Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

Świętuj swoje sukcesy i daj znać o nich swoim klientom – okolicznościowe długopisy promocyjne

W krajach zachodnich dzielenie się swoimi sukcesami w biznesie jest czymś zupełnie normalnym i naturalnym. W Polsce mało który przedsiębiorca oficjalnie chwali się dokonaniami, a przecież nie ma w tym nic złego. Ludzie chętniej współpracują z firmami, które efektywnie się rozwijają. Warto jest więc ich o tym poinformować, wręczając okolicznościowe długopisy reklamowe.

Jaka treść będzie odpowiednia?

Aby pielęgnować relacje z klientem, ważne jest, aby świętować najważniejsze etapy, jakie zachodzą w firmie. Niezależnie od tego, czy jest to rocznica, czy otwarcie nowego oddziału, przekaz, jaki umieści się na długopisach promocyjnych, powinien sprawić, że konsumenci będą czuli się dobrze z powodu sukcesów przedsiębiorstwa. Muszą wiedzieć, że to też ich zasługa i że cały zespół firmy jest im za to wdzięczny. Jednak jak okazać to słowami?

Najważniejsze jest to, aby wiedzieć, do jakiej grupy docelowej ma trafić komunikat. Trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, jaka mentalność w niej panuje. Środowiska, które nie celebrują sukcesów, mogą poczuć się urażone, jeśli treść będzie zbyt butna i pozbawiona szacunku. Z kolei bardziej otwarte grupy preferują jasne komunikaty, które są naładowane emocjami. Najlepsze będzie tu odnalezienie złotego środka, a treść zdobiąca długopisy promocyjne może brzmieć:

  • To nasza 3 rocznica! Dziękujemy, że jesteś z nami!
  • Otwieramy nowy sklep – bez Ciebie by się nam nie udało!
  • Twoje wsparcie jest dla nas niezwykle ważne.
  • Zostaliśmy wyróżnieni prestiżową nagrodą – to Twoja zasługa!

Dlaczego indywidualne podejście jest ważne?

Długopisy promocyjne, które mają trafić do wielu odbiorców jednocześnie, nie mogą sprawiać wrażenia, jakby były wyprodukowane taśmowo. Dlaczego? Klienci wiedzą, że nawet jeśli ich wkład w dany sukces nie był spektakularny, to jednak dołożyli oni do niego swoją cegiełkę poprzez wybory zakupowe.

Warto więc pamiętać o tym, żeby gadżety promocyjne, które są rozdawane z okazji wyjątkowych wydarzeń, świadczyły o tym, że firma faktycznie docenia konsumentów i to, że spośród wszystkich innych możliwości zdecydowali się oni współpracować właśnie z tym jednym przedsiębiorstwem.

Dlaczego należy nagłaśniać swoje sukcesy?

Świętowanie powodzeń nie jest domeną Polaków, jednak to nie znaczy, że nie należy tego robić. Istnieje kilka powodów, które świadczą o tym, że takie zachowanie ma ogromny sens.

1. Akt świętowania zmienia sposób myślenia o firmie

Niezależnie od tego, czy będzie to długopis reklamowy, karta okolicznościowa, czy nawet wpis na social mediach, informowanie o sukcesie zmienia to, jak klienci postrzegają firmę. Mogą dzięki temu zdać sobie sprawę, że za markę odpowiedzialni są prawdziwi ludzie, którzy mają emocje i cieszą się ze swoich sukcesów.

2. Świętowanie zacieśnia więzi

Nic tak nie zbliża, jak wspólny cel. Jeśli da się swoim klientom możliwość odczuwania pozytywnych wrażeń, to podświadomie będą oni bardziej związani z marką. Jeśli sukces firmy może być i ich zwycięstwem, to dlaczego im to zabierać?

3. Ogłaszanie swoich sukcesów buduje pozytywny wizerunek

Firmy powstają każdego dnia, ale tylko te najlepsze mają szansę na wybicie się z tłumu. Wręczanie upominków promocyjnych, które informują o wygranym konkursie, rocznicy lub nowym sklepie umacnia przedsiębiorstwo na pozycji lidera w swojej branży.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Byliśmy na tragach The PSI Trade Show 2020!

