawia się wśród gadżetów standardowych? Jakie są bardziej nietypowe gadżety do biura? Oto krótki przegląd.

Gadżety dla pracowników

Przydatne gadżety do biura to świetny upominek dla pracowników. Doceniają je szczególnie nowo zatrudnione osoby. Dzięki nim mogą szybciej zaaklimatyzować się. Często są to również rzeczy pierwszej, biurowej potrzeby – kubek, długopisy, kalendarz, notes. To bardzo proste przedmioty, ale niezbędne w codziennej pracy. Warto pamiętać, że wszystkie one reprezentują firmę. Dlatego trzeba zadbać, by były to gadżety biurowe z nadrukiem. Dobrymi prezentami dla pracowników są nie tylko gadżety na biurko. Wiele osób docenia drobny sprzęt elektroniczny – np. nośniki pamięci lub przedmioty ułatwiające pracę – np. pady pod mysz z miejscem na wsparcie nadgarstka.

Takich standardowych przedmiotów można wymienić jeszcze sporo. Co z nietypowymi gadżetami?  Oto dwa bardzo dobre przykłady:

1. Żel do czyszczenia klawiatury

Nie jest to zwykły płyn. W ogóle z płynem ma niewiele wspólnego. To naprawdę innowacyjny gadżet biurowy. Najłatwiej przyrównać go do dużej, elastycznej żelki. Przeznaczony jest do czyszczenia najróżniejszych sprzętów elektronicznych, a w szczególności klawiatur komputerów, drukarek i telefonów komórkowych. To miękka substancja, która kształtem dostosowuje się do najróżniejszych powierzchni. Przyłożona do nich, doskonale wypełnia nawet najmniejsze szczeliny i w ten sposób wyciąga osiadły w nich brud, kurz, paproszki. Pokryta jest związkiem chemicznym, który działa dezynfekująco – zabija aż 80% bakterii i zarazków. Jest w 95% biodegradowalna.

2. Gumki do ołówków

Znów nie chodzi o najzwyklejsze gumki. Te, o których mowa, mają kształt piłkarskich zawodników. Zakłada się je na ołówek lub gładki długopis. Przybory do pisania trzymane w poziomie stają się jak uchwyt znany z gry zręcznościowej piłkarzyki. Teraz wystarczy niewielka kulka papieru i można rozegrać pasjonującą partyjkę. To świetny sposób na zrelaksowanie zmęczonego umysłu.

Gadżety biurowe na prezent

Najbliższe nam osoby również obdarowujemy gadżetami biurowymi. Rodzaj prezentu zależy oczywiście od preferencji i stylu osoby, która go otrzyma. Na elegancki prezent do biura najczęściej wybieramy bardziej ekskluzywne przedmioty – organizery z pięknym poszyciem, wieczne pióra, markowe długopisy. Często je grawerujemy, by nadać im jeszcze bardziej unikalny charakter. 

To na pewno piękne i bardzo funkcjonalne prezenty. Możemy jednak pójść o krok dalej, wybrać bardziej nietypowe gadżety, pomyśleć o czymś dizajnerskim. Ich funkcjonalność wcale nie musi odbiegać od standardowo używanych przedmiotów. Tu liczy się niezwykły dizajn, pomysł, który ze zwykłej rzeczy może zrobić nawet dzieło sztuki.

Dobrym przykładem będzie kolekcja Mukul Goyal. Jej motywem przewodnim jest „srebrny”, smukły ludzik – ważny element wszystkich przedmiotów. W kolekcji znajdziemy na przykład przybornik na długopisy, wizytownik, zszywacz, przycisk do papieru. Wszystkie przedmioty są niezwykle eleganckie, pięknie wykończone, bywa że zabawne. I wszystkie oczywiście ozdobione srebrną postacią przybierającą najróżniejsze pozy.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Relacja z Baltic Road Show, czyli 3-dniowa objazdówka Pozytywnie Promocyjnych

Handlowcy z Exito Group wraz z innymi markami należącymi do inicjatywy skupiającej firmy działające w branży reklamowej wyruszyli w podróż po Europie. To były 3 szalone dni, podczas których odwiedzaliśmy Litwę, Łotwę i Estonię. Zapraszamy na relację z naszego Baltic Road Show!


Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Dlaczego warto sprawić, aby klienci polubili Twoją firmę?

Jeszcze nie tak dawno powiedzenie „klient nasz pan” było na ustach wielu przedsiębiorców. Aktualnie podejście do konsumentów bardzo się zmieniło, ponieważ traktuje się ich jak przyjaciół, a nie władców. Uzyskanie sympatii klientów czy to przez miłą obsługę, czy rozdawanie darmowych materiałów promocyjnych, takich jak markowe długopisy reklamowe, niesie ze sobą ogromne korzyści dla biznesu. Dlaczego?

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Dobra reklama nie musi kosztować milionów – tani marketing

Gdy mowa o najlepszych i najskuteczniejszych kampaniach promocyjnych, większość osób od razu wyobraża sobie ogromne kwoty, który były wydane na reklamy w telewizji, radiu i internecie. Jednak aktualnie konsumenci mają przesyt takich treści i doceniają inne strategie marketingowe. Jedną z nich jest wręczanie klientom darmowych gadżetów, takich jak długopisy z nadrukiem – dzięki temu można zyskać więcej, płacąc mniej.