Relacja z targów Rema Days 2018

Relacja z targów Rema Days 2018

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie to obowiązkowy punkt wnaszym kalendarzu. Odwiedziliśmy je już po 12, czyli z RemaDays jesteśmy prawie odpoczątku ich powstania. I tym razem targi nie zawiodły i mogliśmy dzięki nim nie tylkoprzedstawić się nowym klientom, nawiązać kontakty z wartościowymi firmami, alerównież poszerzyć swoją wiedzę.

Co się działo na targach?

RemaDays to swoiste święto dla wszystkich zaangażowanych firm z branży. Można tunawiązać nowe kontakty biznesowe, jak również dotrzeć ze swoimi produktami dozainteresowanych klientów.

Oprócz wystaw na ogromnych połaciach targów mają miejsce także liczne konkursy, loterie, anawet spotkania ze znanymi osobistościami. W tym roku Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii zaszczycili swoją obecnością Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Czego się dowiedzieliśmy?

Niezwykle istotnym punktem RemaDays są prezentacje i wykłady prowadzone przez specjalistów z zakresu marketingu, ekonomii i poligrafii. Można się było dzięki nim dowiedzieć, jakie zmiany czekają branżę na przełomie kilku kolejnych lat. Eksperci podkreślali fakt wpływu technologii na reklamę, a także zwrócili uwagę na wymagania młodych klientów, a grupa ta stanowi obecnie największe grono odbiorców. Diametralnie różnią się one od tych starszego pokolenia, dlatego firmy powinny zmieniać podejście do promowania swoich marek. Ogromne znaczenie ma tu kwestia ekologicznych produktów reklamowych, które w oczach klientów coraz bardziej zyskują na wartości. Klienci doceniają również to, kiedy akcesoria promocyjne są użyteczne.

RemaDays – fakty i liczby

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Warszawie RemaDays odbyły się po raz 14.Tegoroczna edycja przyciągnęła do siebie 800 wystawców i ponad 20 tysięcy odwiedzających z 52 krajów! Jest to ogromny sukces, który w rzeczywisty przekłada się na ilość podpisanych umów. RemaDays mają więc realny wpływ na rozwój obecnej branży reklamowej w Polsce.

Kategorie artykułów

Ostatnie artykuły

Z przyjemnością zapraszamy na kolejne targi PSI w Dusseldorfie!

Tegoroczna edycja była naszym szóstym spotkaniem, na którym oczywiście nie mamy zamiaru poprzestać! PSI 2019 zapowiada się jeszcze ciekawiej i nie wyobrażamy sobie, że mogłoby nas tam zabraknąć. Poprzednia edycja pokazała, że klienci doceniają fakt, że stale inwestujemy w wysokojakościowe materiały i dbamy o swój rozwój – jesteśmy z tego dumni!

Czym jest i jakie zalety ma nadruk UV full color?

Druk UV to komercyjny proces drukowania wykorzystujący technologię cyfrową i utwardzanie ultrafioletowe. Obejmuje on specjalne tusze, które zostały opracowane w taki sposób, aby szybko wysychać po ekspozycji na światło ultrafioletowe. Dzięki temu atrament nie ma możliwości wyciekania lub rozprzestrzeniania się, więc uzyskuje się obrazy o bardzo wysokiej jakości.

Wszystko, co warto wiedzieć o tampodruku

Tampodruk często jest wykorzystywany do uzyskania ciekawych zdobień na przedmiotach promocyjnych dla firm. Ten wyjątkowy proces drukowania wykorzystuje technologię, w której główną rolę odgrywa podkładka z gumy silikonowej, służąca do przenoszenia obrazów. Ta forma druku otwiera zupełnie nowy świat możliwości i sprawdza się przy wielu obiektach, nawet tych o bardzo nieregularnym kształcie.