Za nami kolejne wielkie wydarzenie! Zespół AdPen miał tym razem okazję uczestniczyć i prezentować swoje produkty na znakomitych tragach The PSI Trade Show 2020! To największa w Europie (a może i na świecie!) impreza w branży producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych!

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Tampodruk, czyli jak spersonalizować długopisy reklamowe

Skuteczne działania promocyjne leżą u podstaw sukcesu wielu znanych marek i przedsiębiorstw. Spersonalizowane, oznakowane produkty stanowią silne narzędzie marketingowe – reklamują firmę tak długo, jak długo są w czyimś posiadaniu. W końcu – w przeciwieństwie do ulotek – nikt nigdy nie wyrzuca niezapisanego notatnika czy działającego pisaka.

Mózg ludzki nieświadomie zapamiętuje logo lub logotyp znajdujący się na konkretnej rzeczy, co może się przekładać na wybór produktów danej marki w przyszłości. I właśnie dlatego tak istotna jest dobrze zbudowana identyfikacja wizualna firmy oraz skuteczne komunikowanie jej potencjalnym klientom.

W końcu reklama jest dźwignią handlu, dlaczego by więc nie zacząć od reklamy na czymś, co przyda się każdemu, czyli na długopisie?

Różne rodzaje długopisów marketingowych z nadrukiem

Niezależnie od wielkości firmy oraz branży, w której się specjalizuje - długopisy reklamowe z nadrukiem są jedną z najpopularniejszych form autopromocji na rynku.

Dostępne są one w szerokiej palecie rozmiarów i form – z niebieskim, czarnym lub kolorowym tuszem, zwykłe, kulkowe czy żelowe. Są łatwe i szybkie w produkcji, niewielkie - więc ich gabaryty nie będą stanowiły problemu dla osoby obdarowanej - i użyteczne. Długopisy reklamowe z nadrukiem stanowią miły podarunek połączony z subtelną, nienachalną reklamą - i tak właśnie działa dobry marketing!

Popularność tego gadżetu polega na jego praktyczności - kto z nas nie znalazł się kiedyś w sytuacji, w której pilnie potrzebował czegoś do pisania? To niepozorne narzędzie piśmiennicze potrafi na długie lata zagościć w naszym domu lub otchłani plecaka. Warto więc zadbać o to, aby znajdujące się na nim nadruki były wykonane w estetyczny i trwały sposób.

Znakowanie długopisów reklamowych metodą tampodruku

Nadruk, czyli dowolny napis lub logo firmy, może być umieszczone na artykule za pomocą techniki, która nazywa się znakowaniem. Znane są różne sposoby przeprowadzania tego procesu, a jednym z nich jest tampodruk.

Nazwa tej metody pochodzi od miękkiego stempla – inaczej zwanego tamponem - który służy do nakładania farby drukarskiej na produkt. Technika ta idealnie nadaje się do nakładania nadruku na małe, nieregularne i chropowate powierzchnie, jest bowiem niezwykle precyzyjna. Tampodruk bardzo dobrze utrzymuje się na takich materiałach, jak:

  • plastik,
  • guma,
  • szkło,
  • ceramika,
  • a nawet pianka poliuretanowa.

Tampodruk sprawdza się także w towarzystwie drewna, dlatego jest używany do znakowania ołówków marketingowych.

W przeciwieństwie do innej, popularnej metody, jaką jest sitodruk, tampodruk umożliwia wykonanie znakowania wielokolorowego. Za wysoką trwałość nadruku na długopisach marketingowych odpowiadają specjalne farby przemysłowe, dostępne w palecie kolorów Pantone oraz RAL. Należy pamiętać o odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni przedmiotu przed poddaniem go procesowi nałożenia tampodruku.

Jeśli zatem zależy Państwu na zaoferowaniu swoim klientom lub potencjalnym klientom eleganckiego gadżetu, jakim są znakowane tampodrukiem długopisy marketingowe, to serdecznie zachęcamy do wypróbowania tej metody.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Exito Group z AdPen rozszerza działalność – nowa współpraca z agencją reklamową Promoteca.

Mamy kolejną świetną wiadomość! Exito Group właściciel marki AdPen podpisało umowę na dystrybucję długopisów reklamowych i innych artykułów reklamowych przez agencję Promoteca.