Gadżety biurowe – standardowe i nietypowe przedmioty

Gadżety biurowe – standardowe i nietypowe przedmioty

Gadżety biurowe kupujemy bardzo często jako prezenty dla najbliższych i dla naszych pracowników. W obu przypadkach możemy postawić na rzeczy dobrze nam znane lub spróbować czegoś nowego, nietypowego. Co najczęściej pojawia się wśród gadżetów standardowych? Jakie są bardziej nietypowe gadżety do biura? Oto krótki przegląd.

Gadżety dla pracowników

Przydatne gadżety do biura to świetny upominek dla pracowników. Doceniają je szczególnie nowo zatrudnione osoby. Dzięki nim mogą szybciej zaaklimatyzować się. Często są to również rzeczy pierwszej, biurowej potrzeby – kubek, długopisy, kalendarz, notes. To bardzo proste przedmioty, ale niezbędne w codziennej pracy. Warto pamiętać, że wszystkie one reprezentują firmę. Dlatego trzeba zadbać, by były to gadżety biurowe z nadrukiem. Dobrymi prezentami dla pracowników są nie tylko gadżety na biurko. Wiele osób docenia drobny sprzęt elektroniczny – np. nośniki pamięci lub przedmioty ułatwiające pracę – np. pady pod mysz z miejscem na wsparcie nadgarstka.

Takich standardowych przedmiotów można wymienić jeszcze sporo. Co z nietypowymi gadżetami?  Oto dwa bardzo dobre przykłady:

1. Żel do czyszczenia klawiatury

Nie jest to zwykły płyn. W ogóle z płynem ma niewiele wspólnego. To naprawdę innowacyjny gadżet biurowy. Najłatwiej przyrównać go do dużej, elastycznej żelki. Przeznaczony jest do czyszczenia najróżniejszych sprzętów elektronicznych, a w szczególności klawiatur komputerów, drukarek i telefonów komórkowych. To miękka substancja, która kształtem dostosowuje się do najróżniejszych powierzchni. Przyłożona do nich, doskonale wypełnia nawet najmniejsze szczeliny i w ten sposób wyciąga osiadły w nich brud, kurz, paproszki. Pokryta jest związkiem chemicznym, który działa dezynfekująco – zabija aż 80% bakterii i zarazków. Jest w 95% biodegradowalna.

2. Gumki do ołówków

Znów nie chodzi o najzwyklejsze gumki. Te, o których mowa, mają kształt piłkarskich zawodników. Zakłada się je na ołówek lub gładki długopis. Przybory do pisania trzymane w poziomie stają się jak uchwyt znany z gry zręcznościowej piłkarzyki. Teraz wystarczy niewielka kulka papieru i można rozegrać pasjonującą partyjkę. To świetny sposób na zrelaksowanie zmęczonego umysłu.

Gadżety biurowe na prezent

Najbliższe nam osoby również obdarowujemy gadżetami biurowymi. Rodzaj prezentu zależy oczywiście od preferencji i stylu osoby, która go otrzyma. Na elegancki prezent do biura najczęściej wybieramy bardziej ekskluzywne przedmioty – organizery z pięknym poszyciem, wieczne pióra, markowe długopisy. Często je grawerujemy, by nadać im jeszcze bardziej unikalny charakter. 

To na pewno piękne i bardzo funkcjonalne prezenty. Możemy jednak pójść o krok dalej, wybrać bardziej nietypowe gadżety, pomyśleć o czymś dizajnerskim. Ich funkcjonalność wcale nie musi odbiegać od standardowo używanych przedmiotów. Tu liczy się niezwykły dizajn, pomysł, który ze zwykłej rzeczy może zrobić nawet dzieło sztuki.

Dobrym przykładem będzie kolekcja Mukul Goyal. Jej motywem przewodnim jest „srebrny”, smukły ludzik – ważny element wszystkich przedmiotów. W kolekcji znajdziemy na przykład przybornik na długopisy, wizytownik, zszywacz, przycisk do papieru. Wszystkie przedmioty są niezwykle eleganckie, pięknie wykończone, bywa że zabawne. I wszystkie oczywiście ozdobione srebrną postacią przybierającą najróżniejsze pozy.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.